دانلود و خرید کتاب اندیشمندان نوین تعلیم و تربیت ایران محمدحسن میرزامحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اندیشمندان نوین تعلیم و تربیت ایران اثر محمدحسن میرزامحمدی

کتاب اندیشمندان نوین تعلیم و تربیت ایران

معرفی کتاب اندیشمندان نوین تعلیم و تربیت ایران

کتاب اندیشمندان نوین تعلیم و تربیت ایران نوشتهٔ محمدحسن میرزامحمدی و نجمه احمدآبادی آرانی است. این کتاب را انتشارات دانشگاه شاهد منتشر کرده است.

درباره کتاب اندیشمندان نوین تعلیم و تربیت ایران

اندیشمند تربیتی را می‌توان فردی دانست که آرا و اندیشه‌های او تأثیرات قابل‌توجهی در توسعه دانش تعلیم‌وتربیت از یک‌سو و فعالیت‌های آموزش و یادگیری در سطح نظام تربیتی از سوی دیگر برجای گذاشته باشد. معرفی اندیشمندان تربیتی یکی از فعالیت‌های مرسوم علمی در رشته فلسفه تعلیم‌وتربیت است. در مغرب‌زمین، کتاب‌هایی تحت عناوین «مربیان بزرگ»، «متفکران تعلیم‌وتربیت»، «اندیشمندان تعلیم‌وتربیت» و... نوشته شده که برخی از آن‌ها نیز به فارسی ترجمه شده است. در کشور ما نیز اخیراً فعالیت‌های ارزشمندی در خصوص معرفی اندیشه‌های تربیتی متفکران اسلامی و ایرانی انجام‌گرفته است. 

در خصوص معرفی اندیشمندان نوین تعلیم‌وتربیت ایران تاکنون اثری مستقل تألیف نشده و حتی دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی رشته فلسفه تعلیم‌وتربیت نیز عمدتاً همان آثار تألیف شده در مغرب‌زمین را مطالعه می‌کنند. باتوجه‌به این موارد، کتاب حاضر به‌عنوان تلاشی آغازین برای پرکردن این خلأ بزرگ تألیف شده است. در این کتاب، پنج اندیشمند تربیتی به نام‌های آقایان دکتر عیسی صدیق، محمدباقر هوشیار، غلامحسین شکوهی، علی شریعتمداری و علی‌محمد کاردان انتخاب و معرفی شده‌اند.

خواندن کتاب اندیشمندان نوین تعلیم و تربیت ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و دانشجویان علوم تربیتی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان