دانلود و خرید کتاب قصه فقر به سر رسید رابرت کیوساکی ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قصه فقر به سر رسید

کتاب قصه فقر به سر رسید نوشتهٔ رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی و ترجمهٔ ابوالفضل طاهریان ریزی است و انتشارات طاهریان آن را منتشر کرده است. میلیاردر شدن نتیجه یک تصمیم است. با خواندن این کتاب یاد می‌گیریم چگونه وزن مالی خود را بالا ببریم.

درباره کتاب قصه فقر به سر رسید

در عصر شبکه‌های اجتماعی و ارزهای دیجیتال فقیرماندن نه‌تنها یک فضیلت نیست، بلکه قطعاً یک گناه نابخشودنی به حساب می‌آید. امروز شما با وجود این همه امکانات مختلف در حداقل زمان با کمترین سرمایه می‌توانید تجربه‌ای تازه در کارآفرینی را کسب کرده و جلوی هر بهانه‌ای را برای فقیربودن و فقیرماندن بگیرید.

رابرت و کیم کیوساکی در مجموعه مقالاتی که در این کتاب گرد آمده راهکارها و امکانات مختلفی را برای رویارویی با فقر و توانمندسازی شما فراهم آورده‌اند. از جمله این توصیه‌ها می‌توان به مواردی مثل عدم پیروی از توصیه‌های مشاوران فیک، راهکارهای افزایش اعتماد به نفس، دلایل اهمیت‌داشتن جریان نقدی مستمر، مسئولیت‌پذیری و مزایای آن، دلایل کارآفرینی، بودجه‌بندی و ... اشاره کرد.

هدف این اساتید آن است که شما بعد از خواندن کتاب فوق واقعاً به این نتیجه برسید که امروز در همین لحظه و همین‌جا قصهٔ فقر را به سر رسانید و باید سهم و دین خود را در به ثمر رسیدن این ادعا ادا کنید.

پس آستین بالا زده و اولین قدم‌ها را در فراگیری مفاهیم طلایی مالی محکم بردارید و به نمادی از موفقیت برای نسل‌های آتی تبدیل شوید.

خواندن کتاب قصه فقر به سر رسید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که پربارترین لحظات را در مسیر کارآفرینی، پول‌سازی و فراموش‌کردن باورهای اشتباه مالی برای خود آرزو دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قصه فقر به سر رسید

«تبدیل شدن به یک سرمایه‌گذار واقعاً موفق

در سال ۲۰۰۸، میلیون‌ها «سرمایه‌گذار» که به‌طور غریزی پولی را که به سختی به دست آورده بودند به یک ۴۰۱ (k) منتقل کرده بودند، در یک چشم به هم زدن همه پول از بین رفت. همین چند سال قبل، با افزایش بازار سهام، همه خوشحال بودند؛ اما زمانی که رکود به طور غیرمنتظره و سریع برای سرمایه‌گذار آموزش ندیده شروع شد، کل ثروت (و بازنشستگی) از دست رفت.

در حالی که ما هیچ راهی برای دانستن زمان سقوط بازار دیگر نداریم، یک چیز مسلم است: بازارها چرخه‌ای هستند. بالا می‌روند و پایین می‌آیند. کلید موفقیت به عنوان یک سرمایه‌گذار این است که بدانید چگونه در بازارهای بالا و پایین درآمد کسب کنید.

چگونه در هر بازاری کسب درآمد کنیم؟

کلید کسب درآمد در هر بازاری آموزش مالی است. متأسفانه، اکثر مردم به سادگی نمی‌دانند پول چگونه کار می‌کند. حتی بدتر از آن، آنها هیچ ایده‌ای در ۴۰۱ (k) خود ندارند. آنها به سادگی پول پرداخت می‌کنند و به یک مدیر اعتماد می‌کنند تا از آن مراقبت کند.

گاهی اوقات، آنها ممکن است کمی از یک مشاور مالی مشاوره بگیرند؛ اما معمولاً نمی‌دانند با آن توصیه چه کنند، یا حتی اگر این توصیه خوب یا بد باشد.

در حالیکه توصیه بد هم وجود دارد.

به عنوان مثال، مانند موارد فوق، «پول خود را پس‌انداز کنید و برای بلندمدت در یک سبد متنوع از سهام، اوراق قرضه و صندوق‌های سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری کنید.» این توصیه دقیقاً به اتفاقی شد که بسیاری از مردم پس‌انداز خود را در سال ۲۰۰۸ از دست دادند. آنها به جای سرمایه‌گذاری عاقلانه، روی زمان‌بندی بازار شرط‌بندی کردند.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

mah
۱۴۰۱/۰۸/۱۹

ترجمه افتضاح بود حیف پولم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان