دانلود و خرید کتاب قورباغه را ببوس برایان تریسی ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قورباغه را ببوس اثر برایان تریسی

کتاب قورباغه را ببوس

معرفی کتاب قورباغه را ببوس

چاپ سیزدهم کتاب قورباغه را ببوس نوشتهٔ برایان تریسی و کریستینا تریسی و ترجمهٔ فرزام حبیبی اصفهانی است. انتشارات آتیسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب قورباغه را ببوس

کتاب قورباغه را ببوس ۱۲ شیوهٔ شگفت‌انگیز برای تبدیل‌کردن منفی‌ها به مثبت‌ها در زندگی شغلی و شخصی را به شما آموزش می‌دهد. رسیدن به شادی و آرامش ذهنی به‌طور طبیعی یکی از نیازهای اساسی بشر است و هر انسانی حق خود می‌داند که رضایت و عشق و شادمانی را در زندگی تجربه کند. روان‌شناسی می‌گوید نگرش ذهنی منفی‌داشتن نسبت به خود و دیگران، بزرگ‌ترین سد بین شما و یک زندگی شگفت‌انگیز است؛ پس درست این است که در دل هر رویداد تنها نکتهٔ مثبت آن را جست‌وجو کنیم. این کتاب بر اساس ۵۰۰۰ همایش و گفت‌وگوی برایان تریسی با بیش از ۵ میلیون نفر در ۵۸ کشور و هزاران ساعت کار کریستینا تریسی در زمینه‌ٔ مشاوره و روان‌شناسی نوشته شده است. در این کتاب، مجموعه‌ای از روش‌ها و راهکارهای ساده اما مؤثر را فرا می‌گیرید که می‌توانید آن‌ها را بدون معطلی به کار ببرید تا فکرهای منفیتان را به اندیشه‌هایی مثبت تبدیل کنید و از هر مشکل زندگی، فرصتی ویژه بسازید. شما یاد می‌گیرید چطور به انسانی با اعتمادبه‌نفس بالا تبدیل شوید و همه‌ٔ استعدادها و توانایی‌های خودتان را به کار بگیرید تا به‌روشی استثنایی زندگی کنید. گفته شده است که این ابزارها و راهکارها برای بسیاری در سراسر جهان مفید و مؤثر بوده‌اند. کتاب حاضر ۱۲ فصل دارد.

خواندن کتاب قورباغه را ببوس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویهٔ ۱۹۴۴ در شارلوت تاون در کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. او نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است. پدر برایان کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند؛ به همین خاطر، برایان و ۳ برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد؛ پس بسیار زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعهٔ نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قورباغه‌ات را قورت بده»، «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دارکردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش‌کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطهٔ تعادل خود را پیدا کنید»، «جذابیت و زبان بدن»، «طعم شیرین پیروزی»، «بهانه ‌ها را کنار بگذارید!» و... اشاره کرد. ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات ‌شده است.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان