دانلود و خرید کتاب اصول نگرش جان سي. مكسول ترجمه زهرا ابراهیمی اصل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول نگرش اثر جان سي. مكسول

کتاب اصول نگرش

معرفی کتاب اصول نگرش

کتاب اصول نگرش نوشتۀ جان سی مکسول و ترجمۀ زهرا ابراهیمی اصل است. انتشارات فرشته این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب دربارۀ اصول نگرش صحیح و حاوی ۱۰۱ راهکار مدیریتی است که هر مدیری باید آنها را بداند.

درباره کتاب اصول نگرش

کتاب اصول نگرش می‌کوشد مراحل لازم برای رسیدن به یک نگرش صحیح در زندگی را در کم‌ترین زمان و با زبانی ساده به ما بیاموزد.

نگرش و طرز فکر ما، به‌عنوان یک فرد، تأثیر زیادی بر زندگی ما دارد. پس یک رهبر هیچ‌گاه نمی‌تواند درحالی‌که نگرش‌های افراد گروه خود را نادیده می‌گیرد، از آنها انتظار دستیابی به موفقیت داشته باشد؛ فرقی نمی‌کند او رهبری یک کسب‌وکار را برعهده داشته باشد یا یک خانواده، یک تیم ورزشی یا گروهی از افراد را. نگرش افراد بر روابط آن‌ها تأثیر می‌گذارد، دیدگاه آنها را نسبت به شکست تغییر می‌دهد و شیوهٔ پیروزی آن‌ها را تعیین می‌کند. به‌عبارت دیگر، این طرز فکر ماست که می‌تواند ما را به اوج رسانده یا بر زمین بزند.

جان سی مکسول، نویسندۀ این کتاب، کارشناس حوزۀ مدیریت در آمریکا است. وی زندگی خود را در راه سوق دادن مردم به سوی موفقیت وقف کرده است. مکسول در کتاب‌ها و سخنرانی‌هایش به مردم یاد می‌گوید که همه می‌توانند در زندگی به موفقیت واقعی دست پیدا کنند. شرط لازم برای کسب این موفقیت، تقویت مهارت‌های چهارگانه در خویش است:

  • قدرت ایجاد روابط صحیح
  • خودسازی
  • نگرش صحیی
  • رهبری

خواندن کتاب اصول نگرش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزه‌های خودشناسی، خودیاری و مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جان. سی. ماکسول

جان. سی. ماکسول ۲۰ فوریه ۱۹۴۷ در میشیگان ایالت متحده آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده، مربی و کارشناس رهبری و مدیریت و سخنران حرفه‌ای آمریکایی است. ماکسول به مدت ۳۰ سال به‌عنوان کشیش در کلیساهای اوهایو، ایندیانا، کالیفرنیا و فلوریدا حضور داشت. او در سال ۱۹۹۵ کلیسا را ترک کرد و تمام وقت خود را به صحبت کردن و نوشتن اختصاص داد. کتاب‌های او در رده پرفروش‌ترین‌های دنیا قرار دارند و از میان مشهورترین آن‌ها می‌توان به مدیریت نگرش، رهبری، صفت‌های بایسته یک رهبر، هفده اصل کار تیمی، قوانین طلایی کار تیمی، آنچه همه رهبران باید بدانند، در اندیشه حول، مدیریت ارتباطات و پرورش کارکنان اشاره کرد. او همچنین کار تاسیس موسسه EQUIP و شرکت جان مکسول را برعهده داشته است. 

بخشی از کتاب اصول نگرش

«انسان موفق کسی است که شکست خورد، ولی خود را شکست خورده ندید!

سال‌ها پیش دیوید برینکلی در مصاحبه‌ای که با آن‌لندرز نویسندهٔ ستون مشاوره داشت، از او پرسید: «بیش‌ترین سؤالی که خوانندگان مطرح می‌کنند چیست؟» آن پاسخ داد: «من چه مشکلی دارم؟»

از دل پاسخ لندرز نکات زیادی درمورد ذات بشر می‌توان پیدا کرد. مردم همواره با افکار خردکننده‌ای درمورد شکست خوردن دست به گریبان هستند که مضرترین این افکار شک و تردید در مورد خود است. در قلب این تفکر و احساسات یک سؤال محوری قرار دارد: «آیا من یک شکست خورده هستم؟» و این سؤال بیانگر وجود یک مشکل اساسی است چون یقین دارم شما نمی‌توانید کسی را با این دیدگاه و طرز فکر درمورد خودش پیدا کنید که بتواند به موفقیتی دست یابد. شما باید با نگرشی مناسب با موضوع شکست برخورد کنید و طوری پیش بروید که بتوانید آن شکست را به موفقیت تبدیل کنید. یعنی از یک وضعیت منفی به برداشتی مثبت برسید.

ظاهرا مشاوران روزنامه‌ها (مثل همین آن‌لندرز) و طنزنویسان به این نتیجه رسیده‌اند که داشتن دیدگاه مثبت درمورد خود می‌تواند در غلبه بر ناملایمات و اشتباهات کمک بزرگی به افراد بکند. ارما بومبک۱۴ فقید که مقاله‌نویس و ستون‌نویس معروفی برای روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌های متعددی بود، تا چند هفته پیش از فوتش در سال ۱۹۹۶، اعتقاد راسخی به این موضوع داشت که نباید در شکست‌ها آزرده و مایوس شد بلکه از آن‌ها نردبانی ساخت برای رسیدن به موفقیت‌های آتی.


نظرات کاربران

moradi
۱۴۰۲/۰۵/۲۱

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
همه می‌توانند در زندگی به موفقیت واقعی دست پیدا کنند، اگر این مهارت‌های چهارگانه را در خود تقویت کنند: قدرت ایجاد روابط صحیح، خودسازی، نگرش صحیح و رهبری.
احسان رضاپور

حجم

۱۲۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱۲۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان