دانلود و خرید کتاب حدیث بابا فاطمه وفایی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حدیث بابا اثر فاطمه  وفایی‌زاده

کتاب حدیث بابا

معرفی کتاب حدیث بابا

کتاب حدیث بابا نوشته و تحقیق فاطمه وفایی‌زاده است و انتشارات روایت ۲۷ بعثت آن را منتشر کرده است. این کتاب روایت مستند زندگی شهید علی تورانلو، فرمانده گردان انصار است.

درباره کتاب حدیث بابا

حدیث بابا بیست‌وهشتمین‌ کتاب از مجموعهٔ بیست‌وهفتی‌های نشر روایت ۲۷ بعثت است که شامل روایت مستند زندگی شهید علی تورانلو است. شهید تورانلو فرمانده گردان انصار لشگر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) بود که در عملیات خیبر در زمستان ۶۲ مفقود شد و بزرگ‌شدن و قدکشیدن دخترش حدیثه را ندید.

این‌ شهید خاطرات برخی از ماموریت‌های خود در عملیات‌هایی مثل فتح‌ المبین، بیت‌ المقدس، مسلم‌ بن‌ عقیل، والفجر مقدماتی و حضور در سوریه را ثبت و ضبط کرده و آن‌ها را هر روز تشریح کرده است. نویسندهٔ کتاب حدیث بابا از این‌ نوشته‌ها در کتاب مستند خود استفاده کرده است.

حدیث بابا شامل پنج فصل اصلی با نام‌های «فصل اول: شهادت»، «فصل دوم: شروع زندگی»، «فصل سوم: دوباره تهران»، «فصل چهارم: درگیری‌های داخلی» و «فصل پنجم: جنگ» است. حسن ختام این کتاب عکس‌هایی از شهید تورانلو است.

در فصل اول این کتاب، مخاطب با عناوینی مانند درخواست اعزام به جبهه، عملیات خیبر، اعزام، طلائیه و تولد علی مواجه است.

فصل دوم که «شروع زندگی» است به تولد علی، سفر کربلا، دوران کودکی، مدرسه، دورهٔ نوجوانی، اتاق زیرپله در تهران و دوران سربازی اختصاص یافته است. فعالیت‌های مبارزاتی، انقلاب، جهاد سازندگی، سپاه و حفاظت از بیت امام عناوین دیگری از این کتاب را شامل می‌شود. فصل چهارم هم به موضوعاتی مانند جنگ در کوهستان‌های غرب، دوباره سردشت، خواستگاری، عقد علی و مریم، دوران نامزدی، دیدار امام و خواستگاری رسمی پرداخته است.

خواندن کتاب حدیث بابا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به مشتاقان مطالعهٔ زندگی‌نامهٔ شهدا پیشکش می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان