دانلود و خرید کتاب مدیریت راهبردی تبلیغات لاری پرسی ترجمه محمدابراهیم گوهریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت راهبردی تبلیغات اثر لاری پرسی

کتاب مدیریت راهبردی تبلیغات

معرفی کتاب مدیریت راهبردی تبلیغات

کتاب الکترونیکی «مدیریت راهبردی تبلیغات» نوشتهٔ لاری پرسی و ریچارد الیوت با ترجمهٔ محمدابراهیم گوهریان و مهران زرعکانی در انتشارات چاپ و نشر بازرگانی چاپ شده است.

درباره کتاب مدیریت راهبردی تبلیغات

این کتاب مقدمه‌ای بر توصیف انواع مختلف تبلیغات و رسانه‌هاست. نکتهٔ حائز اهمیت در این مبحث، آگاهی مدیران از نحوهٔ عملکرد تبلیغات و راهکارهای کلیدی در ایجاد تبلیغات مؤثر و یا روش‌های دیگر ارتباطات بازاریابی است. تمامی اشکال ارتباطات بازاریابی همچون تبلیغات مؤسسه‌ای، بین شرکت‌ها و خرده‌فروشی مهم‌اند. اما آنچه را که باید صرف‌نظر از نوع ارتباطات بازاریابی یا مخاطب‌های درگیر شده به خاطر بسپاریم، اصول اصلی برنامه‌ریزی راهبردی است و اینکه افراد چگونه پیام را به‌گونه‌ای مشابه پردازش می‌کنند.

این کتاب از پنج بخش اصلی به شرح زیر تشکیل شده است:

بخش اول: مروری بر تبلیغات و آگهی‌های پیشبردی

بخش دوم: ملاحظات در برنامه‌ریزی

بخش سوم: توسعه برنامه راهبردی

بخش چهارم: اجرایی ساختن

بخش پنجم: یکپارچه‌سازی و آگهی‌ها و فعالیت‌های تبلیغاتی

کتاب مدیریت راهبردی تبلیغات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب مدیریت راهبردی تبلیغات

«آگهی و تبلیغ درون برنامه بازاریابی

 ذکر این موضوع مهم است که آگهی‌کردن و تبلیغ فقط یک بخش از برنامه‌ریزی بازاریابی باید است. موارد کلیدی دیگر در بازاریابی شامل ترتیب‌دهی عرضه کالا به بازار است مثال اطمینان داشته باشیم محصولی که عرضه شده است در اندازه، شکل و رنگ درست تهیه شده باشد (ساختار قیمت‌گذاری و توزیع هم بخش دیگر آن است) همان چیزی که جروم چهار لازمه بازاریابی نامیده است: پیشبرد، محصول، قیمت و مکان عرضه(. مک‌کارتی در حقیقت، آگهی‌کردن فقط یکی از عناصر پیشبرد و یا بخش ارتباط بازاریابی در برنامه بازاریابی است. در فصل ۷ به موضوع آمیزه بازاریابی پرداخت‌هایم. علاوه بر فعالیت‌های تبلیغاتی، روابط‌عمومی و فروش شخصی نیز جزء آمیزه بازاریابی می‌شود. در فصل ۱۴ درباره راهبردی نزدیک، میان آگهی‌کردن و فعالیت‌های تبلیغاتی دیگر بحث کرده‌ایم. البته به این معنی نیست که رابطه‌ای میان آگهی‌کردن و روابط‌عمومی یا فروش‌های شخصی وجود ندارد، بلکه این رابطه مخصوص میان تبلیغات و آگهی‌کنندگان صنعتی و شرکتی نیز برقرار است. اما بودجه‌ها و گروه کارمندان مربوط به فروش شخصی و ارتباطات عمومی با گروه آگهی و تبلیغ متفاوت‌اند. رابطه به‌خصوصی در آگهی‌دهندگان صنعتی و سازمانی وجود دارد. هرچند بودجه‌ها و کارکنانی که با فروش فردی و روابط‌عمومی درگیرند به جداشدن از تبلیغات و آگهی‌های ترویجی منتهی می‌شوند. درحالی‌که تعریف ساده روابط‌عمومی آگهی قبل از فروش است، مفاهیم بیشتری درباره آن تعریف وجود دارد که هریک می‌تواند یک‌فصل کامل از جنبه‌های گوناگون روابط‌عمومی را دربر گیرد. برای اهدافمان نیاز است به یاد داشته باشیم موضعی که در تبلیغات اتخاذ می‌شود باید با داستانی که از طریق روابط‌عمومی بیان می‌شود سازگاری داشته باشد. همین مطلب درباره مواد قابل‌استفاده در فروش شخصی از جمله کاتالوگ، بروشور، تحویل خدمات و نیروی فروش نیز صادق است. یک مسئولیت اضافی در آگهی‌کردن این است که باید نیروی قبل از فروش را آماده کنیم تا زمینه را برای فروشندگی مهیا کنند. برای این کار، پیام فروش باید هماهنگ با تمام جنبه‌های دیگر ارتباط بازاریابی فقط برای یک برند باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

حجم

۱۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

قیمت:
۱۱۵,۷۰۰
تومان