دانلود کتاب صوتی با چرا شروع کنید با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی با چرا شروع کنید اثر سایمون سینک

دانلود و خرید کتاب صوتی با چرا شروع کنید

معرفی کتاب صوتی با چرا شروع کنید

خلاصه‌کتاب صوتی با چرا شروع کنید نوشتهٔ سایمون سینک و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتاب به این پرسش پاسخ می‌دهد که رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند؟

درباره خلاصه‌کتاب صوتی با چرا شروع کنید

با شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی با چرا شروع کنید می‌آموزید: چگونه یافتن «چرایی» کسب‌وکارتان، شما را به موفقیت می‌رساند؟

سایمون سینِک نویسندهٔ کتاب «با چرا شروع کنید»، یک نویسنده، سخنران انگیزشی و مشاور بازاریابی آمریکایی است. وی تاکنون چندین کتاب نوشته و به چاپ رسانده که کتاب پیشِ رو اولینِ آن‌هاست. او برای نوشتن این کتاب، زندگینامه و عملکرد رهبران موفقی همچون استیو جابز، برادران رایت و مارتین لوتر کینگ را مورد مطالعه قرار داد.

سینِک در کتاب خود تلاش می‌کند بین این رهبران بزرگ و شیوه رهبری‌شان ارتباط برقرار کند. همچنین با مطالعه و بررسی زندگی طیف گسترده‌ای از بزرگان، به دنبال کشف راه‌های الهام‌بخشی و ایجاد انگیزه در کارمندان است.

چرا برخی از سازمان‌ها و رهبران آن‌ها نوآور‌تر، تأثیرگذارتر و سودآور‌تر هستند و مشتریان وفادار زیادی دارند؟ چرا برخی می‌توانند بارها و بارها طعم شیرین موفقیت را بچشند؟ چه رازی در موفقیت‌های پیاپی آن‌ها نهفته است؟

برای اینکه بتوانید جواب این سؤالات را بیابید و خودتان نیز در کسب‌وکارتان موفق شوید و مشتریان وفادار زیادی داشته باشید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید. به کمک آموزه‌های این کتاب شما هم می‌توانید رهبر الهام‌بخش کسب‌وکار خود باشید!

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی با چرا شروع کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند رهبر بزرگی شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی با چرا شروع کنید

«پیش از این گفته شد که کلید موفقیت کسب‌وکارتان داشتن «چرایی» روشن است. «چرایی» کسب‌وکارتان باید چنان شفاف باشد تا افرادی که باوری یکسان با شما دارند، بتوانند آن را دریابند و وفاداری و اعتمادشان را به شما نشان دهند. این افراد با آگاهی یافتن از «چرایی‌تان» پیرو شما خواهند شد، تنها به این خاطر که خودشان نیز عمیقاً به آن باور دارند؛ نه از روی اجبار یا به خاطر پاداش!

پیروانی که هدفی مشترک و به رهبرشان اعتماد دارند، داوطلبانه بیشتر و سخت‌تر از دیگران کار و تلاش می‌کنند، زیرا باور قلبی دارند که تلاش‌هایشان در راستای هدفی ارزشمند است. به همین دلیل ضروری است که دائماً به دنبال یافتن پیروانی وفادار و کارمندانی باشید که به «چرایی» شما اعتقاد عمیق دارند و نباید صرفاً به سراغ افرادی بروید که مدارک معتبر و یا مهارت‌هایی خاص دارند.

به عنوان مثال، خطوط هواپیمایی «ساوث‌وست۴» همیشه این فلسفه را عملی کرده است. در دهه ۱۹۷۰، در اوج رقابت برای برخورداری از بهترین خدمه پرواز آن‌ها تصمیم گرفتند تا به جای خدمه پرواز حرفه‌ای، به سراغ استخدام رقصنده‌ها بروند. با اینکه آن‌ها در این زمینه تجربه‌ای نداشتند، اما بهترین گزینه برای استخدام بودند. ایجاد لحظات خوش در ذات این رقصنده‌ها بود و به همین خاطر توانستند به خوبی از عهده این شغل بر بیایند و رفتاری پسندیده و حرفه‌ای با مسافران داشته باشند.

شما نیز باید به دنبال کارمندانی باانگیزه و پرشور باشید تا علاوه بر اینکه رضایت مشتریان را جلب کنند، با حمایت از کسب‌وکار و «چرایی‌تان» سبب جذب کارمندان باانگیزه جدید شوند.

بدین ترتیب می‌توانید یک فضای کاری مملو از انگیزه و اعتماد ایجاد کنید که در آن کارمندانتان برای رسیدن به هدفی مشترک تلاش می‌کنند و آزادانه دست به ابتکار می‌زنند. شما با این کار موفقیت بلندمدت کسب‌وکارتان را تضمین می‌کنید.»

نظرات کاربران

sourina
۱۴۰۲/۰۴/۲۳

اگه به فکر راه انداختن کسب و کار هستی حتما حتما قبلش اینو گوش بده چون توی این راه بهت کمک می کنه🌻

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان