دانلود و خرید کتاب مدیریت کلاس در عصر دیجیتال پاتریک گرین ترجمه راضیه نیک‌طلب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت کلاس در عصر دیجیتال اثر پاتریک گرین

کتاب مدیریت کلاس در عصر دیجیتال

معرفی کتاب مدیریت کلاس در عصر دیجیتال

کتاب الکترونیکی «مدیریت کلاس در عصر دیجیتال» نوشتهٔ پاتریک گرین و هدر دود با ترجمه راضیه نیک‌طلب در انتشارات اگر چاپ شده است. بحــث آمــوزش الکترونیک در ســال‌های اخیر، به‌عنوان یکــی از کاربردهای مهم فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهان مطرح بوده اســت. آموزش الکترونیکی روش نوینی از آموزش اســت کــه محدودیت‌هــای کلاس‌هــای ســنتی را زیر پــا گذاشــته و راهکارهای جدیــدی برای تدریس و یادگیری و ارزشیابی ارائه کرده است.

درباره کتاب مدیریت کلاس در عصر دیجیتال

ضرورت‌هــای دنیــای پــس از کرونا ما را واداشــت تا آمــوزش در بســترهای آنلاین را جدی بگیریــم، درحالیکــه هنــوز زیرســاخت‌های اینترنتــی در تمامــی کشــور گســترش نیافتــه بود و خانواده‌ها، معلم‌ها و بچه‌ها در حد لازم آموزش ندیده بودند. شاید ا گر چنین وضعیتی نبود و راه‌اندازی و بهره‌گیری از این آموزش‌ها را در دستور کار قرار می‌دادیم، هیچ‌ گاه همه چیز برای شــروع آماده نمی‌شــد. همهٔ ما در حال کار، یاد گرفتیم که چه کنیم. شاید این بهترین نوعِ آموزش باشــد یا دســت‌کم ســریع‌ترین یادگیری به این شــکل ر خ بدهد.

کتاب مدیریت کلاس در عصر دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به معلمین و سایر مسئولین مدارس پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب مدیریت کلاس در عصر دیجیتال

به اشترا ک گذاشتن اسناد یا صفحه‌ی گسترده

ِگاهی اوقات قابل درک است که برای جمع‌آوری تکالیف، دانش‌آموزان بتوانند برای پروژه‌ی نهاییشان در یک صفحه‌ی گسترده یا اسناد به‌اشترا ک‌گذاشته، لینک بگذارند. از دانش‌آموزان بخواهید مستندی کوتاه درباره‌ی «جنبش حقوق مدنی آمریکا» تهیه کنند. جمع‌آوری چندین گیگابایــت فایــل ویدئویــی منطقی نیســت، وقتی می‌شــود آن را رایــگان در یوتیوب آپلــود کرد. دانش‌آمــوزان می‌تواننــد ویدئوهایشــان را در یوتیــوب آپلــود کنند و بعــد لینــک آن را زیر مدارک به‌اشترا ک‌گذاشته کپی کنند. با این کار دانش‌آموزان می‌توانند کارشان را با والدین و دیگر اعضای علاقه‌مند به اشترا ک بگذارند و امکان دسترسی دانش‌آموزان به پروژه‌های همکلاسی‌هایشان فراهــم می‌شــود. ســرانجام، چــون بــه کارهــای ارســالی دانش‌آموزانتــان افتخــار می‌کنیــد، فهرســتی از لینک‌هــای تکالیف آماده می‌کنیــد و با دیگر اعضای جامعه به اشــترا ک می‌گذارید. حتی در کلاس‌های هوشمند هم دانش‌آموزانی هستند که تکالیفشان را به شکل مقاله‌ای ترسیم‌شده با دست، به شما تحویل می‌دهند. شاید هنوز به پرینت‌شده یا نقشه‌ی ذهنی یکی از راه‌های قدیمی برای جمع‌آوری این نوع تکالیف نیاز داشته باشید، اما یادتان باشد که دانش‌آموزان می‌توانند با عکس گرفتن از کارشان و افزودن آن به بلاگشان، آن را دیجیتالی کنند. ازآنجا کــه دانش‌آمــوزان می‌تواننــد یادگیریشــان را خلاقانــه بــه روش‌هــای متنو ع، هم به روشــی پیشفرض برای جمــع‌آوری هر دو کاغــذی و هــم دیجیتالی نشــان دهنــد، احتمالا نوع تکالیف نیاز دارید. نکته‌ی مهم این است که نحوه‌ی تحویل یا انتشار هر تکلیف و روش جمع‌آوری آن‌ها مشخص شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴۷۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
۹,۰۰۰
۵۰%
تومان