دانلود و خرید کتاب چشم دل بگشا کاترین پاندر ترجمه ساقی اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چشم دل بگشا اثر کاترین پاندر

کتاب چشم دل بگشا

معرفی کتاب چشم دل بگشا

کتاب چشم دل بگشا نوشتۀ کاترین پاندر و ترجمۀ ساقی اکبری است. انتشارات همخونه این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این اثر، می‌کوشد توانگری را به خوانندۀ خود بیاموزد. کتاب، قواعد ساده‌ای دارد اما همین قواعد ساده، بیست سال زمان برده تا نوشته شود.

درباره کتاب چشم دل بگشا

کتاب چشم دل بگشا حاصل برهه‌ای دشوار از زندگی نویسندۀ آن است؛ زمانی که همسرش را از دست داده بود و باید به‌تنهایی فرزندش را بزرگ می‌کرد.

کاترین پاندر در این کتاب به ما می‌گوید که برای توان‌مند بودن باید ابتدا ذهن را آرام و تربیت کرد و سپس از برنامه‌ریزی و... استفاده کرد.

خواندن کتاب چشم دل بگشا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزۀ روانشناسی عمومی، موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کاترین پاندر

کاترین پاندر در ۱۴ فوریه ۱۹۲۷ در هارتسویل، کارولینای جنوبی، به دنیا آمد. او بنیان‌گذار کلیسای یونیتی ( «یکپارچه») در سرتاسر جهان، وابسته به کلیسای وحدت، کشیش و نویسندۀ کتاب‌های معنوی مختلفی است.

آنچه موجب ایجاد تغییرات گسترده در زندگی کاترین بوده، مرگ همسرش است. او در بسیاری از شهرهای بزرگ آمریکا و همچنین در شهرهای کوچک‌تر سخنرانی کرده است و گفت‌وشنودهایی در تلویزیون، رادیو و همچنین مصاحبه‌های متعددی با رسانه‌های نوشتاری داشته است.

برخی کتاب‌های کاترین پاندر عبارت‌اند از: از دولت عشق، قانون شفا، نیروی سعادت‌بخش عشق و قانون توانگری. او بیش از دوازده کتاب نوشته است.

بخشی از کتاب چشم دل بگشا

«اگر به اندازۀ کافی بر روی یک هدف تمرکز کنید، حتماً آن را به دست می‌آورید. همواره در ذهنتان هدفی معین داشته باشید و آن را بر روی کاغذ بیاورید. هرگز بی‌هدف این‌سو وآن‌سو پرسه نزنید، مگر اینکه بخواهید در حیاط خانه‌تان دو ماشین شکاری داشته باشید!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان