دانلود و خرید کتاب بازمصرف، بازیافت، بازکاهی در مصرف پلاستیک الکساندار فیکس ترجمه نگار عجایبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازمصرف، بازیافت، بازکاهی در مصرف پلاستیک اثر الکساندار فیکس

کتاب بازمصرف، بازیافت، بازکاهی در مصرف پلاستیک

معرفی کتاب بازمصرف، بازیافت، بازکاهی در مصرف پلاستیک

کتاب بازمصرف، بازیافت، بازکاهی در مصرف پلاستیک اثر الکاساندرا فیکس با ترجمهٔ نگار عجایبی یکی از کتاب‌های انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان) در زمینهٔ حفظ محیط‌زیست برای کودکان و نوجوانان است که دربارهٔ بازیافت پلاستیک صحبت می‌کند.

مجموعهٔ بازمصرف، بازیافت، بازکاهی

در مجموعهٔ کتاب‌های بازمصرف، بازیافت، بازکاهی با مفاهیمی چون چگونگی صرفه‌جویی و جلوگیری از هدررفتن انرژی، آب، غذا و مواد غذایی و... آشنا می‌شویم. می‌آموزیم چه‌کار کنیم که برق، آب، کاغذ، پلاستیک و مانند آن‌ها را هرچه کمتر مصرف و هرچه بهتر استفاده کنیم. پی می‌بریم که آثار زیان‌بار پسماند بر محیط‌زیست چیست. با منابع تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر و بسیاری موضوع‌های دیگر آشنا می‌شویم. مباحث این مجموعه عبارت‌اند از انرژی، غذا، شیشه، فلز، کاغذ، پلاستیک، و آب.

دربارهٔ کتاب‌های نردبان

نردبان، واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران است که بزرگ‌ترین مجموعه کتاب‌های زیست‌محیطی، مهارت‌های زندگی، کتاب‌های مهدکودک سراسر کشور و تنها ماهنامهٔ زیست‌محیطی نوجوانان کشور با نام داروگ را منتشر می‌کند. کتاب‌های محیط‌زیستی نردبان با نام کتاب‌های سبز شناخته می‌شوند، کتاب‌های قرمز مخصوص آموزش مهارت‌های زندگی‌اند، کتاب‌های بنفش موضوعات علمی دارند و کتاب‌های آبی مخصوص آموزش پیش از دبستان‌اند. نردبان به‌عنوان یک ناشر فعال کودک و نوجوان و یک مؤسسهٔ فرهنگی تلاش می‌کند با تولید کتاب‌های مفید، کاربردی، باکیفیت و جذاب به ارتقای مهارت‌های زندگی و زیست‌محیطی و شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان کمک کند. این ناشر با پیش‌بینی نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان و ارائهٔ محصولات فرهنگی برجسته با محتوای بومی درصدد است به بهبود کیفیت زندگی آنان کمک کند.

خواندن کتاب بازمصرف، بازیافت، بازکاهی در مصرف پلاستیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به کودکان و نوجوانانی که به مطالعهٔ کتاب‌هایی با موضوع حفظ محیط‌زیست علاقه‌ دارند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب بازمصرف، بازیافت، بازکاهی در مصرف پلاستیک

وعده‌های غذایی‌تان را به‌جای این‌که در پلاستیک بسته‌بندی کنید، در ظرف‌های چندبارمصرف قرار دهید. از ظرف‌های پلاستیکی استفاده نکنید. آب سالم شیر را در بطری‌های دردار مخصوص خودتان، مثل بطری‌های آب ورزشی بریزید تا مجبور به مصرف بطری آب‌معدنی نشوید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان