دانلود و خرید کتاب آوای وحش جک لندن ترجمه مریم نفیسی راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آوای وحش اثر جک لندن

کتاب آوای وحش

نویسنده:جک لندن
انتشارات:انتشارات شانی
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آوای وحش

کتاب آوای وحش نوشتهٔ جک لندن است که با ترجمهٔ مریم نفیسی راد منتشر شده است. این کتاب بعد از رمان سپید دندان دومین اثر جک لندن است که در حیات وحش روایت می‌شود. 

درباره کتاب آوای وحش

باک سگ اهلی و محبوب که در پی ماجراهایی از محیط خشن و بی‌رحم کلوندایک در روزگار هجوم جویندگان طلا به ایالت یوکان سر درمی‌آورد. کتاب آوای وحش، گزارشی از سفر به کلاندایک و سرگذشت سگ - گرگی به نام باک بود که پس از خدمت به ارباب‌ها، وفاداری‌ها و نوازش دیدن‌ها و رنج‌بردن‌ها، در خود، کششی به محیط جنگل احساس می‌کند و تنها به عشق ارباب مهربانش، در میان انسان‌ها می‌ماند و همین که اربابش به دست گروهی از بومی‌ها کشته می‌شود، روانه جنگل می‌شود تا به زندگی اجدادی خود بپیوندد و در میان برادران جنگلی آوای شادی سر دهد. باک این بار سفری متفاوت دارد، او از محیط انسان‌ها به دنیای وحش می‌رود.

خواندن کتاب آوای وحش را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جک لندن

جان گریفیث چنی با نام هنری جک لندن ۱۲ ژانویه ۱۸۷۶ در سانفرانسیسکو به دنیا آمد. او یکی از اولین کسانی بود که از راه نوشتن به ثروت دست‌یافت. اما این کار اصلاً آسان نبود. او در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد و تحصیلاتش را هم به‌ناچار و از سر بی‌پولی رها کرد. اما با عضویت در کتابخانهٔ عمومی اوکلند بسیاری از آثار بزرگان را خواند و از این طریق بسیار آموخت.

او مدت‌ها سرگردان بود و کارهای مختلفی را هم تجربه کرد. با گروهی که به دنبال طلا می‌گشتند همسفر شد. بعد از تلاش‌های بی‌نتیجه، بیماری و سختی‌هایی که کشیده بود، برگشت و کتاب‌های آوای وحش و سپیددندان را منتشر کرد که او را به اوج شهرت رساند. این دو کتاب بر اساس تجربیات واقعی خود او نوشته شد و همین جذابیتش را بیشتر کرد.

جک لندن دو بار ازدواج کرد و در نهایت در ۲۲ نوامبر ۱۹۱۶ در ۴۰ سالگی، بر اثر نارسایی کلیه درگذشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۶۰۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان