دانلود و خرید کتاب میزبان و مهمان خوب چه ویژگی هایی دارند؟ (۲) پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب میزبان و مهمان خوب چه ویژگی هایی دارند؟ (۲)

کتاب میزبان و مهمان خوب چه ویژگی هایی دارند؟ (۲) نوشتهٔ پگی پست و آنا پست و لیزی پست و دانیل پست سنینگ است و با ترجمهٔ مریم تقدیسی در انتشارات آسمان نیلگون منتشر شده است. 

درباره مجموعه آداب امیلی پست

پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ نویسندگانی هستند که می‌کوشند با انتشار کتاب‌های کم‌حجم با موضوعات متنوع، آداب معاشرت را با معیارهایی همچون توجه، احترام و صداقت ترویج کنند. این نویسندگان، عضو مؤسسه‌ای تحت عنوان «امیلی پست» (Emily Post) هستند؛ مؤسسه‌ای که «مجموعه آداب امیلی پست» را منتشر می‌کند.

این مؤسسه، یک تجارت خانوادگی است و از زمانی که «امیلی پست» نخستین کتابش با نام اتیکت یا آداب (ETIQUETTE) را در سال ۱۹۲۲ نوشت، آغاز به کار کرد.

کتاب‌های این مؤسسه، شامل مجموعه‌ای از ضوابط و قواعد رفتاری است که در هر جامعه، طبقه یا گروهی انتظار انجام آنها می‌رود؛ قواعدی که نماد تربیت و هنجار به شمار می‌روند.

برخی از کتاب‌های این مجموعه عبارت‌اند از:

«زندگی با دیگران»، «آداب رفتار در مکان های عمومی»، «زندگی خانوادگی (نکات کلی)»، «راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی ها»، «زندگی خانوادگی (کودکان و نوجوانان)»، «نکاتی درباره ورزش های مختلف (گلف)» و «نکاتی درباره ورزش های مختلف (ورزش های آبی و اسکی صحرایی)».

این جلد از مجموعه آداب امیلی پست به آداب مهمانی که یکی از مهم‌ترین تعاملات انسانی است می‌پردازد. 

خواندن کتاب میزبان و مهمان خوب چه ویژگی هایی دارند؟ (۲) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید میزبان و مهمان مناسبی باشید این کتاب برای شما است. 

بخشی از کتاب میزبان و مهمان خوب چه ویژگی هایی دارند؟ (۲)

«هدیه بردن برای خانم یا آقای میزبان راه خوبی برای تشکر از مهمان‌نوازی آن‌هاست و آن‌ها همیشه از آن قدردانی خواهند کرد. لازم نیست این هدیه گران یا مفصل باشد، فقط ماهیت مناسبت و آداب و رسوم را در انتخابتان در نظر بگیرید. در بعضی از نقاط کشور هدیه بردن برای خانم میزبان اجباری است، ولی در برخی دیگر تنها اگر مهمانی به مناسبتی باشد هدیه می‌برند. اگر اولین بار است که به خانهٔ کسی می‌روید بهتر است هدیه‌ای کوچک برای او ببرید. و اگر کمی وقت را صرف کادوبندی آن کنید به ارزش کارتان می‌افزایید.

هدایای مناسب برای خانم میزبان شراب، گل، مواد غذایی خاص و یا وسایلی کوچک برای خانه است. گل را در گلدان شیشه‌ای ساده یا تُنگی شیشه‌ای هدیه ببرید. می‌توانید پیشنهاد بدهید خودتان آن‌ها را در آب قرار دهید تا میزبانتان به زحمت نیفتد. اگر شراب یا غذا هدیه برده‌اید انتظار نداشته باشید همان شب با آن‌ها از شما پذیرایی کند. معمولاً برای مهمانی‌های بزرگ هدیه نمی‌برند به خصوص اگر میزبان را خوب نمی‌شناسید.

مهمانی‌های خودمانی و غیررسمی شام. مهمانان در چنین مهمانی‌هایی برای خانم میزبان هدیه می‌برند، مگر اینکه دوستان صمیمی باشند که دائم با هم غذا می‌خورند.

وقتی مهمان افتخاری در مهمانی هست. اگر مهمانی به مناسبت تولد، سالگرد، فارغ‌التحصیلی یا زایمان است هدیه ببرید، مگر اینکه در کارت ذکر شده باشد: «هدیه نیاورید.»

وقتی شما مهمان افتخاری هستید. برای خانم یا آقای میزبان هدیه ببرید یا قبل از مهمانی گل بفرستید. بعد از مهمانی با کارت از او تشکر کنید.

اگر مهمانی به مناسبت خانهٔ جدید باشد. هدیه بردن برای خانهٔ جدید جزو آداب و رسوم است. لازم نیست هدیه‌ای گران‌قیمت انتخاب کنید، ولی سعی کنید چیزی باشد که برای آن خانه باقی بماند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان