دانلود و خرید کتاب الاهیات قرآنی (دفتر پنجم) جمعی از نویسندگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الاهیات قرآنی (دفتر پنجم) اثر جمعی از نویسندگان

کتاب الاهیات قرآنی (دفتر پنجم)

معرفی کتاب الاهیات قرآنی (دفتر پنجم)

کتاب الاهیات قرآنی (دفتر پنجم) نوشتهٔ جمعی از نویسندگان است و با ویراستاری محمود ابوترابی و محمود دیانی در نشر سردار شهید طوسی منتشر شده است. جلد پنجم کتاب الاهیات قرآنی به مقالات کلامی و فلسفی؛ پیرامون وحی و عصمت می‌پردازد.

درباره کتاب مجموعه الاهیات قرآنی

الاهیات قرآنی عنوان مجله علمی - ترویجی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم (ص) است که از مرداد ۱۳۹۲ تاکنون به‌صورت دوفصلنامه جهت استفاده پژوهشگران عرصه دین، منتشر شده است.

مجموعه انتشارات سردار شهید طوسی بنا بر رسالت ذاتی خود در خصوص توسعه همه‌جانبه علوم‌انسانی و اسلامی، درصدد برآمده تا حاصل ۵ سال انتشار این مقالات را طرح‌بندی کرده و با عنوان‌بندی دقیق به مخاطبان عرضه کند.

مجموعه ۶ جلدی الاهیات قرآنی از مجموع ۶۰ مقاله دوفصلنامه علمی - ترویجی الاهیات قرآنی انتخاب شده و در ۲ رویکرد کلی منتشر شده است. این مجموعه شامل ۲۸ مقاله در رویکرد «تفسیری – قرآنی» و ۲۸ مقاله در رویکرد «کلامی – فلسفی» است که هر رویکرد در ۳ جلد منتشر شده است.

این مجموعه راهنمای کسانی است که می‌خواهند در مسیر شناخت کامل قرآن قدم بردارند و بهترین و کامل‌ترین مقاله‌ها را در زمینه الاهیات قرآنی بررسی کنند.

خواندن مجموعه کتاب الاهیات قرآنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران الاهیات و علوم قرآنی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان