دانلود و خرید کتاب فصلنامه انتقادی محی الدین شفاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فصلنامه انتقادی اثر محی الدین شفاهی

کتاب فصلنامه انتقادی

معرفی کتاب فصلنامه انتقادی

کتاب فصلنامه انتقادی نوشتهٔ محی الدین شفاهی و منصور خدا‌کرمی است. انتشارات میراث ماندگار این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر مسیحیت تحریف‌شده را بر پایهٔ قرآن، روایات، عهدین و عقل بررسی کرده است.

درباره کتاب فصلنامه انتقادی

کتاب فصلنامه انتقادی که ۲۰ فصل دارد، با این پیش‌فرض نوشته شده است که مردمان در طول تاریخ دچار اشتباه شده‌اند. این اشتباه این است که مردم فکر کرده‌اند حضرت مسیح دینی جدید آورده درصورتی‌که باتوجه‌به آنچه در مقدمهٔ کتاب حاضر آمده است، وی دین تازه‌ای نیاورده و خودش هم اصلاً یک یهودی بوده است.

ازاین‌رو، این کتاب، مقام و جایگاه حضرت عیسی (ع) در دین یهودیت را هم‌پایهٔ امام صادق و امام باقر (ع) در دین اسلامِ شیعی می‌داند.

کتاب فصلنامه انتقادی کوشیده است تا این باور را تشریح کند و نشانه‌ها و مصادیق لازم را برای خوانندگان شرح دهد.

خواندن کتاب فصلنامه انتقادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علوم دینی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب فصلنامه انتقادی

«از یک طرف از زبان عیسی نوشته اند: «اگر مرا می‌شناختید پدر مرا نیز می‌شناختید، و از (ادعای خدایی) این پس او را می‌شناسید، چون او را دیده اید.» از طرف دیگر نوشته اند: «عیسی گفت: اما از آن روز و ساعت هیچ کس خبر ندارد، نه در کنار جاده، درخت انجیری دیده فرشتگان آسمان و نه پسر هم، فقط پدر از آن آگاه است. به طرف آن رفت اما جز برگ چیزی در آن نیافت. پس آن درخت را خطاب کرده فرمود: تو دیگر هرگز ثمر نخواهی آورد و آن درخت در همان لحظه خشک شد.»

***

«بنابراین انسان مرکب از دو نیرو که هریک از این دو مقتضیات خود را دارد. نیروی معنوی و روحانی انسان چون با عالم ملکوت تمایل دار، انسان را به ایمان به خالق کاینات دعوت می‌نماید. نیروی مادی، به دلیل کشش مادی به سوی زندگی مادی و حیوانی دعوت می‌کند. پس انسان از رحم مادر پاک به دنیا می‌آید. ولی در مسیر زندگی موانع گوناگونی بر سر راه او به عنوان «امتحان» سبز می‌گردد تا در صورت ثبات قدم و موفقیت در این امتحان حایز مقام عالی معنوی گردد.»

نظرات کاربران

کتابخوار
۱۴۰۱/۰۴/۱۳

درود. زیبا.👌💝👏🌹

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۹ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۹ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان