دانلود و خرید کتاب راهنمای نظریه دلبستگی آنی چن ترجمه امینه کاشانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای نظریه دلبستگی اثر آنی چن

کتاب راهنمای نظریه دلبستگی

معرفی کتاب راهنمای نظریه دلبستگی

کتاب راهنمای نظریه دلبستگی نوشتهٔ آنی چن و ترجمهٔ امینه کاشانیان، فهیمه موسی زاده حلیم و فاطمه قنادزادگان است. نشر برگ و باد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر ابزارهایی مؤثر برای افزایش درک متقابل همسران و ایجاد رابطه‌ای مستحکم را معرفی می‌کند.

درباره کتاب راهنمای نظریه دلبستگی

کتاب راهنمای نظریه دلبستگی با بخشی تحت‌عنوان «راهنمای استفاده از این کتاب در سامانه‌های الکترونیک کتاب‌خوان» آغاز شده است. در پیشگفتار از شما پرسیده شده است که از نزدیک‌ترین رابطهٔ خود چه انتظاری دارید؟ آیا در مسیر رسیدن به آن هستید؟ سپس نویسنده می‌گوبد که اگر شما مانند بسیاری از افراد دیگر باشید، پاسختان به این پرسش‌ها مبهم خواهد بود. کتاب راهنمایی که در دست دارید، بر اساس بخشی از روان‌شناسی به نام «نظریهٔ دلبستگی» نوشته شده است که هدف آن کمک به شما برای رسیدن به پاسخی دقیق دررابطه‌با پرسش‌های بالا و ایجاد رابطه‌ای ایمن و باثبات بین شما و عزیزانتان است.

آنی چن، به‌عنوان یک مشاور ازدواج، با زوج‌های بسیاری دررابطه‌با مشکلات آن‌ها کار کرده است؛ به‌همین‌علت او از مسایلی که موجب شکل‌گرفتن نظریهٔ دلبستگی شده، آگاه است و می‌داند رهنمودهای ارائه‌شده در این کتاب می‌تواند افراد بسیاری را درمان کند و در نهایت باعث صمیمیت و نزدیک‌ترشدن آن‌ها به یکدیگر شود. این کتاب فقط برای روابط زناشویی و افراد متأهل نیست؛ هر کسی می‌تواند برای درک بهتر روابط مهم خود، از تمرین‌ها و رهنمودهای کتاب بهره ببرد. همهٔ راهبردها و تمرین‌های ارائه‌شده در این کتاب، بر اساس تجربه هستند و توسط افراد بسیاری به‌گونه‌ای مؤثر به اثبات رسیده‌اند. نویسنده انتظار دارد که شما پس از خواندن کتاب راهنمای نظریه دلبستگی شناخت بهتری نسبت به خود و نزدیکانتان پیدا کنید و با مهارت‌های جدیدی که اینجا یاد خواهید گرفت و با اشتراک‌گذاری آن‌ها بین عزیزان خود، بتوانید به‌سوی روابطی سالم‌تر، صمیمانه‌تر و مطمئن‌تر حرکت کنید.

خواندن کتاب راهنمای نظریه دلبستگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که می‌خواهند رابطهٔ بهتری با عزیزانشان داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب راهنمای نظریه دلبستگی

«اگر شما هم مثل ما باشید، زمانی که به برخی از روابط با ارزش و خاطره انگیز خود نگاه می کنید با اندکی پشیمانی و حسرت روبرو می شوید؛ شاید شرایط بر وقف مراد شما نبود، یا زمانی که نیازمند کمک بودید، کسی دست شما را نگرفته است. در هر صورت شما نمی توانید رویدادهای گذاشته را تغییر دهید؛ اما خبر خوش این است: شما می توانید رویکردها و ساختارهای رفتاری را که پیش از این داشته اید، تغییر دهید. داشتن پدر و مادری ایده آل یا تاریخچه روابطی کاملا پاک، پیش نیاز ساختن روابطی پایدار، ماندگار و ایمن نیست. تنها پیش نیاز، مسیر دستیابی به ثبات و احساس نزدیکی در روابط شما، خود شما و آمادگی شما برای تغییر است تا بتوانید رفتارهایتان را کاملا صادقانه بررسی و باور داشته باشید که می توانید آن ها را تغییر دهید. ما موارد بسیاری داریم که نشان می دهند تلاش برای توسعه روابط، کاملا با ارزش و مفید است. پژوهش های متنوع تایید کرده اند که داشتن روابطی با معنا و مفید، باعث افزایش سلامتی و میزان انعطاف شما و شادمانی کلی شما در زندگی است. تلاش خود به همراه این کتاب را، به عنوان سرمایه گذاری برای رسیدن به آینده ای مطمئن تر و ایمن تر بدانید.»

هم آفرینی تغییر
جان فردریکسون
طرحواره های شناختی و باورهای مرکزی در مشکلات روانشناختی
لارنس ریزو
نظریه دلبستگی و زوج درمانی
اسکات جی. پاین
رابطه درمانی در درمان های شناختی رفتاری
پائول گیلبرت
موانع دلبستگی و صمیمیت
لیندا کاندی
درمان متمرکز بر شفقت به زبان ساده
راسل کولتس
افکار مزاحم در اختلال های بالینی
دیوید ا. کلارک
عشق و دل بستگی؛ مبنای درمان هیجان مدار
سیدمحمداحسان جلالی طهرانی
طرحواره درمانی برای زوج ها
چیارا سیمونه دی فرانچسکو
تندآموز روان درمانی دلسوزی مدار
پل گیلبرت
فنون پیشرفته مشاوره و روان درمانی
کریستیان کنت
رواندرمانی سایکوداینامیکی مدرن (مداخلات ارتباطی)
شاهرخ مکوند حسینی
راهنمای جامع CBT برای پیشگیری از خودکشی
راشل بنسون
تندآموز طرح واره درمانی
اشکول رفائلی
توجه آگاهی در اتاق درمان
کلی ویلسون
به بچه هایمان محکم بچسبیم
گوردون نیوفلد
پیمان شکنی
پاول ر. پلوسو
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد ACT
گریس دیویس
تشخیص و درمان اختلال شخصیت مرزی
جان ج. گندرسون
روان درمانی پویشی کوتاه مدت
حبیب دوانلو
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

حجم

۳۶۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

قیمت:
۲۸,۵۰۰
۱۴,۲۵۰
۵۰%
تومان