دانلود و خرید کتاب بازاریابی ورزشی شان انیس ترجمه محمدرضا موکل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی ورزشی اثر شان انیس

کتاب بازاریابی ورزشی

نویسنده:شان انیس
انتشارات:نشر ویراست
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازاریابی ورزشی

کتاب بازاریابی ورزشی؛ رویکردی جهانی از ایده تا عمل نوشتهٔ شان انیس و ترجمهٔ محمدرضا موکل و سعید ریزی است و نشر ویراست آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بازاریابی ورزشی

با خواندن کتاب بازاریابی ورزشی از مسائل و چالش‌هایی که بازاریاب‌های ورزشی در این صنعت جذاب با آن مواجه‌اند، درک عمیقی پیدا کنید.

ورزش احساسات زیادی را در بین مردم برمی‌انگیزد. ورزش می‌تواند احساس، شور، تعصب، رضایت و سرخوردگی را در سبک زندگی مردم ایجاد کند و همین ورزش را جذاب می‌کند.

همچنین، ورزش صنعتی است که ازنظر موقعیت‌های شغلی در حال پیشرفت است. مدیران و مالکان ورزشی، به دنبال افراد باصلاحیت‌اند تا بتوانند در این زمینه با آن‌ها کار کنند. کتاب حاضر این انگیزه را به شما می‌دهد که به دنبال یکی از این شغل‌ها بروید.

بسیاری از شما ممکن است درنهایت در پست مدیر برند، مدیر اجرایی دیجیتال، مسئول تبلیغات، بازاریاب رسانه‌ای یا مسئول تحلیل داده‌ها مشغول به کار شوید. اگرچه ممکن است به‌طور مستقیم به استخدام باشگاه‌های ورزشی، مجموعه‌ها و سازمان‌های ورزشی درنیایید، می‌توانید نقشی مهم را در کار با مجموعه‌های ورزشی ایفا کنید.

این کتاب، در پی بررسی ورزش در موقعیتی جهانی است. ابتدا روندهای رایج در پانزده تا بیست سال اخیر را بررسی می‌کند. سپس مضامین و ابعاد کلیدی را بررسی می‌کند که در فصل‌های بعدی مطرح می‌شوند.

ورزش، بخشی پویا و گاه، پیش‌بینی‌ناپذیر است. این کتاب در دوران شیوع ویروس کرونا نوشته شده است. ورزش نیز مانند تمام کسب‌وکارهای دیگر و به‌طورکلی جامعه، تحت‌تأثیر بیماری کرونا قرار گرفته است.

خواندن کتاب بازاریابی ورزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ تربیت بدنی و علاقه‌مندان به کتاب‌های کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازاریابی ورزشی

«احتمالاً همهٔ ما معتقدیم ورزش به‌خودی‌خود برای فرد ورزشکار و جامعه «خوب» است. حتی افرادی هم که ورزشکار یا هوادار تیم یا رقابتی نیستند، چنین اعتقادی دارند. اگرچه ورزش، جنبه‌هایی منفی مانند دوپینگ نظام‌مند با حمایت دولت، تقلب و تبانی نیز دارد، جنبه‌های مثبتش بسیار بیشتر از جنبه‌های منفی‌ای است که در ذهن مردم وجود دارد. جنبه‌های مثبت ورزش را می‌توان به شکل زیر خلاصه کرد:

- ورزش به ما اجازه می‌دهد از فشارهای روزانه و استرس زندگی روزمره خارج شویم؛

- ورزش به افراد اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های بدنی در سطوح مختلف داشته باشند و درنتیجه، ازنظر سلامتی در وضعیت خوبی قرار بگیرند؛

- ورزش سازوکاری برای گرد هم آوردن دیدگاه‌های متفاوت سیاسی، دینی و فرهنگی است و حتی گاهی اوقات می‌تواند راه‌حل‌هایی نیز برای این تفاوت‌ها ارائه دهد؛

- ورزش می‌تواند حس هویت و غرور ملی را در افراد افزایش دهد؛

- ورزش می‌تواند شهرها و کشورها را بیشتر به جهان بشناساند و گردشگری ورزشی را رونق دهد؛

- ورزش می‌تواند برای گروه‌ها و افراد کم‌برخوردار، میان‌بری برای آیندهٔ روشن باشد؛

- ورزش می‌تواند مردم را از روی‌آوردن به کارهای مجرمانه بازدارد؛

- ورزش می‌تواند نظم را به مردم یاد دهد؛

- ورزش می‌تواند «الگوهایی» بسازد که جوانان و کودکان با نگاه کردن به آن‌ها تلاش کنند تا شبیهشان شوند؛

- در جوامعی که فرهنگ‌های مختلف کنار هم زندگی می‌کنند، ورزش می‌تواند دلیلی مشترک باشد تا مردم را کنار هم گردآورد. این دلیل مشترک می‌تواند حمایت از یک تیم فوتبال باشد؛

- ورزش می‌تواند الهام‌بخش باشد و به مردم انگیزه بدهد تا در ورزش و حتی در زندگی عادی‌شان، عملکرد بهتری داشته باشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۶۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱۵ صفحه

حجم

۹۶۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱۵ صفحه

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان