دانلود و خرید کتاب روش های تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روان شناسی (جلد اول) مردیت گال ترجمه احمدرضا نصر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روش های تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روان شناسی (جلد اول) اثر مردیت گال

کتاب روش های تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روان شناسی (جلد اول)

معرفی کتاب روش های تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روان شناسی (جلد اول)

کتاب روش های تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روان شناسی (جلد اول) نوشتهٔ والتر بورگ و جویس گال و ترجمۀ حمیدرضا عریضی و احمدرضا نصر یکی از کتاب‌های انتشارات سمت است که برای دانشجویان رشتهٔ علوم تربیتی و روان‌شناسی منتشر شده است.

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها با نام اختصاری سمت سازمانی دولتی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است که به نوشتن و انتشار کتاب‌های دانشگاهی می‌پردازد.

این انتشارات در ۷ اسفند ۱۳۶۳با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی افتتاح شد. هدف تأسیس این سازمان تألیف کتاب‌های درسی دانشگاهی متناسب با ارزش‌های ایرانی و اسلامی در رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها بوده‌است.

انتشارات سمت علاوه بر فعالیت در حوزه های پژوهش، نگارش، ویرایش و انتشار کتاب، در برگزاری همایش‌هایی با موضوع کتاب درسی و نشست‌های پژوهشی معطوف به اهداف و اولویت‌های خود نیز فعال است.

انتشارات سمت تا به‌حال بیش از ۲۰۰۰ عنوان کتاب و بیش از ۴۰ میلیون نسخه منتشر کرده است.

درباره کتاب روش های تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روان شناسی (جلد اول)

 این کتاب یکی از رایج‌ترین کتاب‌های درسی روش تحقیق در رشته‌های علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه‌های معتبر دنیاست که ستاد انقلاب فرهنگی نیز آن را به‌عنوان یکی از کتاب‌های درسی دانشگاه‌های کشورمان معرفی کرده است. این اثر، اولین‌بار در سال ۱۹۶۳ به چاپ رسید و از آن زمان تاکنون، به‌طور متوسط هر ۶ سال یک‌ بار بازنگری و تکامل یافته است. مطرح‌ماندن ۴۰سالهٔ کتاب در سطح جهان، نشان بسیار محکمی است بر اینکه همواره توانسته است با تکامل مداوم جایگاه رفیع خود را در میان انبوه کتاب‌های دیگر حفظ کند. از جمله ویژگی‌های این کتاب، جامع‌بودن و طرح مباحث روش تحقیق کیفی در کنار روش تحقیق کمّی است که هیچ‌کدام از کتاب‌های موجود پیشین این ویژگی را ندارند. علاوه‌براین، مبانی فلسفی و اخلاقی پژوهش و کاربرد رایانه در آن، برای اولین بار در این کتاب به‌طور مشروح ارائه شده است. در آغاز هر فصل، اهداف و مواردی که به آن پرداخته شده، بیان و سپس مطالب به‌صورت جامع، روان و همراه با مثال‌های جالب و کاربردی ارائه می‌شود. در پایان هر فصل، علاوه‌بر ارائهٔ منابع استفاده‌شده در فصل، تعدادی از منابع مهم مربوط به آن فصل نیز معرفی و توضیحاتی درمورد آن‌ها داده شده است. به‌علاوه، خطاهایی نیز که حین انجام‌دادن تحقیق دررابطه‌با موضوع فصل رخ می‌دهد، تشریح شده تا پژوهشگران از انجام آن‌ها پرهیز کنند. برای درک بهتر مباحث، در پایان هر فصل، یک خودآزمایی شامل سؤالات ۴گزینه‌ای همراه با پاسخ ارائه شده است.

خواندن کتاب روش های تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روان شناسی (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان رشتهٔ علوم تربیتی و روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۶۰۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۶۰۰ صفحه