دانلود و خرید کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو گیل اوانز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو اثر گیل اوانز

کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو

نویسنده:گیل اوانز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو

کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو نوشتهٔ گیل اوانز است و انتشارات همخونه آن را منتشر کرده است. این کتاب به زنان یاد می‌دهد قوانین دنیای مردان را یاد بگیرند و سپس به روش خودشان رفتار کنند و چیزی که مردان درباره موفقیت می‌دانند؛ زنان باید بیاموزند.

درباره کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو

برای تبدیل‌شدن به شخصی موفق در دنیای تجارت، باید قوانین غالب مردان را بدانید، نه به این دلیل که باید آنها را دنبال کنید، بلکه به این دلیل که باید قوانین بازی را درک کنید، حتی اگر درنهایت تصمیم بگیرید که بازی خود را طراحی کنید. اول از همه باید بدانید که این یک زمین بازی برابر نیست. تاریخ به ما می‌گوید قوانین را مردان تعریف کردند و خودشان هم آن‌ها را پیش بردند. حالا به عنوان یک زن برای اینکه در این دنیا بتوانیم موفق بشویم باید چه بکنیم؟ کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو راه و روش رسیدن به موفقیت را به زنان می‌آموزد.

گیل اوانز، یکی از قدرتمندترین مدیران کشور، در طول زندگی حرفه‌ای خود در صنعت رسانه‌ایِ فوق رقابتی و تحت سلطه مردان، زنان بی‌شماری را ملاقات کرده است که به او گفته‌اند در محل کار احساس گمشدگی و غریبی می‌کنند؛ انگار که در حال انجام یک بازی بدون دانستن قوانین آن هستند. او در این کتاب، رازهای موفقیت را فاش می‌کند و به زنان در تمام سطوح سازمانی (از دستیار تا معاون رئیس جمهور) آموزش می‌دهد که چگونه بازی تجارت را به نفع خود به پایان برسانند و پیروز شوند.

مردان قوانین را می‌دانند زیرا آنها را نوشته‌اند، اما زنان اغلب احساس می‌کنند که از این روند بازمانده‌اند، زیرا نمی‌دانند چه زمانی باید صحبت کنند، چه زمانی باید مسئولیت بخواهند، در مصاحبه چه بگویند و بسیاری از اقدامات کلیدی دیگر که می‌تواند باعث موفقیت یا شکست در یک حرفه شود. گیل اوانز که سال‌ها درس‌های زندگی شرکتی خود را با طنز و صراحت به اشتراک می‌گذارد، ابزارهای عملی برای تصمیم‌گیری درست در محل کار به خوانندگان می‌دهد. از جمله قوانینی که در این کتاب یاد خواهید گرفت عبارت‌اند از:

• نحوه حفظ امتیاز در محل کار

• چه زمانی باید ریسک کرد

• زن باش؛ خودت باش

• ده واژه که برای مردان و زنان معنی متفاوتی دارند

• چرا مردان می‌توانند زشت باشند و شما نمی‌توانید

• چه زمانی کار خود را ترک کنید

خواندن کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام زنان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو

چرا زنان در درک اهمیت دوست‌داشتن کارشان با چنین سختی‌هایی روبه‌رو می‌شوند؟ احساس من این است که در جامعه ما، زنان تربیت می‌شوند تا در نقش پرورش‌دهنده، احساس راحتی کنند، کسانی که اوضاع را برای دیگران بهتر می‌کنند. ما در این راه، خارج از نقش سرپرست خود اجازه نمی‌دهیم که خودمان را دوست داشته باشیم یا کاری را که انجام می‌دهیم،دوست داشته باشیم. فقط در چند دهه گذشته، یاد گرفته‌ایم که می‌توانیم مرکز زندگی خودمان باشیم و این بدان معناست که ما نیز می‌توانیم با علاقه و اشتیاق، همان افرادی که با عجله به داخل زمین ورزش و به اتاق هیئت مدیره می‌روند، عاشق شغل خود باشیم.





نظرات کاربران

((: noor
۱۴۰۱/۰۹/۰۴

لطفا در بینهایت قرار بدین

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان