دانلود و خرید کتاب بچه پیراهن مهری ماهوتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بچه پیراهن اثر مهری ماهوتی

کتاب بچه پیراهن

معرفی کتاب بچه پیراهن

کتاب بچه پیراهن نوشتهٔ مهری ماهوتی است این کتاب را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر کرده است. این کتاب، شامل مجموعه‌ای از شعرهای کودکان است. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب بچه پیراهن

در کتاب بچه پیراهن، مهری ماهوتی طبیعت، اشیا و مسائل روزمره را دستمایه‌‌ای برای خلق فضایی خیال‌‌انگیز و شاعرانه قرار داده است.

مدیوم شعر اساساً برای ارائهٔ احساسات و عواطف بشری مناسب است. از آنجا که کودکان، نسبت به بزرگسالان و در بسیاری از موارد، قوهٔ خیالِ پویاتر و زنده‌تری دارند، ارتباط راحت و خوبی با شعر برقرار می‌کنند.

طراح گرافیک این کتاب، کامران مهرزاده است.

خواندن کتاب بچه پیراهن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی «ب» پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مهری ماهوتی

مهری ماهوتی ۲۶ فروردین ۱۳۴۰ در بابل به دنیا آمده است. او نویسنده و شاعر حوزهٔ کودکان و نوجوانان است.

مهری ماهوتی نخستین قصه­‌ها و شعرهای خود را در کلاس انشا در مدرسه نوشت. پس از این، اولین کار مطبوعاتی او در «کیهان بچه­‌ها» منتشر شد. او همچنین با مجله‌های «جانبازان» و «زن روز» و با همهٔ مجله­‌هایی که برای کودکان و نوجوانان چاپ می­‌شد، با دفتر تألیف کتب درسی و مجله‌های کمک‌آموزشیِ رشد همکاری پیوسته‌ای داشته است. مهری ماهوتی بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است. از میان نوشته‌های این نویسنده می‌توان به «بچه­‌های مرد»، «روزهای پاییزی»، «سفر به سرزمین خاکستری»، «قصه­‌های خاله شیرین»، مجموعه پنج جلدی «قصه­‌های زینب»، مجموعه پنج جلدی ماجراهای «آقای تنبل»، «سکه­‌های کوچک آرزوهای بزرگ»، «بیب بیب بوق بوق»، «نان خوشمزه»، «کفش­‌های جیک جیکی» و «کمد پرماجرا» اشاره کرد.

ماهوتی در زمینهٔ بازآفرینی آثار برجستهٔ ادبیات کهن و بازنویسی موضوعات تاریخی نیز تلاش قابل‌توجهی داشته؛ کتاب­‌های او در رابطه با زندگی پیامبر (ص)، بانو خدیجه (س) و حضرت فاطمه (س) در بازار کتاب موجود است.

او جوایز متعددی کسب کرده است.

بخش‌هایی از کتاب بچه پیراهن

«تق تق تتق بر در زدم

با جیک و جیک نازکم

از تخم بیرون آمدم

مامان من جیغی کشید

بابا خروسم ذوق کرد

آواز او هر جا رسید:

«آمد به دنیا یک پسر

قوقول قوقول بابا شدم

بابای یک کاکل به سر.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

حجم

۹۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان