دانلود و خرید کتاب پدیدارشناسی؛ تصویر اسلام در سینمای غرب جواد امین خندقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پدیدارشناسی؛ تصویر اسلام در سینمای غرب اثر جواد امین خندقی

کتاب پدیدارشناسی؛ تصویر اسلام در سینمای غرب

معرفی کتاب پدیدارشناسی؛ تصویر اسلام در سینمای غرب

کتاب پدیدارشناسی؛ تصویر اسلام در سینمای غرب نوشتهٔ جواد امین خندقی است. انتشارات پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب پدیدارشناسی؛ تصویر اسلام در سینمای غرب

کتاب پدیدارشناسی؛ تصویر اسلام در سینمای غرب اثری پژوهشی است که در ۳ فصل به موضوع تصویر اسلام در سینمای غرب پرداخته است. این کتاب در فصل نخست به‌سراغ پيش‌فرض‌ها، زمينه‌ها و فيلم‌های مربوطه رفته و در فصل ۲ پدیدارشناسی فیلم‌ها، اسلام به روایت سینما و... را بررسی کرده است. فصل ۳ نیز به تحليل و بررسی تصوير برآمده از فيلم‌ها پرداخته و درمورد موضوعاتی همچون ریشهٔ اسلام‌هراسی در غرب، رویکردهای تاریخ‌محور و بینش‌محور و برخی راهکارها سخن گفته است.

مسئله و پرسش اصلی در اين پژوهش، بررسی چگونگی تصوير اسلام و مسلمانان در فيلم‌های سينمایی توليدشده در كشورهای غربی اسـت. در انتخاب فيلم‌ها سعی شده است بـستهٔ انتخـابی مهم‌ترين آثار در موضـوع نوشتار را تا اوايل سال ۲۰۱۳ مـيلادی (زمان انجام پژوهش)، در بر داشـته و از نظر كميت و كيفيت دارای گسترهٔ مناسبی باشد.

تحليل‌های صورت‌گرفته در کتاب حاضر، فقط دربارهٔ تصوير اسلام و مسلمانان در سينما است. در صورت نياز می‌توان هر فيلم را به‌صورت گسترده از نظر فـرم و محتـوا نیز تحليـل كرد.

خواندن کتاب پدیدارشناسی؛ تصویر اسلام در سینمای غرب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران پیوند اسلام و سینما پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب پدیدارشناسی؛ تصویر اسلام در سینمای غرب

«پس اگر سينما را هنر هفتم بدانيم، می‌توان گفت، تكيهٔ سينما بر شش هنر پيشين خود چنان است كه از آنها اسلوب، روش و گاه محتوا را گرفته؛ با ويژگی‌های خود آنها را بازمی‌نمايد؛ امری كه در هـيچ كدام از آنها نمی‌گنجد. نتيجه اين فرايند سينماست كه گرچه از شش هنر پيشين وام گرفته است؛ ولی در عين حال، مـستقل محسوب می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان