دانلود و خرید کتاب آموزش مرحله به مرحله تریدینگ احمد خلیل‌نسب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش مرحله به مرحله تریدینگ اثر احمد خلیل‌نسب

کتاب آموزش مرحله به مرحله تریدینگ

انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۲.۰از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش مرحله به مرحله تریدینگ

کتاب آموزش مرحله به مرحله تریدینگ نوشته احمد خلیل‌نسب است. این کتاب درباره شروع به کار، انواع ارز دیجیتال، صرافی‌ها و تحلیل آینده است و نشر عطران آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب آموزش مرحله به مرحله تریدینگ

ترید (Trade) یا معامله یا مبادله به معنای خرید و فروش، داد و ستد و تجارت است و از زمان قدیم در قالب مبادله کالا به کالا به کار می‌رفت. از وقتی که پول‌های سنتی جای خود را به ارزهای دیجتال دادند، روش تریدینگ و مبادلات هم تغییر کرد. 

تریدینگ ارز‌های دیجیتال از بازار‌های فیزیکی بیشتر کاربرد دارد. دلیلش این است که ارزهای دیجیتال گاهی نوسانات چند هزار دلاری می‌کنند و شما به راحتی می‌توانید با استفاده از روش‌های ترید سود بیشتری از سرمایه‌گذاری کسب کنید. این کتاب مرحله به مرحله به شما کمک می‌کند تا ترید کردن یاد بگیرید و بتوانید در بازار ارز دیجیتال پیشرفت کنید. 

خواندن کتاب آموزش مرحله به مرحله تریدینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ارز دیجیتال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آموزش مرحله به مرحله تریدینگ

دیسنترالند Decentraland یک فضای ترکیبی از واقعیت مجازی و بلاک چین با رمز ارز MANA است. تاریخچه و آینده این ارز دیجیتال را بررسی می‌کنیم. دیسنترالند یک جامعه و دنیای مجازی مبتنی بر فناوری بلاک چین است. کاربران در این بازی، زمین، اثر هنری و توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) می‌سازند. اعضای جامعه همچنین در سازمان خودگران غیر متمرکز (DAO) این شبکه مشارکت دارند. بنابراین Decentraland به عنوان یک دائو، قدرت مشارکت در حاکمیت پروژه را به جامعه خود می‌بخشد. ارز دیجیتال اصلی شبکه دیسنترالند مانا (MANA) نام دارد و تمامی دارایی‌های داخل این بازی، روی شبکه اتریوم فعال هستند.

تاریخچه دیسنترالند

بازی Decentraland به عنوان یک اثبات مفهوم (Proofe of Concept) جهت ارائه مالکیت مستغلات دیجیتال به کاربران یک بلاک چین، کار خود را آغاز کرد. این دارایی دیجیتال در ابتدا به عنوان یک پیکسل در یک شبکه نامحدود 2 بعدی پیاده‌سازی شد که هر پیکسل، حاوی فراداده‌های مشخص کننده مالک و توصیف رنگ آن بود. این مرحله، «عصر حجر غیر متمرکز (Stone Age of the Decentralized) نام گرفت.

در اواخر سال 2016، تیم این شبکه عصر برونز یا عصر مفرغ (Bronze Age) را توسعه داد، که یک دنیای مجازی 3 بعدی تقسیم شده به یک سری از قطعه زمین بود. مالک هر پکیج از این قطعه‌ها، می‌توانست با استفاده از بلاک چین اصلاح شده بیت کوین، برای آن‌ها یک هش مرجع ساخته و به یک فایل ارجاع دهد. از طریق این هش مرجع، کاربرانی که در حال گشت و گذار در این دنیای مجازی بودند، می‌توانستند با استفاده از بیت تورنت (BitTorrent) و یک جدول درهم‌سازی توزیع شده (Distributed Hash Table)، فایل حاوی پکیج مذکور را دانلود کنند که در واقع بیانگر مدل‌ها و زمینه منطقه مربوطه در بازی بود.

نسخه بعدی دیسنترالند، عصر آهن (Iron Age) است که در کنار اقتصاد نشات گرفته از سطوح فعلی مالکیت زمین و توزیع محتوا، یک تجربه اجتماعی را خواهد ساخت. در عصر آهن، توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌هایی را درون دیسنترالند ساخته و توزیع کرده و از طریق فروش به دیگر کاربران، کسب درآمد کنند. عصر آهن ارتباط همتا به همتا و یک سیستم اسکریپتینگ (scripting system) را پیاده‌سازی خواهد کرد که با ایجاد محتوای تعاملی، یک سیستم سریع‌تر پرداخت رمز ارزی را برای تراکنش‌های جهانی به ارمغان می‌آورد.

شاید تا الان کمی درباره نحوه کار این دنیای مجازی سردرگم شده باشید. اما نگران نباشید، این تنها تاریخچه‌ای از نحوه تکامل دیسنترالند بود و در ادامه، با نحوه کار آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

اگر تا به حال بازی Second Life را انجام داده و رمز ارز معامله کرده باشید، پس به دیسنترالند هم علاقه‌مند خواهید شد. توسعه‌دهندگان این پلتفرم استابان اوردانو (Estaban Ordano) و اری میلیش (Ari Meilich) هستند که این فضای مجازی حاوی مستغلات دیجیتال و دیگر دارایی‌های قابل شخصی‌سازی را ساخته‌اند. تمامی این دارایی‌ها از طریق ارز دیجیتال مانا که یک توکن ERC20 است، قابل خریداری هستند.

کاربران دیسنترالند که دیسنترالندر (Decentralander) نام دارند، قادر به خرید رمز ارز MANA در صرافی‌های مختلف هستند که در بخش‌های بعد بیشتر به آن خواهیم پرداخت. توکن‌های غیر مثلی ERC721 نیز نماینده دارایی‌های منحصربفرد در دیسنترالند هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان