دانلود و خرید کتاب در محضر عالمان محمدتقی محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در محضر عالمان اثر محمدتقی محمدی

کتاب در محضر عالمان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب در محضر عالمان

کتاب  در محضر عالمان نوشتهٔ محمدتقی محمدی است. انتشارات ارباب اندیشه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، مجموعه‌ای از گفتارها و حکایت‌های اخلاقی، تربیتی، اعتقادی و اجتماعی را دربردارد.

درباره کتاب در محضر عالمان

کتاب در محضر عالمان در فصل نخست، گفتارهایی از پیامبران الهی را برای خوانندهٔ کتاب گردآورده است؛ حضرت آدم، ابراهیم، ایوب، شعیب، موسی، داوود، سلیمان و عیسی (ع).

فصل دوم به گفتارهایی از پیامبر اسلام، حضرت محمد (ص)، ائمهٔ معصومین و یاران ایشان اختصاص یافته است؛ به‌این‌وسیله، موضوعات گوناگونی مطرح شده است.

فصل سوم کتاب در محضر عالمان، گفتارهای عالمان و اولیای الهی مانند سید محمدباقر شفتی، آیت‌الله بروجردی و آیت‌الله احمد میانجی را دربردارد.

فصل چهارم حکایت‌های شهیدان را ارائه کرده است و کتاب در همین فصل به پایان می‌رسد.

با خواندن این کتاب، حکایت‌های بسیاری را درخواهید یافت؛‌ حکایت‌ها و قصه‌هایی که به‌طور خلاصه ارائه شده‌اند و می‌توانند سودمند باشند.

خواندن کتاب در محضر عالمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران گلچین‌های ادبی و اخلاقی ایران و جهان پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب در محضر عالمان

«در جریان یک عروسی برای خانوادهٔ عروس حادثه تلخی اتفاق افتاد و آن این بود که عصر شب عروسی دشمنان خانواده عروس، عروس را دزدیده بودند و کسی طلاعی نداشت. خانوادهٔ عروس و داماد جمع شدند تا مراسم را برگزار کنند، ولی از عروس خبری نبود. یکی از خانوادهٔ عروس خدمت آیت‌الله بهجت رسید و جریان را تعریف کرد ایشان تأملی کرده و فرمودند:‌ بروید حرم، شاید رفتاه باشد حرم. آنها می‌روند و می‌بینند عروس خانم بالای سر حضرت معصومه (ع) هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان