دانلود و خرید کتاب قهرمان در درون توست پاتریشیا ادسون ترجمه لیدا سیاهپوش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قهرمان در درون توست اثر پاتریشیا ادسون

کتاب قهرمان در درون توست

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قهرمان در درون توست

کتاب الکترونیکی «قهرمان در درون توست» نوشتهٔ پاتریشیا ادسون با ترجمه لیدا سیاهپوش در انتشارات شبگون چاپ شده است. این کتاب مناسب افرادی است كه مـی‌خواهنـد بـا احساسـی قدرتمنـد در امـور مربوط به ارتقاء و تكوين افراد بيشتر كار كننـد و در عـين حـال بـا گـذر نكردن از مرزهای حرفه‌ای و تخصصی خود، كمال و خلوص خود را حفظ كنند.

درباره کتاب قهرمان در درون توست

هنگامی كه افراد استعدادهای خود را به منظور خدمت و صلاح ديگران به كار گيرند، درست همان طور كـه يک قهرمـان انجـام مـی‌دهـد، خانواده‌ها، سازمان‌ها، جوامع و همه ملل بهره‌مند می‌شوند. پيشرفت مربیگری به عنوان رشته‌ای مستقل باعث شد كـه شـغل مربیگری عنوانی پيدا كند. پيشرفت تكنيك مربيگری بـه‌عنـوان يـك شـغل اهميـت والایی دارد. هر چند، همواره زندگی كردن بر اساس اختيارات و خواسته‌های درونی فقط برای اشخاصی چون هنرمندان، رهبران دينی و رهبران اجتماعی جايز شمرده می‌شد، اكنون برای افراد عادی نيز اهميت دارد.

نقش مربی این است كه بتواند درمان‌جویان خود را قادر سازد كه راه‌های مناسب خود را در زندگی پیدا كنند. در این كتاب طرز فكرهای جدیدی درباره محتوا و پروسه مربيگری نشان داده می‌شود. راهـی كـه ضـمن ارج نهادن به افراد، الگوی ارزشمند و پرمحتـوایی بـرای ارتقـاء و تكـوین بزرگسالان است، كه بر پايه اصـول و تعـاريف يونـگ، اريـك اريكسـون و كارول پيرسون قرار دارند. اين ديدگاه جديد به مربيگری قطعـاً تنهـا راه موجود نيست، اما يكي از راه‌های خوبی است كه كمك می‌كند تـا بتوان با درمان‌جويان به مسائل عميق‌تر احساسی، اجتماعی و ارتقاء روحی آن‌هـا پرداخت بدون اينكه مرزهای حوزه روان درمانگری زيرپا گذاشته شود. بـه اين پروسه، مربيگری عمق درون گفته می‌شود.

کتاب قهرمان در درون توست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اين كتـاب بـرای مربيـان و ديگـر مـددكاران (آموزگـاران، والـدين، سرپرسـتان و مشاوران) نوشته است. همچنين این كتاب می‌تواند به عنوان راهنمای روان‌درمانگرها كـه در جست‌وجوی راهی برای تمرين روانشناسی مثبت كه بيشـتر بـر مبنـای تكوين و پيشرفت است نه بر بيماری به كار گرفته شود. 

بخشی از کتاب قهرمان در درون توست

«مربيگري يك پروسه غني‌سازي است نه ترميم‌گري. مـن آمـوزش عميـق را راهـي بـراي تعلـيم تمركـز عميـق بـر روي پروسه‌هاي ذهني ناخودآگاه به عنوان منبع سـلامت احساسـي، جسـمي، ذهني و روحـي در تقابـل بـا روانشناسـي عميـق كـه رونـدهاي ذهنـي ناخودآگاه را منبع اضطراب‌هـا و پريشـاني‌هـا و آلام احساسـي مـي‌دانـد، مي‌دانم. مربي آموزش عميق بـه افـراد كمـك مـيكنـد تـا توانـايي‌هـا و استعدادها و قابليت‌هاي فطري نهفته در عمق وجود و ناخودآگـاه خـود را كشف كنند و بيرون بكشند تا بتواننـد بـا چـالش‌هـا و گـذارهاي زنـدگي بزرگسالي روبه‌رو شوند و جايگاه خود را در جهان بيابند. بــراي درك ايــن مســائل پيچيــده ارتقــاء و تكــوين بزرگســالان و دگرگوني‌ها و تغييرات آن‌ها در اين كتاب از نقش قهرمان سـفر بـه منزلـه يك ركن نظري و ارائه يك نقشه ساده در تئوري پيشرفت و تكامـل بشـر ارائه مي‌دهم. در به كارگيري اين مثال و الگو همچنين مي‌تـوانيم نظريـه وظايف رشد رواني و تئوري تكامل بزرگسـالان اريـك اريكسـون و تـدابير يونگ را در اين قالب و چهارچوب مورد مطالعه و ارجاع قرار دهيم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان