دانلود و خرید کتاب مبانی تحلیل بازار علی اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی تحلیل بازار اثر علی اکبری

کتاب مبانی تحلیل بازار

نویسنده:علی اکبری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مبانی تحلیل بازار

کتاب مبانی تحلیل بازار نوشتهٔ علی اکبری است و نشر کتاب مهربان آن را منتشر کرده است. این کتاب با نمودار و شرح علمی به مبانی تحلیل بازار می‌پردازد.

درباره کتاب مبانی تحلیل بازار

علی اکبری در کتاب مبانی تحلیل بازار قصد دارد مقوله تحلیل و آنالیز بازار را از نظر شما بگذراند. به همین منظور ۴ بخش فهرست را در ۸ جلسه آموزشی تدوین کرده و دست آخر آن‌ها را جمع‌بندی کرده است. هدف ما نزدیک‌شدن به مفهوم تجارت است. لاجرم باید در این مقوله خوب عمیق شویم و آن را بازشناسیم. اما قبل از هر چیز باید آگاه بود که سرچشمه این برکه بسیار بلند است و دستیابی به آن تقریبا امری محال، ولی آنچه که ما را در این مسیر رهنمون است آرزویی است که بسان قلاب ما را می‌کشد.

فصل‌های این کتاب از این قرار هستند:

فصل اول: فلسفهٔ تحلیل

فصل دوم: مبانی تحلیل

فصل سوم: روان‌شناسی

فصل چهارم: جمع‌بندی

خواندن کتاب مبانی تحلیل بازار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به متخصصان حوزهٔ سرمایه و بازار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مبانی تحلیل بازار

««فلسفه سوژه‌ای است که روبه‌روی پرسشی از جنس چیستی می‌ایستد و با طنازی از آن طفره می‌رود. در واقع بیانگر زمانی است که بشر، چیستی یک چیز را به چالش می‌کشد. این پرسش مؤید آن است که اساسا این مقوله از کجا آمده است، بنابراین، برای آنکه میراث فلسفی در ذهن بشر بنا شود، می‌بایست به تاریخش واقف بود.

به همین منظور در امور اقتصادی که تحلیل جزء لاینفکی از آن می‌باشد، ابتدا می‌بایست بدانیم که این فرایند از کجا آغاز شده است. یعنی آنکه دریابیم، بشر اولیه در برخورد با آن قضایا چه رفتاری از خود نشان می‌داده، و درست همین مجموعه از رفتارها، بنیادی است تاریخی که تحلیل امروزی بر روی آن سوار می‌شود.

شواهد DNA نشان می‌دهد انسان اولیه چیزی حدود ۲۰۰هزار سال پیش، در نقطه‌ای که امروزه ما آن را آفریقا می‌نامیم زندگی می‌کرده، هر چند که عمر آدمی را کمتر از اینها تخمین می‌زنند.

اما نکته‌ی تعیین‌کننده مسئله‌ی خرد است، یعنی، چیزی که انسان را قادر می‌سازد تا خود را دریابد و چشم به افق پیش رو بدوزد، یا به بیان دیگر، آینده را پیش‌بینی کند.

برای مثال، با ابری شدن آسمان به درون غار می‌رود و ذهنش خیسی را برایش به تصویر می‌کشد. البته در این گونه مثال‌ها می‌بایست شرط را از قاعده خارج کرد، تا توصیفی برای خرد باشد. یعنی اینکه نباید واکنش او را مطابق دیگر جانداران در نظر گرفت، چرا که فرایند تجسم و تصمیم‌گیری است که او را از پیرامونش جدا می‌کند والا هر حیوانی از روی شرط می‌تواند هنگام باران به غار پناه ببرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان