دانلود و خرید کتاب راهبردهای خودانضباطی فرانز لیسزت ترجمه بهار هاشم‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهبردهای خودانضباطی اثر فرانز لیسزت

کتاب راهبردهای خودانضباطی

معرفی کتاب راهبردهای خودانضباطی

کتاب راهبردهای خودانضباطی نوشتهٔ فرانز لیسزت با ترجمهٔ بهار هاشم‌پور و ویراستاری محمد فیضی در انتشارات نور علم چاپ شده است. خود‌انضباطی با‌ارزش بوده و همچنین الهام‌بخش است. به‌عنوان یک انسان، ما به دنبال لذت فوری هستیم. ما به انجام کارهای آسان، سرگرم‌کننده و مقرون‌به‌صرفه شرطی شده‌ایم. وقتی خود‌انضباطی را تمرین می‌‌کنید، در تضاد با طبیعت انسانی خود قدم برمی‌دارید و به همین دلیل این کار دشوار است؛ اما خود انضباطی کلید موفقیت شما است و مهارتی است که برای رشد و توسعه فردی لازم است و اگر مراحل ذکر شده در این کتاب را دنبال کنید، به‌راحتی قابل حصول است.

 توسعهٔ خود‌‌‌انضباطی همانند توسعهٔ هر نوع مهارت دیگر است و نیازمند یادگیری، تمرین و پشتکار است. این کتاب بینش‌ها، نکات و تمرین‌هایی را برای دستیابی به سطوح بالاتری از خود‌انضباطی به شما ارائه می‌دهد. اعتماد‌به‌نفس و اراده شما را افزایش می‌دهد تا فردی قوی‌تر و مصمم‌تر شوید که می‌توانید در مورد اهدافی که می‌خواهید به آن‌ها دست یابید تصمیم‌گیری کرده و در نهایت به آن‌ها برسید. خود انضباطی روزانه تکنیک‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا قدرت‌های شگفت‌انگیز خود را برای تسلط بر زندگی آشکار سازید.

درباره کتاب راهبردهای خودانضباطی

همه ما اهداف بزرگی داشته و آرزوی دستیابی به آن‌ها را داریم. همه ما خواهان درآمد بیشتر هستیم، می‌خواهیم برای خودمان کسب‌و‌کار مناسبی داشته باشیم، می‌خواهیم ازدواج پر‌ثمری داشته باشیم، تناسب اندام داشته و به آرامش درونی برسیم، اما اکثر کارهای مورد دلخواه خود را به بعد موکول کرده و به تعویق می‌اندازیم، مگر تا روزی که فکر کنیم آمادگی برای انجام داریم.

اما چه زمانی آماده خواهید شد؟ هیچ‌وقت. این حقیقت است. اگر در جست‌وجوی رویاهایتان کارهایتان را به تعویق بیندازید، هرگز به آن آرزوها نمی‌رسید. یا با سرعت مناسب این کار را انجام می‌دهید، یا این کار را نمی‌کنید و همچنان منتظر لحظه مناسبی خواهید بود که هرگز نخواهد آمد. اگر می‌خواهید روش زندگی خود را در جهت یک زندگی رضایت‌بخش تغییر دهید، باید بلافاصله شروع کنید. تنها راه انجام اقدام مثبت و فوری از طریق قدرت خود‌انضباطی می‌باشد.

خود‌انضباطی به شما این امکان را می دهد که لذت آنی را فدای موفقیت طولانی مدت کنید. خود‌انضباطی یا خودکنترلی شما را به موارد زیر ترغیب می‌کند:

روی یک ایده کسب و کار تمرکز کنید حتی زمانی که اشتیاق شما کم باشد.

• حتی زمانی که حوصله ندارید به باشگاه بروید.

• به غذاهای چرب «نه» بگویید.

• صبح زود بیدار شوید، حتی اگر تنها کاری که می خواهید انجام دهید این باشد که تمام روز را در رختخواب بمانید و استراحت کنید.

• در فیس بوک و رسانه های اجتماعی، زمان خود را بر روی امورات مهم محدود و صرف کنید.

این کتاب شامل تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی است که به‌راحتی می‌توان آن‌ها را دنبال کرد و به شما کمک می‌کند خود انضباط شوید. این کتاب شامل مراحلی آسان برای پیگیری است که به شما یاری می‌رساند تا به هر چیزی که می‌خواهید دست پیدا کنید، اعم از وزن ایده آل، شغل رویایی خود و وضعیت مالی پایدار. این کتاب شامل استراتژی ها، برنامه ها، ۱۳۳ جمله تآکیدی و عادت‌هایی است که می‌تواند به شما در ایجاد اراده و خودانضباطی کمک کند. ایجاد اراده و خودانضباطی آسان نیست، اما می تواند تفاوت بزرگی در زندگی شما ایجاد کند. این امر به شما امکان می‌دهد وسوسه‌های غیرضروری را کنترل کنید و به شما قدرت می‌دهد که به فعالیت‌هایی که صرفاً حواس شما را از دستیابی به اهدافتان منحرف می‌کند «نه» بگویید. همچنین به شما عزم راسخ می‌دهد تا اهداف خود را دنبال کنید، حتی وقتی که بخت و شانس با شما یار نباشد.

کتاب راهبردهای خودانضباطی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب راهبردهای خودانضباطی

اقدام

اقدامات نشان دهنده تمام مراحلی است که ممکن است قبلاً در مورد آنها فکر کرده باشید یا در تلاش برای رسیدن به هدف خود، آن را در نظر گرفته باشید. این بحث می تواند شامل هر چیزی باشد که در موردش فکر می‌کنید، همانند صرفه‌جویی در عادات هزینه‌کرد و خرج کردن که زمان تلف شده در یک فعالیت غیرمولد را حذف یا محدود می‌کنید. اگر فکر کردن به این ایده‌ها برای شما مشکل ایجاد می‌کند، طوفان فکری تکنیک مناسبی برای انجام آن است. همچنین ممکن است دریابید که درخواست همکاری از یکی از اقوام، دوستان یا شخص دیگری که می شناسید مفید است. شما احتمالاً به چندین اقدام تفکر خواهید کرد، بنابراین باید چندین فایل را اضافه کنید. باز هم وقت بگذارید و هر چیزی که به ذهنتان می‌رسد را اضافه نمایید.

زمان شروع. در مرحله بعد، در مورد زمان انجام هر اقدام فکر کنید. می‌توانید آن را برای امروز، فردا یا یک روز دیگر در هفته/ ماه برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی شما باید با در نظر گرفتن هرگونه محدودیت زمانی احتمالی یا قطعی، واقع بینانه باشد. به عنوان مثال، اگر شما در مورد شروع اقدام به بعد از ظهر ذهنیت داشته باشید، ولی قرار باشد اقدام مدنظر هر روز از ساعت ۶ صبح شروع شود و شما باید از خواب بیدار شوید، تصمیم گیری برای اجرای آن در همان روز موعود دشوار خواهد بود.

مشکلات احتمالی. هر مشکلی که فکر می‌کنید ممکن است در هر مرحله رخ دهد را در نظر بگیرید (مرحله ۲ باید در این مورد به شما کمک کند). به عنوان مثال، اگر تصمیم گرفته اید ساعت ۶ صبح از خواب بیدار شوید، اما مطمئن هستید که وقتی زنگ هشدار به صدا در می‌آید، دکمه "تکرار هشدار" را فشار می دهید و این باعث می شود دوباره در وسوسه خواب گرفتار شوید، پس می‌توانید مشکلات را بنویسید. مشکل یا بهانه‌ای مانند "من تازه خوابم برده بود". با شناسایی این موانع در این مرحله، شانس موفقیت خود را با رسیدن به هدف بلندمدت افزایش می دهید! مجدداً، هنگام تکمیل اطلاعات، هر بار در مورد یک اقدام با دقت فکر کنید.

نظرات کاربران

Sadeq Kh
۱۴۰۳/۰۱/۱۹

کتاب جالبیه و بخش جملات تاکیدی خیلی خوبه

صدیقه
۱۴۰۱/۰۷/۰۷

کتاب خوب و کاربردی هست❤❤❤

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
به مدت ۱۵ دقیقه به مهم ترین کارها دقت کرده و آنها را مرور کنید. به جای اینکه به حجم زمانی و شمارش ساعت کارهای خاص فکر کنید، کار را شروع کنید. به خود بگویید که فقط ۱۵ دقیقه باید به آن فکر کنم. به این ترتیب، از حجم زیاد کار تحت تاثیر قرار نمی‌گیرید، اما احتمالاً تفکر در این مورد بیش از ۱۵ دقیقه طول می کشد. اگر حتی ۱۵ دقیقه خیلی زیاد به نظر می رسد، فقط با ۳ دقیقه شروع کنید. زمانی که احساس کردید نیاز به توقف دارید، چند دقیقه استراحت کنید، سپس برای ۱۵ دقیقه دیگر به تمرین بپردازید.
صدیقه
سعی کنید به جای رسیدن به کمال مطلوب، کار را انجام دهید. تصور ارائه یک پروژه، مقاله یا کار متعالی و فوق العاده می تواند دلیلی برای به تعویق انداختن کار باشد. اگر کاری را که شروع کرده‌اید به پایان نرسانید، مثل این است که هیچ کاری انجام نداده‌اید، پس امید یا نیاز برای تحقق یک نتیجه عالی را در تمام جزئیات کنار بگذارید. به یاد داشته باشید که بهبود چیزی که هنوز وجود ندارد ممکن نیست.
صدیقه
وظایف خود را به کارهای کوچک و سبک تقسیم کنید. ممکن است با این فکر که باید یک مقاله کامل بنویسید یا باید کاری را در یک هفته کامل کنید، در حجم کاری خود اذیت شوید. به جای تجسم تکمیل کردن تمامی کارهای یک مانع بزرگ، وظایف را به تعدادی کارهای کوچک و سبک تقسیم کنید. به این ترتیب، می‌توانید با جزئیات و انجام قسمتی از کار شروع کنید و پیش روید.
صدیقه

حجم

۵۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۵۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان