دانلود و خرید کتاب دستنامه مدیریت دانش (جلد دوم) نیک میلتون ترجمه روح‌اله نوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دستنامه مدیریت دانش (جلد دوم) اثر نیک میلتون

کتاب دستنامه مدیریت دانش (جلد دوم)

معرفی کتاب دستنامه مدیریت دانش (جلد دوم)

کتاب دستنامه مدیریت دانش (جلد دوم) نوشته نیک میلتون و پاتریک لمب است و با ترجمه روح‌اله نوری و غلامرضا صفاری و نازنین‌فاطمه نوری در انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است. 

درباره کتاب دستنامه مدیریت دانش (جلد دوم) 

گرچه انسان به طور ذاتی، بخصوص از زمان ظهور زبان نوشتاری به تفکر درباره دانش پرداخته اما اخیراً نحوه مدیریت‌کردن دانش به‌عنوان روشی مؤثر در سازمان‌ها و دولت‌ها پرداخته شده است. دلایل این امر متعدد بوده و فهرست کردن تمامی این دلایل دشوار است. اما آنچه مهم است این است که دانش پتانسیل اقتصادی زیادی حتی فراتر از منابع سنتی ثروت نظیر زمین و نیروی کار و سرمایه دارد.

در هم آمیختن چندید نیروی اقتصادی که محرک این اکتشاف بودند متفکرانی نظیر پیتر دراکر، ایکوجیرو نوناکا و سایرین را بر آن داشت تا در اواخر دهه ۸۰ آغاز به نوشتن درباره دانش، کار دانشی و مهم‌تر از همه نحو مدیریت دانش با استفاده از ابزار و مدل‌های موجود کنند.

این امر باعث شد تا سازمان‌های پیشرو در صنایع گوناگون سعی بر انجام این کار کنند یعنی بفهمند چه دانشی در اختیار دارند و ظرفیت داشتن آن را دارند و سعی کنند تا آن را به‌گونه‌ای مؤثر و کارا مدیریت کرده و بتوانند معیارهایی برای موفقیت در این امر وضع کنند.

بسیاری از این تلاش‌ها شکست خورد اما بالاخره تلاش‌هایی نتیجه‌بخش بود. هر سازمانی باید بداند چه چیز می‌داند و بتواند ازآنچه می‌داند استفاده کند و چیزهای جدید یاد بگیرد. این کتاب راهنمای این مسیر است.

خواندن کتاب دستنامه مدیریت دانش (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حوزه مدیریت دانش پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰
۱۰%
تومان