دانلود و خرید کتاب چطور یک دوست خوب پیدا کنیم لارنس ای. شیپرو ترجمه محبوبه رمضان زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چطور یک دوست خوب پیدا کنیم اثر لارنس ای. شیپرو

کتاب چطور یک دوست خوب پیدا کنیم

معرفی کتاب چطور یک دوست خوب پیدا کنیم

کتاب چطور یک دوست خوب پیدا کنیم نوشتهٔ لارنس ای. شیپرو و ترجمهٔ محبوبه رمضان زاده است و انتشارات کتاب درمانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب چطور یک دوست خوب پیدا کنیم

با این کتاب در یادگیری مهارت‌‌های دوست‌یابی برای تمام طول زندگی به کودک خود کمک کنید. ایجاد دوستی‌‌های مثبت یک بخش حیاتی از پرورش کودک است. بزرگ‌سالان وقتی به دوران کودکی خود می‌‌نگرند، دوستی‌‌هایشان را به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل شادمانی‌شان می‌‌دانند.

بر اساس گزارش محققان، دوست‌یابی و حفظ دوستی‌‌ها برای نیمی از کودکان دشوار است. این مشکلات آن‌‌ها را مستعد کشمکش در روابطشان در طول زندگی می‌‌سازد. علاوه بر این، بسیاری از والدین گزارش داده‌‌اند که به ندرت می‌‌دانند برای کمک به دوست‌یابی کودکشان چه کاری باید انجام دهند. مشکلات روابط اجتماعی در دوران کودکی ممکن است منجر به ایجاد مشکلات جدی‌‌تری در دوران نوجوانی و بزرگ‌سالی شود، بنابراین عاقلانه است که اکنون با این مهارت‌‌ها به کودکتان کمک کنید.

فعالیت‌‌های این کتاب، راهکارهای موثری پیشنهاد می‌‌دهد که در دوست‌یابی بهتر به کودکتان کمک می‌‌کند. کتاب چطور یک دوست خوب پیدا کنیم مهارت‌های اجتماعی بسیار متنوعی از جمله پیداکردن دوستان جدید و حفظ دوستی‌ها، یافتن دوستانی با علایق مشترک، روش‌‌های غلبه بر طردشدن، نکاتی برای گسترش توافق در روابط را به کودکان می‌آموزد. تمرین مهارت‌های این کتاب می‌‌تواند نوجوان را در دوران بلوغ حمایت کند، عزت نفس را ارتقا بخشد و انعطاف‌‌پذیری در بزرگسالی را توسعه دهد.

خواندن کتاب چطور یک دوست خوب پیدا کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به معلمان و مادران و پدران پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لارنس ای. شیپرو

دکتر لارنس ای شیپرو یک روان‌‌شناس شناخته‌شدهٔ ملی و کارشناس پرورش کودک است که به خاطر تکنیک‌های بازی‌‌درمانی شناختی مبتکرانه‌اش مشهور است.


نظرات کاربران

sara
۱۴۰۱/۰۶/۲۶

برین‌و‌کتاب‌من‌پیش‌از‌تو‌و‌من‌پس‌از‌تو‌را‌بخوانید‌و‌نظر‌دهید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۶۶,۳۰۰
تومان