دانلود و خرید کتاب آشنایی، دست ورزی و اخلاق در استفاده از حیوانات آزمایشگاهی کوچک وحیده جوادیان قلعه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشنایی، دست ورزی و اخلاق در استفاده از حیوانات آزمایشگاهی کوچک اثر وحیده جوادیان قلعه

کتاب آشنایی، دست ورزی و اخلاق در استفاده از حیوانات آزمایشگاهی کوچک

معرفی کتاب آشنایی، دست ورزی و اخلاق در استفاده از حیوانات آزمایشگاهی کوچک

کتاب آشنایی، دست ورزی و اخلاق در استفاده از حیوانات آزمایشگاهی کوچک نوشتۀ وحیده جوادیان قلعه و مرتضی دلیری جوپاری است و انتشارات رشد فرهنگ آن را منتشر کرده است. کتاب آشنایی، دست ورزی و اخلاق در استفاده از حیوانات آزمایشگاهی کوچک در راستای بیان نحوۀ برخورد با حیوانات آزمایشگاهی نوشته شده است.

درباره کتاب آشنایی، دست ورزی و اخلاق در استفاده از حیوانات آزمایشگاهی کوچک

کتاب آشنایی، دست ورزی و اخلاق در استفاده از حیوانات آزمایشگاهی کوچک برای افرادی تهیه شده که استفاده از حیوانات آزمایشگاهی برایشان اهمیت دارد، انجام تحقیقات و آزمون‌ها بر روی حیوانات آزمایشگاهی با نهایت احساس مسئولیت و اجرای دقیق باید صورت گیرد. آگاهی در تصمیم‌گیری برای استفاده از حیوانات در پژوهش و تصمیم‌گیری در ارتباط با نیاز استفاده و یا عدم استفاده از حیوانات و همچنین مسئولیت در مقابل رفتار مناسب با حیوانات چه از طرف محقق و یا افراد دیگر از موضوعاتی است که در این اثر پی گرفته می شود. از این رو فصل اول این کتاب در مورد اخلاق در استفاده از حیوانات آزمایشگاهی است. در این فصل اهمیت ارزش‌گذاشتن به حیوانات از دیدگاه دین اسلام بازگو شده است. همچنین ضرورت استفاده از موجودات زنده بیولوژیکی برای مقاصدی مانند فراورده‌های بیولوژی، داروئی و بهداشتی در مواردی که صحت عمل، بی‌ضرری و اثربخشی آن روی حیوان ثابت شده باشد، بیان شده است. در فصل دوم نیز شرایط محیطی و دست‌ورزی حیوانات آزمایشگاهی به تفصیل بیان شده است.

خواندن کتاب آشنایی، دست ورزی و اخلاق در استفاده از حیوانات آزمایشگاهی کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که با حیوانات آزمایشگاهی سروکار دارند مناسب است.

بخشی از آشنایی، دست ورزی و اخلاق در استفاده از حیوانات آزمایشگاهی کوچک 

«در این میان دسته سوم عقل احساس را همراه هم می‌پذیرند نظرات معتدل گرایانه دارند این افراد نجات جان بشر را ضروری می‌دانند اما نه با هر روشی بلکه استفاده از حیوانات با روش‌هایی که حیوان حداقل آسیب و رنج را متحمل شود و حداقل تعداد موجود زنده در پژوهش‌ها استفاده شود این دسته راهکارهایی جهت این امر ارائه داده‌اند که درنهایت منجر به وضع قوانین و تشکیل کمیته‌های گوناگون جهت رسیدگی به چگونگی و رعایت اصول اخلاقی در استفاده از حیوانات به‌عنوان مدل آزمایشگاهی 

آنچه برای ما انسان‌ها و بدون راضی کردن تمام طرفداران حیات‌وحش ثابت شده این است مه در موارد بسیاری ضرورت استفاده از حیوان جهت پیشگیری، درمان و مقابله با برخی از بیماری‌ها بدیهی است زیرا زنده بودن انسان در مواردی می‌تواند جان حیوانات بسیاری را در هنگامی که خطری تهدید می‌کند را نجات دهد...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان