دانلود و خرید کتاب تئوری سازمانی، چالش و دورنمای پنداره ها (جلد دوم) داود سلمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تئوری سازمانی، چالش و دورنمای پنداره ها (جلد دوم) اثر داود سلمانی

کتاب تئوری سازمانی، چالش و دورنمای پنداره ها (جلد دوم)

معرفی کتاب تئوری سازمانی، چالش و دورنمای پنداره ها (جلد دوم)

کتاب تئوری سازمانی، چالش و دورنمای پنداره ها (جلد دوم) نوشتهٔ داود سلمانی و احسان نامدارجویمی است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، دربارهٔ سازمان (Organization) و نظریه‌هایی است که پیرامون این مفهومِ جهانی به وجود آمده و بررسی شده است.

درباره کتاب  تئوری سازمانی، چالش و دورنمای پنداره ها (جلد دوم)

کتاب تئوری سازمانی، چالش و دورنمای پنداره ها (جلد دوم)، ادامهٔ جلد نخست این کتاب است؛ ازاین‌رو فصل‌های کتاب حاضر از فصل ششم آغاز می‌شود و با فصل دهم پایان می‌گیرد.

هر سازمان، پدیده‌ای است که باید کامل و جامع بررسی شود.

کتاب حاضر می‌کوشد مهم‌ترین دیدگاه‌های سازمانی و چالش‌هایی که هـر دیدگاه بـا آن روبه‌رو است را متناسب با پروسهٔ زمانی و تکمیلی که داشته‌اند، همراه با صاحب‌نظران و نظریـه‌پردازان هـر دیدگاه، بررسی کند.

فصل‌های این کتاب به ترتیب به موضوعات زیر می‌پردازند:

«پست‌مدرنیسم به‌عنوان یک فلسفه: چالش تئوری سازمان»، «تئوری سازمان بازتابنده: نمادها، معانی و تفاسیر»، «نظریه سازمان انعکاسی: نظریه انتقادی و روانکاوی»، «تکامل مدیریت، از نگاه تئوری سازمانی نوگرا» و «چشم‌اندازها و چالش‌ها».

خواندن کتاب  تئوری سازمانی، چالش و دورنمای پنداره ها (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ مدیریت و انواعِ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب  تئوری سازمانی، چالش و دورنمای پنداره ها (جلد دوم)

«کنترل کردن، یک موضوع اصلی برای نظریه‌پردازهای سازمان بوده است و طرفداران آن، فرم‌های مختلف کنترل و ارتباطشان با یکدیگر را به‌صورت بدیهی در سازمان تشـخیص و کشـف می‌کننـد. این بخش در ابتدا بین کنترل رسمی و غیررسمی تمایز قائل می‌شود و سپس به سه فرم کنترل رسمی، اشاره می‌کند. سپس تکامل مدیریت مـوج جدیـد در توسعه فرم‌های فرهنگی کنترل که به‌وسیله مدیریت اعضای بالای سازمان نشان داده می‌شود را تعیین می‌کند و دو تعریف متفـاوت از توسعه آشکار ارائه می‌کند. اولی موج جدید مدیریتی را به‌عنوان پاسخ ضروری بـه افـزایش سـطوح عدم قطعیت در عملکرد بسیاری از سازمان‌ها که به معنی این است که دفرم‌های سنتی کنترل دیگر ماندنی نیستند را توضیح می‌دهد. دومی ظهور آن را در واژه‌های تغییرات ایدئولوژیکی و بلاغتی در مباحثه مدیریتی توضیح می‌دهد. در ادامه بـا منشأهای نظـری مدیریت مـوج جدید با ردیابی دیدگاهی مفهوم دورکیم از ناهنجاری که چطور برای سازمان استفاده می‌شدند و به‌وسـیله مایو در اوایل قرن بیستم و به‌وسیله محافظه‌کاران جدید امریکای شمالی در اواخر همان قرن بـه‌کـارگرفتـه می‌شدند، در کشف تعریف دوم، اشاره شده است. در این فصل، درباره رشد فرم‌های جدید سازمان، مطالبی بیان‌شده و نظر مبدل بشری، از مدیریت موج جدید به چالش کشیده می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۴ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۴ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۵۰۰
تومان