دانلود و خرید کتاب کنترل وزن با قدرت کلمات کارن آر. کوئنیگ ترجمه امیر دانا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کنترل وزن با قدرت کلمات اثر کارن آر. کوئنیگ

کتاب کنترل وزن با قدرت کلمات

معرفی کتاب کنترل وزن با قدرت کلمات

کتاب کنترل وزن با قدرت کلمات نوشتۀ کارن آر. کوئنیگ و ترجمۀ امیر دانا و امیرحسین فتوحی است. نشر ویراست این کتاب را  منتشر کرده است. کتاب، دربارۀ استفاده از خودگویی برای تحول رابطه با غذا و بدن است.

درباره کتاب کنترل وزن با قدرت کلمات

کتاب کنترل وزن با قدرت کلمات می‌تواند پایانی بر کشمکش شما با غذا و بدن باشد.

این کتاب دربارۀ یادگیری و پیروی از قوانین برای تغذیۀ طبیعی، حل تعارضات درونی در مورد تغذیه و بدن، یادگیری مهارت‌های مؤثر زندگی، مدیریت عواطف و توسعۀ صفات شخصیتی سالم است. همچنین با این کتاب می‌توانید ریشۀ مشکلات تغدیۀ خود را بیابید و از خودتان مراقبت کنید.

هدف کارن کوئنیگ از نگارش این کتاب، کمک به شما برای کاوش درونی و رسیدن به کلمات و جملاتی است که شما را مشتاق به مراقب از خودتان می‌کند.

خواندن کتاب کنترل وزن با قدرت کلمات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روانشناسی عمومی، تناسب اندام و تغذیه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کنترل وزن با قدرت کلمات

«آن‌هایی که تغذیه نامنظم دارند و نمی‌توانند بفهمند که چه زمانی سیر شده‌اند، معمولاً عبارات نادرستی به خود می‌گویند که رابطه آن‌ها با غذا و بدنشان را دچار اختلال می‌کند. وقتی اختلال تغذیه میکروفون را به دست گرفته و از روی سکو شروع به سروصدا می‌کند و صدای خردمند ذهن شما کنار زده می‌شود، به لغت‌نامه‌ای جدید و زبانی جدید برای مراقبت از خود و مهربانی با خود نیاز خواهید داشت. هدف من در این کتاب این است که خودتان آن صدای درون ذهنتان باشید، دقیقاً آن چیزی را بگویید که باید گفته شود تا به‌زودی کلماتی که ذهن و بدن شما را در مسیر سالم قرار می‌دهد به خودتان بگویید.

وقتی خودگویی شما بهتر شود، همه‌چیز سر جای خودش خواهد بود (واقعاً همه‌چیز)، یعنی احساسات، افکار و از همه مهم‌تر، اعمال شما. اینجاست که تحول آغاز می‌شود، هجا به هجا، کلمه به کلمه، عبارت به عبارت، و مسیری مقابل شما باز می‌شود تا بتوانید از تباهی و ناامیدی وسواس غذایی رها شوید. پس از ایجاد و طی این مسیر، دیگر تمایلی برای پیروی از دیگر صداها نداشته و رابطه شما با غذا بهتر می‌شود؛ کلمات خودتان کافی خواهد بود و شما را هدایت خواهند کرد.

در اوایل دهه ۱۹۸۰ سخت درگیر چرخه رژیم و پرخوری بودم و کتابی با عنوان چاقی مشکل فمینیست‌هاست نوشته روانکاو انگلیسی سوزی ارباخ۱۶ را همیشه در دست داشتم. هر زمان به غذا نزدیک می‌شدم باید آن کتاب همراه من می‌بود. کتاب کنترل وزن با قدرت کلمات همانند آن کتاب است، کتابی مقدس در مورد نحوه واکنش به هوس غذایی و کاری که باید به‌جای خوردن انجام دهیم. این کتاب شیوه درست خودگویی برای داشتن تغذیه‌ای سالم، حفظ تحرک بدن و مهربانی و شفقت نسبت به تصویری که در آینه می‌بینید را آموزش می‌دهد. ممکن است بخواهید برخی کلمات یا عبارات را تغییر دهید، اما اگر هم نخواهید دست به چنین تغییری بزنید هیچ ایرادی ندارد. خودگویی‌های این کتاب تمام کارهای لازم را انجام می‌دهند.

از این آسان‌تر نمی‌شود. مثل این است که مغز درمانگر اختلال تغذیه یا کسی که تغذیه طبیعی دارد را بردارند و در سر شما بگذارند. برای مقابله با هر وضعیتی، برای مثال صرف نهار با دوستانی که نسبت به رژیم وسواس فکری دارند، هوس‌های نابجا برای خوردن غذا، پاسخ به نظرات آزاردهنده بقیه در مورد وزن، ناخنک زدن به کلوچه‌های روی میز یا احساس گرسنگی و خوردن دومین ظرف لازانیا در تنهایی شنبه‌شب‌ها، می‌توانید به فصل مربوطه در این کتاب مراجعه کنید و خودگویی که شما را در آن لحظات به شکلی موفق هدایت می‌کند را انتخاب نمایید. پس از مدتی دیگر نیازی نیست از این کتاب استفاده کنید چراکه قلب شما کلمات و عبارات را به یادتان می‌آورد. و اینجاست که مسیر تغذیه طبیعی را به پایان رسانده‌اید.

اخطار: نیازی نیست در زمینه خودگویی به حد کمال برسید. دوست ندارم بنشینید کلمات و جملات را مو به مو بررسی کنید و به سختی مشغول جمله‌بندی افکارتان شوید. بلکه می‌خواهم جملات سالم خود را بسازید و تمرین کنید.

بهتر است خودگویی‌های خود را با افعال زمان حال بیان کرده و از ضمیر "من" استفاده نمایید، گرچه برخی مطالعات پیشنهاد می‌کنند استفاده از ضمیر "تو" یا نام شما نتیجه بهتری به ارمغان می‌آورد. بهتر است تفکرات خود را افعال مثبت بیان کنید و نه منفی، چراکه هیچ‌وقت نباید به ذهنتان یادآوری کنید چه‌کاری را نباید انجام دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۹۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۲۲,۹۰۰
تومان