دانلود و خرید کتاب محبوبیت، جذابیت و ارتباط موثر مریم جعفری مراد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محبوبیت، جذابیت و ارتباط موثر اثر مریم جعفری مراد

کتاب محبوبیت، جذابیت و ارتباط موثر

معرفی کتاب محبوبیت، جذابیت و ارتباط موثر

کتاب محبوبیت، جذابیت و ارتباط موثر نوشتهٔ مریم جعفری مراد و سیروس علی محمدی و امیر جعفری مراد در انتشارات مانیان منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه خوش صحبت باشید. 

درباره کتاب محبوبیت، جذابیت و ارتباط موثر

ارتباط گرفتن و برقراری ارتباط شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما در اصل کار سخت و دشواری است. برای دریافت بهترین نتیجه از آن، باید مهارت‌های لازم را به طور کامل و به‌درستی آموزش ببینیم. شما در ارتباطات خود اطلاعات، افکار، احساسات و هر چیز دیگری را از طریق صحبت‌کردن به فرد مقابل منتقل می‌کنید.

شما تلاش می‌کنید تا مطلبتان از جانب فرد دریافت‌کننده به طور کامل قابل‌درک باشد. در اصل ارتباط مؤثر به این اشاره دارد که توانایی ایجاد درک مشترک از یک موضوع را برای مخاطبتان داشته باشید. یکی از بهترین نکاتی که در حوزه ارتباط مؤثر می‌توانید به آن توجه کنید و با استفاده از آن بازدهی این ارتباط را تا حد زیادی بالا ببرید، داشتن اطلاعات جزئی دربارهٔ مخاطبتان است؛ همچنین فرد، برای ارتباط مؤثر با دیگران باید توانمندی‌های خود را شناخته و آنها را بهبود ببخشد.

از طرف دیگر بدون شک زمانی که هیچ شناختی نسبت به مخاطب خودتان نداشته باشید، نمی‌توانید به‌خوبی با او صحبت کنید و حتی گاهی ممکن است حرف‌هایی را بزنید که به‌طورکلی با علایق و درک مخاطب شما در تضاد هستند و این موضوع باعث می‌شود که این ارتباط به شکست منتهی شود.

واقعیت این است که امروزه ارتباطات بسیار گسترده شده است؛ درگذشته ارتباط بین افراد بیشتر جنبه حضوری داشت، اما امروزه با گسترش یافتن ارتباطات در دنیای مجازی، افراد راحت‌تر می‌توانند ارتباط برقرار کنند و برای برقراری ارتباطات، افراد نیازمند معرفی خود هستند. معرفی کردن خود به‌عنوان دوست، معلم و... امروزه بسیار راحت است. زیرا افراد با شناخت موقعیت و با رعایت مهارت‌های کلامی و ظاهر مناسب خود را به مخاطب معرفی می‌کنند. اما چگونه خود را معرفی کنیم؟ برای این که خودتان را به دیگران معرفی کنید ابتدا باید این را در نظر بگیرید که شما قرار است به‌عنوان چه فردی معرفی شوید؛ مثلاً به‌عنوان شاگرد، معلم، رئیس و… پس باید موقعیت خودتان را در نظر بگیرید تا هنگام معرفی خود دچار سردرگمی نشوید.

در ادامه با درنظرگرفتن موقعیت مخاطب خود می‌توانید از ادبیات و حالت بدنی مناسبی استفاده کنید. داشتن ظاهر مناسب و کلام پرقدرت به شما این امکان را می‌دهد تا با اعتمادبه‌نفس کامل خودتان را معرفی کنید. بر همین اساس، کتاب محبوبیت، جذابیت و ارتباط موثر تکنیک‌های برقراری ارتباط مؤثر و نحوه محبوب شدن شما را با زبانی بسیار ساده و کاربردی آموزش داده است. 

خواندن کتاب محبوبیت، جذابیت و ارتباط موثر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی اجتماعی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۶۷۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان