دانلود و خرید کتاب کنترل خشم و عصبانیت در کودکان و نوجوانان لارنس ای. شیپرو ترجمه محبوبه رمضان زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کنترل خشم و عصبانیت در کودکان و نوجوانان اثر لارنس ای. شیپرو

کتاب کنترل خشم و عصبانیت در کودکان و نوجوانان

معرفی کتاب کنترل خشم و عصبانیت در کودکان و نوجوانان

کتاب کنترل خشم و عصبانیت در کودکان و نوجوانان نوشتهٔ لارنس ای. شیپرو و زاک پلتا هلر و آنا گرین والد و ترجمهٔ محبوبه رمضان زاده و ویراستهٔ محمدرضا تقدمی است و انتشارات کتاب درمانی آن را منتشر کرده است. این کتاب از مجموعه فعالیت‌های کاربردی است.

درباره کتاب کنترل خشم و عصبانیت در کودکان و نوجوانان

امروزه بسیاری از کودکان در خصوص خشم و عصبانیت مشکل دارند. در واقع محققان به این نتیجه رسیده‌اند که حدود ۵۰درصد از کل کودکان برای کنترل خشم به مشاور ارجاع داده می‌شوند. اکثر اوقات این مشکل، یک مسئلهٔ کوچک نیست. کودکان دچار اختلالات یادگیری، اختلال کمبود توجه، سندرم آسپرگر و سایر مشکلات، اغلب در مدیریت خشم خود و بیان مناسب آن نیز دچار مشکل هستند. ۴۰ فعالیت این کتاب کار می‌تواند به کودکان کمک کند تا با استفاده از روش‌های مشابهی که از مشاوران حرفه‌ای نیز یاد می‌گیرند شیوه‌های مناسبی برای مدیریت خشمشان بیاموزند. این روش‌ها بر پایهٔ تئوری هوش هیجانی هستند که مهارت‌های رفتاری، هیجانی و اجتماعی همچون ورزش، موسیقی یا مهارت‌های آموزشی را در نظر می‌گیرد و قابل یادگیری هستند. پس از فراگیری، ایـن مهارت‌ها نه تنها رفـتار کودک در خـانه را بـهبود می‌بخشند بلکه در روابط او با دوستانش و نیز توسعه عاداتی که منجر به موفقیت در مدرسه و محل کار می‌شوند نیز مؤثر هستند.

کنترل خشم موضوعی است که اگر والدین بتوانند به‌خوبی آن را به فرزندان خود آموزش دهند، هم خودشان و هم فرزندانشان شاهد اثرات ثمربخش آن خواهند بود. والدین آگاه حتما می‌دانند بهترین زمان آموزش و تربیت فرزند انسان در کودکی رقم می‌خورد؛ سنی که مغز کودک از انعطاف‌پذیری شناختی و یادگیری زیادی برخوردار است و آمادگی دارد تمام آن چیزی را که در آینده به آن نیاز دارد فرا گیرد. همچنین، کودکی جدای از مسائل و دغدغه‌های بزرگسالی، بهترین زمان برای رشد هرچه بهتر مغز، ذهن و روان است. برای آموزش کنترل خشم در کودکان مهم است والدین دلسوز و مهربان گام اول را بردارند و به عنوان یک الگو و راهنمای خوب، مسیر حرکت را به فرزندان آموزش دهند.

بنابراین، عملکرد والدین اولویت اول در آموزش فرزندان است و در نتیجه، والدین با هدف آموزش فرزندان، خودشان نیز آموزش می‌بینند و روابط را بهبود می‌بخشند. 

خواندن کتاب کنترل خشم و عصبانیت در کودکان و نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به والدین، مربیان و روان‌شناسان پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۶۰۰
تومان