دانلود و خرید کتاب در عرض یک سال به آنچه می خواهید دست پیدا کنید جیسون هاروی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در عرض یک سال به آنچه می خواهید دست پیدا کنید اثر جیسون هاروی

کتاب در عرض یک سال به آنچه می خواهید دست پیدا کنید

معرفی کتاب در عرض یک سال به آنچه می خواهید دست پیدا کنید

کتاب در عرض یک سال به آنچه می خواهید دست پیدا کنید نوشتهٔ جیسون هاروی و ترجمهٔ مهدی قراچه‌داغی است و نشر آسیم آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب به رویاهای خود زندگی ببخشید و به هدف‌هایتان برسید.

درباره کتاب در عرض یک سال به آنچه می خواهید دست پیدا کنید

زندگی شما پر از امکانات و فرصت‌های مناسب است. شما تنها کسی هستید که می‌توانید فرصت‌های مناسب مؤثر برای خودتان را پیدا کنید. باید چشمان خود را بگشایید، آن زندگی موردنظرتان را مجسم کنید و بعد قدم بردارید تا به جایی که می‌خواهید، برسید.

این کتاب به شما توصیه می‌کند لذتی را که شایسته آن هستید، به تعویق نیندازید. کنترل شادی و خوشبختی خود را به دست بگیرید. تصمیماتی بگیرید که ذهن و روح و روانتان را اعتلا بخشد. آرزوهایتان را به هدف تبدیل کنید و بعد با حرارتی که نمی‌دانستید در شما وجود دارد برای تحقق آن بکوشید. شما با انتخاب این کتاب قدم بزرگی برداشته‌اید. این فرصتی عالی برای شماست که زندگی‌تان را تغییر دهید.

در کتاب حاضر تمریناتی برای یک سال به شما پیشنهاد شده است؛ برای هر روز از سال یک تمرین. هیچ‌کدام از این تمرینات به بیش از چند دقیقه وقت احتیاج ندارد. بنابراین در وقت شما اختلالی بروز نمی‌کند. هر تمرین با تمرین قبلی خود ارتباط دارد. این‌گونه شما با ثروتی از علم و اطلاع آشنا می‌شوید که به کمک آن می‌توانید زندگی‌تان را بهتر کنید.

قدم به قدم به بینش و خرد در خود و دیگران پی می‌برید. متوجه می‌شوید که چرا این‌گونه انتخاب می‌کنید. با چه‌کسی صرف وقت می‌کنید و چرا؟ روابط شما چه چیزی به زندگی شما می‌افزاید؟ چه عاملی سبب شادی شما می‌شود و برای رسیدن به یک زندگی شادمان‌تر چه تغییراتی باید در زندگی خود ایجاد کنید؟ با هر ورقی که می‌زنید، با چشم‌اندازی جدید آشنا می‌شوید. ممکن است به فرصت‌های مناسبی برخورد کنید که در غیر این‌صورت از کنارش بی‌توجه عبور می‌کردید.

این کتاب نقشه راهنمایی برای رسیدن به موفقیت است. روش‌های این کتاب همه موانع بر سر راه شما را از میان برمی‌دارد و راهی به شما نشان می‌دهد تا از میان موانع و مشکلات بگذرید. اگر نداشتن اعتمادبه‌نفس، خودآگاهی، صبر و شکیبایی، توجه و تمرکز، اشتیاق و یا ویژگی‌های دیگر مانع از موفقیت شما می‌شود، می‌آموزید که چگونه این مهارت‌ها را در خود ایجاد کنید.

اگر به شما گفته‌اند که نمی‌توانید به موفقیت برسید، اگر به شما گفته‌اند که فاقد تجربه هستید، اگر به شما گفته‌اند که به اندازه کافی خوب نیستید، یاد می‌گیرید که همه منفی‌باف‌ها اشتباه می‌کنند. اما قبل از هر کار باید این را به خودتان ثابت کنید.

بعضی از انسان‌ها معتقد بودند در زندگی چیزی کم دارند و این همان چیزی است که آنها را به موفقیت می‌رساند. اما اینها متوجه نبودند آنچه کم دارند، این حلقه گمشده، زیر خروارها تردید به خود، ترس از تغییر و یا سایر اندیشه‌های منفی مدفون شده است. اجازه ندهید زندگی‌تان چیزی کمتر از حد عالی باشد. به خود ۳۶۵ روز فرصت بدهید تا کسی را که همیشه می‌خواستید، بشوید و به زندگی‌ای برسید که شایسته شماست. تنها چیزی که احتیاج دارید تعهد به رشد کردن است.

زندگی شما از همین‌جا شروع می‌شود، پس این کتاب را ورق بزنید.

خواندن کتاب در عرض یک سال به آنچه می خواهید دست پیدا کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند تغییرات بزرگی در زندگی‌شان ایجاد کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب در عرض یک سال به آنچه می خواهید دست پیدا کنید

شما همه روزه با انتخاب‌هایی که می‌کنید آینده خود را شکل می‌دهید. قبول کردن این حرف دشوار است، غیر از این است؟ راحت‌تر است بگوییم که شما قربانی شرایط هستید. اگر این‌طور باشد، مجبور نیستید که کاری بکنید. انتخاب‌های شما حقیقت شما را خلق می‌کند. اینها به مراتب از شرایط و صلاحیت‌های شما مهم‌ترند.

فرض کنیم شما رئیسی دارید که پیوسته از کارتان انتقاد می‌کند. به قدری از شما ایراد می‌گیرد که به توانمندی خود در انجام دادن کارتان شک می‌کنید. می‌توانید انتخاب کنید که حرف‌های رئیستان را باور کنید. اما همچنین می‌توانید به خودتان اعتماد و تردید را از خود دور کنید. به این فکر کنید که چگونه نسبت به کسانی که سبب می‌شوند خودتان را دست‌کم بگیرید واکنش نشان دهید. چرا به آنها قدرت می‌دهید؟

آیا میزان تحصیلات شما، شما را تعریف می‌کند؟ آیا شما را محدود می‌کند؟ این هم یک انتخاب است. ممکن است خودتان را آن‌قدر باهوش بدانید که بتوانید مدرک دانشگاهی بگیرید و یا برای پیدا کردن شغل بهتری تقاضا بدهید. آیا این به واقع حقیقت دارد؟ یا نه این شمایید که چنین چیزی را انتخاب کرده‌اید؟ به میلیون‌ها روش مختلف می‌توانید بر توانمندی‌های خود بیفزایید. اینها احتیاج به میلیون‌ها دلار ندارند، احتیاج به شرکت در امتحانات هول‌انگیز ندارند. آیا هرگز فکر کرده‌اید که مرشد و راهنمایی بگیرید؟ آیا برای شاگردی و کارورزی در جایی پیشنهاد داده‌اید؟ آیا هرگز به این موضوع توجه کرده‌اید که در چه زمینه‌هایی استعداد دارید؟

مأموریت امروز شما این است که به انتخاب‌هایتان بها بدهید. به هر انتخابی که می‌کنید نگاه کنید؛ از غذایی که می‌خورید و زمانی که صرف کارهای مختلف می‌کنید تا مردمی که آنها را برای معاشرت برمی‌گزینید. آیا انتخاب‌های شما، شما را محدود می‌کند یا به وجودتان ابعاد وسیع‌تری می‌بخشد؟


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۵۳۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان