دانلود و خرید کتاب چهار روز با دکتر دمینگ ویلیام جی. لاتسکو ترجمه آزاده رادنژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهار روز با دکتر دمینگ اثر ویلیام جی. لاتسکو

کتاب چهار روز با دکتر دمینگ

معرفی کتاب چهار روز با دکتر دمینگ

کتاب چهار روز با دکتر دمینگ نوشتهٔ ویلیام جی. لاتسکو و دیوید ام. ساندرز و ترجمهٔ آزاده رادنژاد و ویراستهٔ کاظم موتابیان است. این کتاب یک استراتژی برای روش‌های نوین مدیریت به شما ارائه می‌دهد.

درباره کتاب چهار روز با دکتر دمینگ

تنها راه تغییر، تغییر فرهنگی و کنارگذاشتن عادت‌ها و رویه‌های کاری قدیمی و راه‌حل‌های سنتی است. دکتر دمینگ کسی است که کیفیت و مدیریت نوین را به ژاپنی‌ها آموخت. وی یکی از نخستین کسانی است که پس از جنگ جهانی دوم، به مقابله با شیوهٔ مدیریت پراتلاف سنتی پرداخت و اساس یک شیوهٔ مدیریت نوین را پی ریخت. او به همه نشان داد که روش‌های سنتی رهبری و مدیریت شرکت‌ها و برخورد با مشتریان، کارکنان و تأمین‌کنندگان غلط بوده و باید روش نوینی جایگزین آن‌ها شود. چهار روز با دکتر دمینگ متنی ساده دربارهٔ اصول مدیریتی‌ای است که باید برای حفظ و احیای هر صنعتی اتخاذ شود.

اگر به دنبال تحولات واقعی هستید، کار را از تغییر بینش خود شروع کنید، چگونه؟

کتاب چهار روز با دکتر دمینگ که حاوی مطالب کامل یک سمینار ۴روزهٔ دکتر دمینگ است، می‌تواند شما را برای این تغییر آماده کند. با خواندن این کتاب، شما به نحوی امکان می‌یابید در سیمنارهای دمینگ شرکت کرده و لذت حضور در سمینارهای او را احساس کنید.

این کتاب یک ابزار مطالعاتی ایدئال است. دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مدیریت، توسعهٔ سازمانی و کیفیت، از مطالعه این کتاب بهرهٔ بسیاری خواهند برد. مطالب سمینار طی ۱۳ گفتار ارائه می‌شود که برای تدریس در نیمسال تحصیلی یک درس بسیار مناسب است.

درباره ادوارد دمینگ

دکتر دمینگ در تابستان ۱۹۵۰، طی سفرهای متعددی که به ژاپن داشتبه تقاضای مدیران ارشد و مهندسان ژاپنی، اصول یک سیستم و نحوهٔ بهینه‌سازی هدف را به آن‌ها آموخت. او مدیریت ژاپنی را به نظریه‌ها و شیوه‌های نوینی مجهز کرد؛ شیوه‌هایی که نقشه راه‌های موفقیت اقتصادی ژاپن از طریق آن‌ها ترسیم شد.

مدت‌های مدید دکتر دمینگ می‌گفت مدیریت در یک دنیای رقابتی، نیازمند شناخت عمیق است. و تنها در واپسین سال‌های عمرش بود که منظور خود را از شناخت عمیق روشن کرد. این کتاب حاوی آخرین اندیشه‌های او در خصوص این موضوع است.

خواندن کتاب چهار روز با دکتر دمینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند از اطلاعات و راهنمایی‌های دکتر دمینگ بهره ببرند پیشنهاد می‌کنیم.





نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۴۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان