دانلود و خرید کتاب قدرت مغناطیسی موجودات احمد علامه فلسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت مغناطیسی موجودات اثر احمد علامه فلسفی

کتاب قدرت مغناطیسی موجودات

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت مغناطیسی موجودات

کتاب قدرت مغناطیسی موجودات نوشتهٔ احمد علامه فلسفی است و انتشارات فراروان‌شناسی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب قدرت مغناطیسی موجودات

خالق هستی حکیم و نورِ مطلقِ یکتا بیش از یکصد میلیارد کهکشان آفریده است. در کهکشانی که ما در آن قرار داریم، بیش از یکصد میلیارد خورشید دیگر و نیز بیش از یکصد میلیارد ستاره وجود دارد. برای رسیدن حتی به نزدیک‌ترین ستاره ۴ سال نوری فاصله زمانی لازم است. به عبارت دیگر یعنی ۸۵ هزار سال طول می‌کشد تا انسان بتواند به نزدیک‌ترین ستارهٔ به کره زمین برسد. بدیهی است تمام کهکشان‌ها و ستار‌ه‌ها و سایر اَجرام و اَقمار موجود در کائنات بیکران، همگی بر اساس قوانین جاذبه در میدان مغناطیسی با حفظ تعادل و تعامل در حال حرکت هستند. در قوانین جهان هستی، نیروی مغناطیسی یکی از اصلی و قطعی‌ترین عاملی برای حفظ تعادل و توازن میان منظومه‌ها، کهکشان‌ها، ستارگان و سایر سیارات به‌شمار می‌رود. میزان قدرت میدان مغناطیسی خورشید، یکصد برابر بیشتر از نیروی میدان مغناطیسی کره زمین است. مضاف بر این، پرتو امواج مغناطیسی ستارگان، سیارات، اقمار مانند کره ماه بر همه موجودات به‌ویژه در زندگی انسان روی زمین تاثیرگذار است و لذا در همین راستا، تمام موجودات کائنات و انسان از چنین نیروی مغناطیسی برای برقراری تعادل اجزا و جوارح بدن و حراست از نظم آن برخوردار است. به بیان دیگر، هر واحد اتم و سلول از موجودات دارای میدان مغناطیسی است از جمله انسان دارای هفت تریلیون سلول با ۱۲۰ میلیارد سلول مغز است که تک تک این سلولی از نیروی مغناطیسی مستقل اما مرتبط با یکدیگر هستند. انسان هنگامی که دستخوش تغییرات گوناگون حالات روحی روانی، عاطفی، فکری، ذهنی و جسمانی می‌شود، میدان مغناطیسی هرکدام از سلول‌ها به لحاظ کمّی و کیفی متقابلاً تغییر می‌یابد.

قوای روح، ذهن، تفکر، تعقل، هوش، نطق و بدن انسان از شاخص‌ها و شگفتی‌های اشرف مخلوقات خداوند متعال است که اگر انسان از این حوزه بیکران فوق‌الذکر به درستی استفاده کند، از نظر قدرت روحی به مراتب و مراحل فوق‌العاده‌ای نایل می‌شود که بدین وسیله می‌تواند بر اساس قوای جاذبه و دافعه مغناطیسی در میدان ارتعاش احساسی، ذهنی، فکری و سیال مانیه تیزم خویش بر دیگران نفوذ داشته و تاثیرگذار باشد. این امر در بُعد رحمانیت هرگز تحقق نمی‌یابد مگر آنکه انسان بر تمایلات نفسانی خود حاکم و مسلّط باشد. بدیهی است که انسان از نیروی ذاتی روحانی، معنوی، احساسی، فکری و مانیه تیزم برخوردار است. «مانیه‌تیزم» همان مغناطیس شخصی است . اسرارِحقایقِ نیروی «مانیه تیزم» اگرچه ابعاد آن تاکنون کشف نشده است، اما پرتوی از آثار ظواهر امر را در حدّ مقتضی می‌توان توضیح داد که نوعی سیالی از جاذبه‌ای درونی است و در میدان مغناطیسی بدن وجود دارد از جمله مجرای نگاه نافذ چشم‌ها، طنین کلام، دست‌ها و نیز افکار، اذهان، احساسات و اقتدار روحی که خواص و قابلیت جذب یا دفع را دارد، شامل می‌شود که می‌توان آن را در اصطلاح علمِ فیزیک به جریان مغناطیسی قطب‌های (مثبت و منفی) آهنربا مثال زد و تشبیه کرد.

ماهیت مغناطیسی موجودات به‌ویژه در انسان، سیالی از نیروی جاذبه درونی است که می‌تواند موجودات را در میدان تشعشعات امواج مغناطیسی خود تحت تأثیر قرار دهد. گویی پرتوی از اسرار روح ناشناخته‌ای به‌شمار می‌رود که بدون این نیرو، فعل و انفعالاتی قانونمند انجام نمی‌شود. هنگامی که افراد ضعیف‌النفس با افکار منفی در میدان پُرجاذبه روح متعالیه، حِکمت و فکر قوی‌تر اشخاص سلیم النفس و روشن‌بین قرار می‌گیرند، مطیع و تابع اوامر آن ها می‌شوند. لذا انسان به هر اندازه که بر نَفْسِ اماره و خواهش‌های نفسانی خود تسلط داشته باشد، می‌تواند از قدرت روحی نیرومندتری بر جهانِ مادی حاکم و غالب شود.

کتاب قدرتِ مغناطیسیِ موجودات در دو بخش «مغناطیس از نظر علمِ فیزیک کائنات» و «مغناطیس از نظر نیروی شخصی Personal Magnetism» به رشتهٔ تحریر درآمده است.

خواندن کتاب قدرت مغناطیسی موجودات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند دربارهٔ قدرت مغناطیس آدم‌ها بیشتر بدانند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان