دانلود و خرید کتاب انرژی پلاس حمید محرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انرژی پلاس اثر حمید محرابی

کتاب انرژی پلاس

معرفی کتاب انرژی پلاس

کتاب انرژی پلاس نوشتهٔ حمید محرابی در انتشارات مانیان چاپ شده است. این اثر دربارهٔ ۵۵+۱ روش جهت خودبرانگیختگی صحبت می‌کند.

درباره کتاب انرژی پلاس

پیام اصلی کتاب انرژی پلاس این است که در زندگی چگونه از شرایطی که مانند تیغ است و لبه‌ای تیز و برندهدارد، عبور کنیم که در هر صورت، افتادن از این لبۀ تیغ برای ما هزینه‌های زیادی خواهد داشت. یک لبۀ آاین تیغ، نمی‌توانم‌های تلخ، ناامیدی دردناک و نشدن‌های طاقت‌فرسا است و طرف دیگر آن هم، بغل‌کردن حسرت ازدست‌دادن‌ها و آرزوهای کشته‌شده است.

بر این لبۀ تیغ باید حرکت کرد. چگونه باید توان راه‌رفتن و توان غلبه بر این شرایط را پیدا کرد؟ شاید در اینجا است که مطالعه و کمک‌گرفتن از آموزه‌های بزرگان و اندیشمندان و انسان‌های تأثیرگذار به کمکمان می‌آید. آن‌ها این جاده را پیموده‌اند و تجارب خود را در کتاب‌هایشان برای ما به یادگار گذاشته‌اند.

کتاب انرژی پلاس سعی دارد گزیده‌ای از این یادگارها را به مخاطب نشان دهد و راهنما و همراه او در این مسیر پرخطر باشد.

کتاب کتاب انرژی پلاس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب انرژی پلاس

«در ذهن قهرمان امید، چیزی به‌نام شکست تعریف نشده است، کلمه‌ای به‌نام غیرممکن وجود ندارد و چنین کلماتی در ادبیات مغز او ناشناخته‌اند؛ چراکه قهرمان امید در مسیر حرکتی خود اگر از مسیر اول به نتیجه نرسد، حتماً مسیر دوم را امتحان می‌کند و نتیجه می‌گیرد و اگر مسیر دوم هم نتیجه نداد، از مسیر سوم حتماً نتیجه می‌گیرد و تسلیم نمی‌شود و زمین بازی را ترک نمی‌کند و اگر از مسیر سوم نتیجه نگرفت، مسیر چهارم و پنجم و تا بی‌نهایت مسیر را می‌آزماید تا نتیجهٔ لازم را اخذ کند.

شکست برای او فقط ندویدن و دست از تلاش کشیدن است ولاغیر. آری نام آن‌ها قهرمان امید است، کسانی که به شرایط سخت تن می‌دهند و دل به دریای مشکلات می‌زنند و پاهای خویش را از دایرهٔ راحتی بیرون گذاشته و از پیلهٔ رفاه خود خارج می‌شوند و دنبال رؤیاهای خویش می‌روند تا دستاوردهای بزرگ‌تری را به دست آورند؛ این‌ها قهرمان امید هستند. پس تا زمانی که او پای در راه نهاده باشد و تلاش کند، شکست بی‌معنی است و تا زمانی که کوشش و کشمکش رسیدن در ذهن برجسته باشد، تسلیم‌شدن کم‌رنگ و نامفهوم است.

شاید بتوانم از مسیر حرکتی خود نیز در نوشتن این کتاب بهره ببرم؛ در مواجهه و رویارویی با ناکامی‌های و چالش‌ها، هیچ‌وقت تسلیم نشده‌ام و اجازه نداده‌ام که نیروهای ترس و ناامیدی و تاریکی به من غالب شوند و با سلاح ایمان و اراده، به آن‌ها چیره شده‌ام.

هرگز تسلیم نشدم و به باورهای خودم ایمان داشتم و در این مسیر، تنها کسی که می‌توانست به یاری‌ام بیاید، فقط و فقط خودم بودم که به خودم انگیزه دادم و شاید معنای واقعی خودبرانگیختگی را در وجود خود می‌یافتم و در دالان‌های سخت و تاریک، با مراجعه به اعماق وجودم در می‌یافتم که باید ادامه دهم و هنوز کارها و مأموریت‌های زیادی برای انجام‌دادن دارم و زمان، زمان تسلیم‌شدن نیست؛ لذا بسیار خوش‌حالم و خدای بزرگ را شاکرم که توان لازم را برای ثبت و تحریر این کتاب به من عطا کرده است تا بتوانم قدمی در مسیر رشد و ترقی جامعه و اطرافیان بردارم و این کتاب نیز بتواند نقشه راه و راهکارهایی ارائه دهد تا کمک‌رسان افرادی باشد که عاشقانه در راه پیشرفت خود و جامعه به پا خاسته و تلاش می‌کنند.»

نظرات کاربران

تازش
۱۴۰۱/۱۲/۰۵

عالی عالی بود خیلی زیباست به به کیف کردم

majid
۱۴۰۱/۱۲/۰۵

این را باید بخونی جذاب و خواندنی و تاثیر گزار اگه به دنبال کتابی هستی که هم لذتبخش باشه و هم تاثیر گزار اون کتاب انرژی پلاس است

عاشق موفقیت
۱۴۰۱/۱۲/۰۵

این کتاب آقای محرابی در ادامه مسیر سوم قورباغه است و هر صفحه اش برایم الهام بخش است هر وقت در زندگی با چالش مواجهه میشوم و احساس میکنم که لبخند با من قهر کرده سراغ انرژی پلاس میروم و

- بیشتر
hmehrabi
۱۴۰۱/۱۲/۰۱

این کتاب واقعا موثر و انرژی بخش است اگر سوادی پیشرفت و موفقیت دارید حتما مطالعه نمایید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۱ صفحه

حجم

۳۴۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۱ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان