دانلود و خرید کتاب خودرهبری: چگونه با تکیه بر درونِ خود، رهبری مؤثرتر، کارآمدتر و موفق‌تر شویم اَندرو برایانت ترجمه علیرضا ابوالفتحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودرهبری: چگونه با تکیه بر درونِ خود، رهبری مؤثرتر، کارآمدتر و موفق‌تر شویم اثر اَندرو برایانت

کتاب خودرهبری: چگونه با تکیه بر درونِ خود، رهبری مؤثرتر، کارآمدتر و موفق‌تر شویم

معرفی کتاب خودرهبری: چگونه با تکیه بر درونِ خود، رهبری مؤثرتر، کارآمدتر و موفق‌تر شویم

«خود رهبری: چگونه با تکیه بر درونِ خود، رهبری مؤثرتر، کارآمدتر و موفق‌تر شویم» نوشته اَندرو برایانت، موسس بنیاد خودرهبری آمریکا و آنا لوسیا کازان کارشناس بهبود روش‌های مدیریتی است. هدف این کتاب، ابتدا شناساندن راه درست زندگی و سپس برانگیختن شما برای توجه و نگاه عمیق به خودِ درون‌تان است تا براساس اصول، روش‌ها، تمرین‌ها و پرسش‌های مسیرمحوری که بیان شده است، خود را با ارزش‌ها و باورهای درست زندگی، تطبیق دهید و ضمن اصلاح نقایص و تقویت نقاط‌قوت و توانایی‌ها، هرچه بیشتر، به اهداف زندگی، نزدیک‌تر شوید. موضوع این کتاب، خودرهبری است، یعنی توانایی نفوذ و تأثیر برخودمان، تا به‌نحوی فکر و رفتار کنیم که در مسیری همسان با خودِ واقعی‌مان گام برداریم و بتوانیم در زندگی، اهداف و تجارب مهم و مرتبط با خودمان را دنبال کنیم. خودرهبری، نیازمند (کمک می‌کند به آن نقطه برسید) داشتن فکر و اندیشه‌ای است تا بدانید به کجا می‌خواهید بروید، به‌طوری‌که همه‌چیز - رفتارها و اعمال‌تان - درخدمت رسیدن به آن اهداف باشد. جعبۀ ابزاری شامل راهبردهایی بسیار دقیق، طراحی شده است تا بتوانید به کمک آنها، در امتداد مسیر خودرهبری، حرکت کنید و زندگی رضایت‌بخش‌تر و هدفمندتری داشته باشید و از نگرانی‌ها و جستارهای بیهوده، رها شوید. سپس، بتوانید بر خودِ درون‌تان متمرکز شوید و بدانید تنها کسی که می‌تواند زندگیتان را تغییر دهد و بر دیگران نیز تأثیر بگذارد، خود شما هستید. این کتاب، به‌صورت مستقل، خوانده نخواهد شد و تمرینی برای شما انجام نمی‌دهد، بلکه، زمانی‌که آمادۀ دراختیار گرفتن زندگیتان هستید، می‌خواهید روابطی درست با دیگران برقرار کنید، صحیح‌تر زندگی کنید، به‌طور مثبت بر دیگران تأثیر بگذارید، به‌مثابۀ کلیدی طلایی در دستان شما خواهد بود. اما آگاه باشید: زمانی‌که خودرهبری را بشناسید، هرگز، دیگران را مقصر قلمداد نخواهید کرد و دیگر از زندگی شکایت نخواهید داشت؛ چرا؟ چون، اکنون، قدرتِ انتخاب دارید.

نظرات کاربران

Elena
۱۳۹۹/۱۱/۱۷

تجربه زیادی در مطالعه این قبیل کتابها دارم. متاسفم به خاطری وقتی که برای همه اشون گذاشتم. اینها فقط برای کسانی هستند که اصلا نمیدونن مشکل چیه و تاحالا تو زندگیشون حس نکردن به چنین چیزهایی مثل کار عمیق مثل

- بیشتر
mahdi1
۱۳۹۵/۰۷/۱۳

جدول ها و شکل های کتاب خیلی کوچیکه نمیشه نوشته ها رو دید

فرشید
۱۳۹۵/۰۶/۲۵

با عرض سلام و احترام ممنون ،لطفا کتابهای بیشتر و جدیدتری از دنیای اقتصاد قراربدید چون کیفیت کتابها خیلی خوبه ولی قیمتهای کتابهای کاغذی بالاست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳)
همۀ‌ ما این قدرت را داریم افکار و احساسات‌مان را خودمان انتخاب کنیم، به‌جای اینکه بردۀ آن‌ها باشیم.
reyhane
هرچه بیشتر در زندگی جلو می‌رویم بیشتر احساس می‌کنیم که دیگر کسی ما را حمایت، یا تشویق و ترغیب نمی‌کند.
mahdi
نتیجۀ تحقیقی بسیار جالب در دانشگاه ایالتی اُهایو نشان می‌دهد افرادی که به آنها گفته شده بود صاف بنشینند، باقدرت و اعتماد بیشتری عقاید و تفکرات‌شان را بیان می‌کردند تا کسانی که خیلی خموده و سربه‌زیر روی صندلی نشسته بودند (برینول، پتی و واگنر ۲۰۰۹)
منمشتعلعشقعلیمچکنم
خودرهبری، تأثیر افراد بر خودشان را تقویت می‌کند و به رضایت درونی منجر می‌شود.
reyhane
آلبرت اینشتین می‌گوید: «گاهی افراد دست از تلاش و کوشش بر می‌دارند، درحالی‌که نمی‌دانند فقط چندقدم کوتاه با موفقیت فاصله داشته‌اند.» این واقعیت بر هیچ‌کس پوشیده نیست، این‌که زندگی کوتاه و فرصت‌ها محدود است. آنچه باعث تفاوت زندگی انسان‌ها می‌شود، شناخت و درکی‌ است که آن‌ها از خودِ درون‌شان دارند، یا کسب می‌کنند. زندگی دراصل، فرصتی برای به‌ظهور رساندن استعدادهای انسانی و شکوفاشدن سرشت آدمی، ازطریق خودشناسی، خودسازی و خودرهبری است. انسانیتِ انسان، مانند هسته‌ای ‌است که باید بارور شود. هستۀ خرمایی را درنظر بگیرید که استعدادِ تبدیل شدن به درخت و میوۀ خرما را دارد. درصورت فراهم بودن شرایط و زمینۀ مناسب، استعدادهای درونی‌اش به فعلیت می‌رسد و دانه به درخت‌خرما و سپس به میوه‌ای شیرین تبدیل خواهد شد.
ayida maghooli
تصور غلطی است اگر فکر کنیم افراد پرمدعایی که زیاد حرف می‌زنند و از خودشان با پررویی و جسارت تعریف و تمجید می‌کنند، لزوماً خودرهبر هستند. این‌گونه رفتارها، به‌هیچ‌وجه نشانۀ خودرهبری نیست. معنی خودرهبری این نیست که دیگران را زیر پا له کنیم تا نظرات و عقاید خود را به گوش همه برسانیم.
ayida maghooli
بسیار دشوار است، افراد هرچه را که آموخته‌اند، به دیگران‌ هم بیاموزند. آموزش، روش دارد. دانستن اینکه چه چیزی باید یاد داده شود، چگونه باید این توان را پیدا کرد تا رفتار افراد را تحت نظر گرفت و اینکه بدانیم چقدر یاد گرفته‌اند، نیاز به «وقت‌» و «صبر‌» دارد واین دو، همان چیزهایی‌اند که کمتر کسی این روزها در اختیار دارد. پس، سرزنش و ملامت والدین، بستگان، اجتماع و فرهنگ پیرامون نیز فایدۀ‌ چندانی ندارد.
mahdi
زندگی بدون فکر، مثل حرکت هواپیما در حالت خودکار است. همۀ ما دست‌کم یک‌بار در این وضعیت قرار گرفته‌ایم. درس، کار، بیرون رفتن با دوستان، به دیدار آشنایان وبستگان رفتن و.... این وضعیت، فقط نمی‌گذارد بتوانیم درست درک کنیم که زندگی‌ چگونه می‌گذرد. ما خیلی چیزها را انتخاب می‌کنیم و تصمیمات زیادی می‌گیریم، ولی بیشتر اوقات این تصمیمات دربارۀ اتفاقاتی است که در حین زندگی ما می‌افتد یا دربارۀ افرادی که در زندگی ما بوده‌اند یا هستند. یکی از نشانه‌های این عارضه (حرکت‌خودکارهواپیما) ، این است که در زندگی از عمق درون احساس رنج و سختی می‌کنیم، احساس شادمانی نداریم یا از زندگی‌مان راضی نیستیم.
Moon
معنادرمانی، بر پایۀ الگویی بنا شده‌ که مدعی است همیشه در زندگی، معنا و مفهومی وجود دارد که قدرت اولیۀ انگیزه‌دهی در زندگی انسان‌ها به شمار می‌آید. این معنا، به واقعیتی هدفمند در زندگی تبدیل می‌شود که با قدرت ذاتی خود، افراد را به سمت خودش جذب می‌کند و به حرکت درمی‌آورد.
Moon
برای رهبر بودن، باید به‌نحوی مؤثر فکر کنید، رفتاری همگرا داشته باشید و طرز بیانی مبتنی بر همدلی با دیگران را به‌کار بگیرید.
GhodJan

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان