دانلود و خرید کتاب شازده کوچولو (دوزبانه) آنتوان دوسنت اگزوپری ترجمه گروه ترجمه انتشارات آپامهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شازده کوچولو (دوزبانه) اثر آنتوان دوسنت اگزوپری

کتاب شازده کوچولو (دوزبانه)

معرفی کتاب شازده کوچولو (دوزبانه)

کتاب الکترونیکی «شازده کوچولو (دوزبانه)» نوشتهٔ آنتوان دوسنت اگزوپری با ترجمهٔ گروه ترجمه انتشارات آپامهر در انتشارات همخونه چاپ شده است. شاهکار اگزوپری، سومین داستان پرفروش قرن بیستم در سراسر تاریخ است. او طی این داستان از دیدگاه یک کودک که از سیارکی به نام ب۶۱۲ آمده، پرسشگر سوالات بسیاری از آدم‌ها و کارهای آن‌هاست. این اثر به بیش از ۱۵۰ زبان مختلف ترجمه شده‌ و مجموع فروش آن به زبان‌های مختلف از دویست میلیون نسخه گذشته‌ است.

درباره کتاب شازده کوچولو (دوزبانه)

داستان کتاب شازده کوچولو درباره‌ٔ پسرکی است که در سیاره‌ٔ کوچکی به نام ب۶۱۲ با یک گل سرخ و دو آتشفشان خاموش زندگی می‌کند. پسرک سفری طولانی را آغاز می‌کند. در این سفر به ۷ سیاره‌ دیگر می‌رود.

در سیاره اول با یک پادشاه آشنا می‌شود. در سیاره دوم با یک خودشیفته آشنا می‌شود. در سیاره سوم، با مِی‌خواره‌ای آشنا می‌شود که مدام حسرت گذشته را می‌خورد و نگران اتفاق‌های آینده است. در سیاره چهارم با یک تاجر آشنا می شود که همیشه سرش در حساب و کتاب است. در سیاره پنجم، با یک فانوس‌بان آشنا می‌شود. در سیاره ششم با پیرمردی جغرافی‌دان آشنا می‌شود که همیشه از توانایی و دانایی‌اش استفاده می‌کند. در نهایت به سیاره هفتم، یعنی زمین می رسد.

کتاب شازده کوچولو (دوزبانه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به مطالعهٔ آثار برتر ادبیات جهان به هر دو زبان انگلیسی و فارسی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب شازده کوچولو (دوزبانه)

The grown-ups' response, this time, was to advise me to lay aside my drawings of boa constrictors, whether from the inside or the outside, and devote myself instead to geography, history, arithmetic, and grammar. That is why, at the age of six, I gave up what might have been a magnificent career as a painter. I had been disheartened by the failure of my Drawing Number One and my Drawing Number Two. Grown-ups never understand anything by themselves, and it is tiresome for children to be always and forever explaining things to them.

آدم‌بزرگ‌ها به من توصیه کردند که دست از کشیدن مار بوآ، چه درون شکمش معلوم باشد و چه نباشد، بردارم و به جغرافیا، تاریخ، ریاضی و دستور زبان بپردازم. به همین علت در سن شش سالگی حرفه ی نقاشی را کنار گذاشتم. از شکست در نقاشی شماره ۱ و ۲ خودم دلسرد شدم. آدم‌بزرگ‌ها هیچ وقت خودشان چیزی را نمی‌فهمند. و این برای بچه‌ها خسته‌کننده است که همه چیز را برای آنها توضیح دهند.

معرفی نویسنده
عکس آنتوان دوسنت اگزوپری
آنتوان دوسنت اگزوپری
فرانسوی | تولد ۱۹۰۰ - درگذشت ۱۹۴۴

آنتوان دوسنت اگزوپری، نویسنده و خلبان فرانسوی است که با جاودانه «شازده کوچولو» در تاریخ ادبیات جهان ماندگار شد. او که یک خلبان غیرنظامی موفق در پیش از آغاز جنگ جهانی دوم است، با برافروخته شدن شعله‌های جنگ به نیروی هوایی فرانسه پیوست. اما اشغال زودهنگام و رعدآسای فرانسه توسط قوای نازی، او را بر آن داشت تا به آمریکا برود و به جریانی بپیوندد که می‌کوشید ایالات متحده را مجاب کند تا وارد جنگ شود. سپس باز در جایگاه یک خلبان جنگی به نیروهای ارتش آزادی‌بخش فرانسه پیوست. او در این زمان از نظر سنی برای این کار پرخطر، نسبت به دیگر خلبانان، مسن‌تر و آسیب‌پذیرتر بود. در یکی از پروازهای عملیاتی بر فراز مدیترانه، ناپدید شد و به نظر می‌رسد در همین زمان جان باخته باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان