دانلود و خرید کتاب جذب کننده ماورائی گابریل برن استین ترجمه فاطمه اسدپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جذب کننده ماورائی اثر گابریل برن استین

کتاب جذب کننده ماورائی

معرفی کتاب جذب کننده ماورائی

کتاب جذب کننده ماورائی نوشتهٔ گابریل برن استین و ترجمهٔ فاطمه اسدپور است و انتشارات امید آینده آن را منتشر کرده است. شیوهٔ آشکارسازی زندگی‌ای فرای آرزوهای سرکش در این کتاب آمده است.

درباره کتاب جذب کننده ماورائی

کتاب جذب کننده ماورائی به شما کمک می‌کند به فرای آرزوهای خود برسید. روش‌های این کتاب همراه پیغامی است. آنها برای کمک به شما در ارائهٔ شکایت و ترس در برابر قدرت بالاتر طراحی شده‌اند. در این کتاب تسلیم هر عملی شوید و ایمان خود را نسبت به انرژی جهان تقویت کنید و به ایمان اطمینان داشته باشید. این کارها را همراه با جهان انجام دهید و حس جدایی و تردید را کنار گذارید. دکتر وین دایر می‌گوید وقتی مفهوم جدایی را از افکار و رفتار خود کاهش می‌دهید حس ارتباط با هرچیزی و هرکسی را به دست می‌آورید. این ارتباط قدرت جذب‌کنندهٔ ماورائی شما است.

فقط باید موانع را بردارید. تمرین‌های این کتاب باز شدن تدریجی انرژی است و همیشه وجود دارد. تدریجی یک کلمه اقدامی است. انتظار این نیست که خیلی سریع از کمبود به فراوانی یا از بیماری به بهبودی بروید؛ بلکه دنبال‌کردن مراحل و تغییر درک افکار، و انرژی خود است. این تأثیر تدریجی یک تغییر طولانی مدت را نشان خواهد داد. زمانی‌که ذهن خود را در مورد تجربه تغییر می‌دهید آن تغییر خواهد کرد. این یک تغییر ناچیز اما بسیار مهم است و زمانی رخ می‌دهد که شما از تاریکی به سمت روشنایی حرکت کنید.

روش‌های این کتاب، به شما کمک خواهد کرد تا در مسیر درست قرار گیرید. هر چقدر بیشتر از آنها استفاده کنید خیلی زود از ویژگی‌های دیگر شما خواهند شد. برای اینکه حس خوب را تبدیل به عادت کنیم باید تمرین کنید. باید در ذهن خود بیشترین باور و انرژی را به منفی‌گرایی ارائه کنیم و الان زمان هدایت و رهبری دوباره تمرکزمان است. با تمرین این روش‌ها، خیلی سریع از ترس به شادی تغییر یافته و همسو با طبیعت جذب‌کنندهٔ ماورائی می‌شوید. 

خواندن کتاب جذب کننده ماورائی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند به اهداف و آرزوهای خود برسند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جذب کننده ماورائی

«در کودکی، از دنیایی فراتر از دید جسمی خود آگاه بودم. به فرشتگان و اجنه اعتقاد داشته، و بسیار شهودی بودم. وقتی جوان هستیم، هیچ حجابی‌بین جهان فیزیکی و قلمرو معنوی برایمان وجود ندارد. به همین دلیل است که اغلب می‌شنوید بچه‌ها در مورد فرشتگان یا با دوستان خیالی صحبت می‌کنند. آنها حتی ممکن است در مورد زندگی گذرای خود گفت‌وگو یا به صورت بصری چیزی را پیش‌بینی کنند که احتمالاً نمی‌دانسته‌اند. در این حالت برائت، کودکان می‌توانند دنیایی فراتر از محدودیت‌های بدن را درک کنند و با دید معنوی ببینند.

من در کودکی به خود و قدرت بالاتری اعتقاد داشتم. با گذشت زمان و با افزایش ترس از جهان، این باور از من گرفته شد. در دنیایی پر از ترس و محدودیت، احساس تنهایی، ناامنی و نگرانی کردم. مدت زیادی بود که من از عشق جهان دور بودم. مشاهدهٔ جدایی والدینم، مورد اذیت قرار گرفتنم در زمین بازی و گرفتن نمرهٔ پایین در مدرسه، از جمله تجربیات بدی بودند که باعث ایجاد جهان‌بینی من از ترس شد.

هر چقدر بزرگ‌تر می‌شویم، دسترسی به قلمرو معنوی دشوارتر می‌شود. ما بین قلمرو معنوی جهان و جهان فیزیکی که برای تکیه بر آن رشد کرده‌ایم حصاری می‌بافیم. به جای پرداختن به شناخت درونی به شناخت بیرونی توجه می‌نماییم. اغلب تشویق می‌شویم و یا آموزش می‌بینیم تا این تغییرات را از طریق والدین، مربیان، و دیگر افراد پیرامون خود انجام دهیم. هر چه پیرتر می‌شویم، تقریباً هر کس و یا هرچیزی که با آن مواجه می‌شویم به نظر جهان جدایی و ترس را تقویت می‌کند. هر فکر مبتنی بر ترس که در معرض آن هستیم اعتقاد ما به جهان فیزیکی را تقویت کرده و از قلمرو معنوی فاصله می‌گیرد. خوشبختانه، هر چقدر هم از ترس از دنیا دور می‌شدم، همیشه می‌دانستم که چیزی فراتر از فیزیک است. این دانش من را از احساس راحتی و تنهایی نجات داد. حتی در سخت‌ترین لحظات، اعتقاد داشتم که با ارتباطی معنوی، همه چیز ممکن است. به‌عنوان یک دانش‌آموز معنوی، بلند کردن حجاب جهان فیزیکی و یادآوری نور قلمرو معنوی را کار روزانه خود قرار دادم. این ارادت روزانه میان تنش و تلاطمی که همه ما با آن روبه‌رو هستیم، آرامش زیادی به من بخشیده است. عمل انتخاب دیدن با دید معنوی به یک عادت تبدیل شده است و من از آن استفاده می‌کنم تا به یاد آورم جهان راهنمای من است، و من افکار خود را به عشق بازمی‌گردانم. بدون این ارتباط معنوی، در دنیای ترس پیش‌بینی شده گم خواهم شد. یکی از راه‌هایی که متعهد شده‌ام با دیدن روح معنوی ببینم نوشتن بوده است. در طول دههٔ گذشته، هفت کتاب در مورد اصول معنوی نوشته‌ام. در این آثار، من برای ترجمه و تخریب اساس معنوی تلاش می‌کنم تا درک آن برای هر کسی آسان باشد. درحالی‌که می‌دانم این بسیار مفید بوده است، وقتی این کتاب را می‌نویسم، احساس می‌کنم باید پاکت متافیزیکی را باز کنم. هر کلمه‌ای که می‌نویسم و هر آنچه می‌دانم درست است را به من یادآوری می‌کند. استفاده از کلمات در این کتاب‌ها باعث خوشحالی من می‌شود زیرا این روند، حجاب بین حوزه‌های دنیوی و معنوی را از بین می‌برد. برای این‌که همه ما جذب‌کنندهٔ ماورائی را بپذیریم، باید جهانی فراتر از منطق و دلیل ساده را در آغوش بگیریم. ما باید نسبت به معنای جهان در باور خود عذرخواهی کنیم. در پی راهنمایی شما هستم تا حجاب بین جهان ادراک و جهان ارتباط معنوی را بردارید. فرای حجاب دنیای مبتنی بر ترس، معجزاتی وجود دارند که در انتظار شما هستند که آنها را مسدود نکرده‌اید ــ فقط به دنبال آنها نبوده‌اید. درس ۹۱ یک دوره در معجزات می‌گوید، "معجزه در نور و روشنایی دیده می‌شود."»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۵ صفحه

حجم

۲۴۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان