دانلود و خرید کتاب فرهنگ تولید ناب موسسه لین اینترپرایز ترجمه آزاده رادنژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فرهنگ تولید ناب

کتاب فرهنگ تولید ناب نوشتهٔ مؤسسهٔ لین اینترپرایز، چت مارچ وینسکی و جان شوک و ترجمهٔ آزاده رادنژاد و کاظم موتابیان است. انتشارات ناب اندیشان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ مفاهیم، اصطلاحات و تکنیک‌های تولید ناب است.

درباره کتاب فرهنگ تولید ناب

کتاب فرهنگ تولید ناب کوشیده است فهرستی از اصطلاحات ناب تدوین کند. این اصطلاحات همان‌هایی هستند که برای مدیریت موفق یک سیستم ناب نیازمند آن هستیم؛‌اصطلاحاتی که فقط در محدودهٔ شرکت‌ها مطرح نیستند بلکه در سطح گسترده‌تری متداول‌اند.

بر خلاف بسیاری از فرهنگ‌های کسب‌وکار متداول، فرهنگ اصطلاحات ناب، فقط بر اصطلاحات ناب متمرکز است. با این کتاب می‌توانید به درک عمیقی از مفاهیم ناب رسیده و به ادبیاتی مشترک با همکاران و همراهان خود دست ‌یابید تا بتوانید مسیر ناب‌شدن خود را هر چه هموارتر کنید و این مسیر را هر چه سریع‌تر و با چالش کم‌تر به کمک دانش عمیق‌تر پیش ببرید.

طی سال‌های گذشته «چت مارچ وینسکی» مدیر روابط عمومی LEI و «جان شوک» یکی از مشاوران ارشد آن، در پاسخ به سؤالات افراد مختلف به کار توضیح و تدقیق بسیاری از اصطلاحات ناب و قراردادن آنها در صفحهٔ ارتباطات وب‌سایت LEI مشغول بوده‌اند. بااین‌حال بسیاری از ناب‌اندیشان همچنان به طرح سؤال دربارهٔ معنا و مفهوم این اصطلاحات ادامه داده‌اند. ازاین‌رو نویسندگان این کتاب تصمیم گرفتند معنا و مفهوم تمام این اصطلاحات را در یک فرهنگ ناب گرد آورند.

ناب‌اندیشان خود می‌دانند که دقت، کلید دستیابی به عملکرد ناب است؛ یعنی تدوین برنامه‌ای دقیق برای هر قطعه، تعیین دقیق کار استاندارد، تعیین دقیق تصویر تکت به‌نحوی که در فرایند تولید برای همه قابل درک و نمایان باشد و سرانجام، محاسبهٔ دقیق موجودی استاندارد در هر جایی که هنوز موجودی‌ها مورد نیاز هستند، اما اگر بخواهیم در گمبا به‌دقت لازم دست یابیم باید قبل از هر چیزی به تدقیق زبان خود بپردازیم. فرهنگ اصطلاحات ناب، تلاشی است برای پاسخگویی دقیق به این نیاز مبرم.

خواندن کتاب فرهنگ تولید ناب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که مایل هستند با اصطلاحات حوزهٔ کسب‌وکار بیشتر آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۲۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۵۷,۵۰۰
تومان