دانلود و خرید کتاب الگوریتم ژنتیک در فضای تک و چندهدفه مهدی بشیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الگوریتم ژنتیک در فضای تک و چندهدفه اثر مهدی بشیری

کتاب الگوریتم ژنتیک در فضای تک و چندهدفه

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب الگوریتم ژنتیک در فضای تک و چندهدفه

کتاب الگوریتم ژنتیک در فضای تک و چندهدفه نوشتهٔ مهدی بشیری و مجید جلیلی است. انتشارات دانشگاه شاهد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر مبانی و قدم‌های الگوریتم ژنتیک در فضای تک و چندهدفه را توضیح می‌دهد.

درباره کتاب الگوریتم ژنتیک در فضای تک و چندهدفه

کتاب الگوریتم ژنتیک در فضای تک و چندهدفه به خوانندهٔ خود می‌گوید که الگوریتم ژنتیک به‌عنوان یک روش حل فراابتکاری در حل مسائل، توانایی‌ای فزاینده دارد؛ به‌طوری‌که در تقابلی منطقی از زمان و کیفیت برای مسئله جوابی مناسب ارائه‌ می‌دهد. رویکرد کتاب حاضر مبنی بر تشریح الگوریتم به‌همراه آموزش برنامه‌نویسی آن در نرم‌افزار متلب است.

این کتاب، الگوریتم ژنتیک در فضای تک‌هدفه و تشریح مفاهیم مرتبط با آن را معرفی کرده و پس از معرفی مسئلهٔ تخصیص درجه دوم که از جمله مسائل مکان‌یابی است، رویکرد حل این مسئله با استفاده از الگوریتم ژنتیک را در ۲ دیدگاه بحث می‌کند. یکی از مفاهیم بنیادین در الگوریتم ژنتیک، تنظیم پارامترهای اثرگذار بر آن است که با رویکرد طراحی آزمایش‌ها بررسی شده ‌است. با‌توجه‌به تفاوت ماهیتی فضاهای تک و چندهدفه، اصول روش‌های حل با افزایش ابعاد مسئله دچار دگرگونی‌های اساسی شده و چالش‌هایی جدید را پیش روی محققان قرار می‌دهد. بدین‌منظور، پس از معرفی فضای چندهدفه، مفاهیم توسعه‌یافته برای استفاده از الگوریتم ژنتیک در این فضا معرفی و تشریح ‌شده‌ است، به‌طوری‌که تسلط نسبی خواننده با مفاهیم تئوری الگوریتم ژنتیک در فضای چندهدفه سبب ‌می‌شود.

خواندن کتاب الگوریتم ژنتیک در فضای تک و چندهدفه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان و علاقه‌مندان به بیشتر رشته‌های مهندسی در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۲۲ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۲۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان