دانلود و خرید کتاب اقتصاد رفتاری موریس آلتمن ترجمه محسن رنانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد رفتاری اثر موریس آلتمن

کتاب اقتصاد رفتاری

معرفی کتاب اقتصاد رفتاری

کتاب اقتصاد رفتاری اثر موریس آلتمن یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه اقتصاد است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با درپیش‌گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دههٔ گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعهٔ وایلی، خود را به‌عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل‌اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام‌به‌گام مهارت‌های گوناگون و به‌دست‌آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب‌وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... است.

درباره کتاب اقتصاد رفتاری

رشته اقتصاد رفتاری بسیاری از عوامل جزئی و نه‌چندان جزئی را که به انتخاب‌های مالی و خرید شما کمک می‌کند، بررسی می‌کند. آلتمن در این کتاب توضیح می‌دهد که چطور عوامل روان‌شناختی و اجتماعی مثل الگوهای غریزی، فشار اجتماعی، تبلیغات و قالب‌بندی‌های ذهنی بر تصمیم‌گیری‌های مالی روزمره و انتخاب‌های مالی شما تأثیر می‌گذارند. کتاب اقتصاد رفتاری بینشی را بر اساس علم روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و بر اساس مثال‌های دنیای واقعی ارائه می‌دهد که به سرمایه‌گذاران کمک کند تا اشتباه نکنند، به شرکت‌ها در زمینه درک سازوکارهای نهفته در انتخاب‌های فردی کمک کند و به دولت‌ها نیز در اخذ تصمیماتشان یاری رساند.

خواندن کتاب اقتصاد رفتاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه مدیران و برنامه‌ریزان شرکت‌ها، کارگزاران دولت‌ها و همه کسانی که دوست دارند در زمینه اقتصاد رفتاری دانشی کسب کنند مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

majid001
۱۴۰۲/۰۶/۳۰

سلام لطفاً در کتابهایی که بصورت Pdf ارائه می‌کنید رنگ پس زمینه نوشتار را فقط سفید و مشکی قرار ندهید و مثل حالت epub ؛ رنگهای طوسی و خاکی هم به بخش pdf اضافه بفرمایید و روشنایی آن هم قابل تنظیم

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰
۴۰%
تومان