دانلود و خرید کتاب انقلاب اسلامی در قزوین علی شیرخانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب انقلاب اسلامی در قزوین

کتاب انقلاب اسلامی در قزوین نوشتهٔ علی شیرخانی در انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ شده است. اثر پيش رو، روزشماری از روند حركت و مبارزات دینی مردم مبارز قزوين در جریان انقلاب اسلامی است.

درباره کتاب انقلاب اسلامی در قزوین

یکی از عوامل اساسی برای نگهداری و صیانت از ارزش‌ها و اصالت‌های انقلاب اسلامی و حفظ آن از تهدیدها و تحریف‌ها مطالعه و نگارش تاریخ این انقلاب شکوهمند است؛ چرا که شناسنامه اصیل و مدون این انقلاب برای نسل‌های آینده تنها از راه تدوین کامل تاریخ انقلاب در قالب‌های گوناگون قابل ارائه است. این کتاب روزشماری از روند حرکت و مبارزات دینی مردم مبارز قزوین است که در سال‌های خفقان رژیم دوشادوش روحانیت و علما در سنگر دین و دیانت علیه رژیم سینه سپر کرده و جنگیدند.

کتاب انقلاب اسلامی در قزوین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به مطالعهٔ تاریخ معاصر با محوریت انقلاب اسلامی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب انقلاب اسلامی در قزوین

«سال ۱۳۴۰

۶ آذر ۱۳۴۰/۱۸ جمادي‌الثاني ۱۳۸۱/۲۷ نوامبر ۱۹۶۱

در اين روز، طي نامه‌اي از اداره‌ي فرهنگ شهرستان قزوين به آقاي محمدعلي رجايي، دبير منتظرِ خدمت دبيرستان‌هاي خوانسار، دستور داده شد، به موجب حكم ۸/۱۰۹۳۵۰ ـ ۰۴/۰۷/۴۰ از تاريخ اول مهرماه ۴۰ از خوانسار منتقل گردد.

۱۴ آذر ۱۳۴۰/۲۶ جمادي‌الثاني ۱۳۸۱/۵ دسامبر ۱۹۶۱

در اين روز، طي ارسال نامه‌اي از ساواك قزوين به رئيس شهرباني خوانسار، در مورد محمدعلي رجايي فرزند عبدالصمد اعلام شد: خواهشمند است دستور فرماييد چنانچه نامبرده در اداره‌ي آموزش و پرورش آن شهر، داراي سوابق مضره و پيشينه‌ي كيفري مي‌باشد، گزارش شود. طبق گزارش واصله، نامبرده ساكن بخش يك قزوين، خيابان شهرداري، منزل نايبي و داراي سوابق مخالفت با حكومت و رژيم مي‌باشد.

۱۱ بهمن ۱۳۴۰/۲۴ شعبان ۱۳۸۱/۳۱ ژانويه ۱۹۶۲

ساواك قزوين امروز با ارسال نامه‌اي به فرماندهي گروهان ژاندارمري خوانسار، خواستار ارسال خلاصه‌اي از سوابق محمد‌علي رجايي، دبير دبيرستان درياني خوانسار شد.

۱۸ بهمن ۱۳۴۰/۱ رمضان ۱۳۸۱/۷ فوريه ۱۹۶۲

در اين روز با ارسال نامه‌اي از شهرباني قزوين به رئيس سازمان امنيت قزوين اعلام شد: «عطف به‌نامه‌ي شماره‌ي ۹۰۵۴/ق ز با مراجعه ]به [سوابق موجوده و طبق گزارش دايره‌ي زندان از نامبرده، پيشينه‌ي محكوميت كيفري و سياسي در اين شهرباني به دست نيامده است. (رئيس شهرباني قزوين، سرهنگ اسماعيل راست روان)».

۲ اسفند ۱۳۴۰/۱۵ رمضان ۱۳۸۱/۲۱ فوريه ۱۹۶۲

امروز ژاندارمري خوانسار با ارسال نامه‌اي به سازمان اطلاعات و امنيت قزوين اعلام داشت، محمد‌علي رجايي هيچ‌گونه سوابق سوء و مضره‌اي در اين شهر ندارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

حجم

۱۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان