دانلود و خرید کتاب مدیریت بازاریابی شرکتی B2B با رویکرد جهانی آلن اس. زیمرمن ترجمه ناصر یزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت بازاریابی شرکتی B2B با رویکرد جهانی اثر آلن اس. زیمرمن

کتاب مدیریت بازاریابی شرکتی B2B با رویکرد جهانی

معرفی کتاب مدیریت بازاریابی شرکتی B2B با رویکرد جهانی

کتاب مدیریت بازاریابی شرکتی B2B با رویکرد جهانی نوشتهٔ آلن اس. زیمرمن و جیم بلایذ با ترجمهٔ محمدعلی زالی و مهدی اشکانی و ناصر یزدانی در انتشارات دانشگاه شاهد چاپ شده است. کتاب حاضر ترجمه کتاب Business to Business Marketing Management: A Global Perspective آقایان آلن زیمرمن و جیم بلایذ است که از محققان و نویسندگان مطرح در زمینه بازاریابی و بویژه بازاریابی شرکتی و صنعتی در سطح جهانی هستند. آنها با دیگر محققان مطرح جهانی دارای ارتباط و همکاری علمی مؤثر هستند.

درباره کتاب مدیریت بازاریابی شرکتی B2B با رویکرد جهانی

بازاریابی در هر سطح و حوزه‌ای که باشد؛ چه درحوزه ارتباط شرکت با مشتری و چه درحوزه ارتباط میان شرکت‌ها، برای تولید و ارائه کالا و خدمات، همه بر مشتری محوری تمرکز دارند. این مشتری چه مصرف‌کننده خرد باشد و چه مصرف‌کننده شرکتی باشد، وجه مشترک آن‌ها ضرورت شناخت مشتری به معنای عام کلمه است. اما باید توجه داشت که بازاریابی شرکتی که بر روابط میان شرکت‌ها، بنگاه‌ها و سازمان‌ها تمرکز دارد بسیار فراتر از اینهاست. شرکت‌ها کالاهای بیشتری نسبت به مشتریان خرد مورد خرید و فروش قرار می‌دهند و تعاملاتی بیشتری بین شرکت‌ها، بنگاه‌ها و سازمان‌ها اتفاق می‌افتد که به مراتب از اهمیت بالاتری برخوردار است. تبادلات و معاملات بین آن‌ها در اقتصاد و رفاه جامعه و مردم از حساسیت بالاتری برخوردار است که باید دقیقاً توسط مدیران شرکت‌ها مورد بررسی و توجه قرار گیرند. در این کتاب به موضوعات، مباحث و نکات بازاریابی میان شرکت‌ها، بنگاه‌ها و سازمان‌ها با رویکردی جهانی پرداخته شده است.

کتاب مدیریت بازاریابی شرکتی B2B با رویکرد جهانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب می‌تواند در مقاطع کارشناسی و به‌ویژه کارشناسی ارشد برای دانشجویان رشته‌های مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی، اقتصاد و دیگر رشته‌های مرتبط به‌ویژه برای درس مدیریت بازاریابی شرکتی (صنعتی) در مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از کتاب مدیریت بازاریابی شرکتی B2B با رویکرد جهانی

در بازاریابی شرکتی، یک واحد به تنهایی نمی‌تواند یک پیشنهاد یا رسیدن به تأیید را برای تعداد وسیعی از مشتریان توسعه دهد و یا تغییر ایجاد کند. در بازاریابی شرکتی، یک مدیر تولید معمولاً همانند یک مدیر عمومی کوچک عمل می‌کند. او با همه مشکلات مدیران تولید بدون اینکه اختیاری داشته باشد روبه‌رو می‌شود. مدیر بازاریابی باید بتواند به یک هماهنگی با دیگر وظایف شامل مهندسی، منابع اطلاعاتی و تولید ایجاد کند. مخصوصاً اغلب در تولید محصولات شرکتی این هماهنگی زمان طولانی نیاز دارد. یک مدیر دفتر تولید اثاثیه، نیازهای بازار (که از تحقیقات بازار به دست آمده است) را مشخص می‌کند و با طراحان داخلی یا خارجی صنعت برای توسعه مفاهیم محصول کار می‌کند و به‌طور همزمان مدیر تولید، کارهایی مانند مهندسی، امور مالی و تولیدی را برای بررسی امکان‌سنجی مطالعات آغازین و همچنین تخمین هزینه‌های تولید را بر عهده می‌گیرد. انجام کارهای لازم برای این ابزارها (فرم تجهیزاتی که برای تولید قطعات محصول استفاده می‌شود) ممکن است نزدیک به یک‌سال طول بکشد. این مدیر تولید، باید تصمیم بگیرد، طراحی‌ها را نهایی کند، همه واحدها را هماهنگ نماید و سپس ابزارهای لازم برای طرح‌ریزی جهت معرفی محصولات جدید را برای سال پیش رو تصویب نماید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴۸ صفحه

حجم

۱۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴۸ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان