دانلود و خرید کتاب قدرت راندا برن ترجمه سیدخشایار کیافر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت اثر راندا برن

کتاب قدرت

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت

کتاب قدرت نوشته راندا برن است که با ترجمه سید خشایار کیافر در انتشارات کدیور منتشر شده است. این کتاب راهنمایی روشن برای رسیدن به موفقیت است. این کتاب نوشته دیگری از نویسنده کتاب مشهور راز است. 

درباره کتاب قدرت

این اثر یکی از بهترین کتاب‌هایی است که به شما کمک می‌‎کند تا قدرت درون خود را شناخته و همه ابعاد زندگی خود را کنترل کنید و زندگی رؤیایی خود را بسازید. این کتاب را بارهاوبارها بخوانید تا مفاهیم آن در ضمیر ناخودآگاه شما نهادینه شود و از رهنمودهای آن نهایت بهره را ببرید. برای داشتن زندگی جادویی همین حالا شروع کنید.

این کتاب درباره قدرت است. مفهومی که انسان را از آغاز تا امروز رسانه است. مفهومی که باعث رشد و شکل‌گیری تمدن‌ها و باورها بوده و می‌تواند مسیر زندگی شما را تغییر دهد. همه چیز برای نویسنده یک روز صبح با خواندن کتابی صدساله شروع شد و کم‌کم تبدیل به دغدغه‌ای مهم شد.

خواندن کتاب قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کسب موفقیت بیشتر در زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره راندا برن

راندا برن، نویسنده، تهیه‌کننده و برنامه‌ساز تلویزیونی در سال ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا زاده شد. راندا برن به‌واسطه کتاب و فیلم «راز» به شهرت جهانی رسید. کتاب‌های بعدی او، قدرت، جادو و قدرت تصور هِنری، هم به‌نوعی تحت‌تأثیر این کتاب هستند. آخرین کتاب راندا برن با نام «راز، چگونه زندگی مرا دگرگون کرد» هم به‌گونه‌ای بیانگر تأثیر این کتاب در مسیر حرفه‌ای راندا برن است. کتاب راز زمانی که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، در طول یک سال، ۱۹ میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

در سال ۲۰۰۷، برن در لیست ۱۰۰ فردی قرار گرفت که به گزینش مجله تایم، در شکل‌دادن جهان تأثیر داشته‌اند. موفقیت تجاری و شهرت جهانی راندا برن از زمانی که در برنامه تلویزیونی اپرا وینفری حضور پیدا کرد، سرعت گرفت.

فلسفه و آموزش محوری راندا برن این است که باورداشتن به شما اجازه می‌دهد به آرزوها و خواسته‌هایتان برسید. هرچند منتقدانی نیز وجود دارند که برخی جنبه‌های نظر او را غیرعلمی می‌دانند.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان