دانلود و خرید کتاب یبوست و درمان آن پیمان حکیم‌زاده اصل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یبوست و درمان آن اثر پیمان حکیم‌زاده اصل

کتاب یبوست و درمان آن

انتشارات:شهر پدرام
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۴از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یبوست و درمان آن

کتاب یبوست و درمان آن نوشتۀ پیمان حکیم‌زاده اصل است. نشر شهر پدرام این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این اثر، راهکارهایی عملی و آسان برای درمان یبوست را دربردارد.

درباره کتاب یبوست و درمان آن

کتاب یبوست و درمان آن، پس از مقدمه، به وظیفۀ روده، عوامل مؤثر در ایجاد یبوست، مواد غذایی مضر در ایجاد یبوست و معرفی مواد غذایی مؤثر و مفید در بهبود و درمان این بیماری می‌پردازد. عنوان آخرین بخشِ این کتاب، «اگر یبوست شما به همراه بواسیر است» هست.

خواندن کتاب یبوست و درمان آن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که از مشکلات گوارشی رنج می‌برند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب یبوست و درمان آن

«روده از دو بخش تشکیل شده است، روده کوچک ( که البته درازتر است و بلافاصله بعد از معده قرار دارد ) و روده بزرگ ( که البته کوتاهتر است و قطورتر) که به مقعد و خروجی مدفوع منتهی میشود. روده ابتدایی یا کوچک وظیفه جذب مواد غذایی را دارد و وظیفه اصلی روده انتهایی یا بزرگ جذب مجدد آب موجود در مواد غذایی و نیز مقداری از آبی را که نوشیده شده است می باشد. این بخش همچنین محلی است برای ذخیره مواد دفعی تا زمانی که برای تخلیه آماده شده و از حالت مایع گون به حالت سفت تغییر داده شود. چون عمل اصلی روده بزرگ انتقال مواد هضم نشده به خارج از بدن است و نقش جذب کنندگی مهمی را بر عهده ندارد، روده بزرگ دارای پرز نمی باشد، بهمین جهت است که می توان نقش مهم مواد غذایی فیبر دار را در پروسه حرکت و عبور سالم تر کلی مواد غذایی در هنگام عبور و دفع آن را مورد توجه قرار داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان