دانلود و خرید کتاب هنر ظریف بی‌خیالی مارک منسون ترجمه محمدرضا شیروانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر ظریف بی‌خیالی اثر مارک منسون

کتاب هنر ظریف بی‌خیالی

معرفی کتاب هنر ظریف بی‌خیالی

کتاب هنر ظریف بی‌خیالی نوشته مارک منسون است. این کتاب به شما کمک می‌کند نگاهتان را به زندگی تغییر دهید و آماده باشید برای یک زندگی شادتر. 

درباره هنر ظریف بی‌خیالی

فرهنگ امروز ما بر روی انتظارات مثبت اماغیرواقعی متمرکز است: اینکه همواره به شما می‌گوید شادتر، سالم‌تر، باهوش‌تر، سریع‌تر، ثروتمندتر، محبوب‌تر و کارآمدتر از بقیه باشید. هر روز صبحانه عالی بخورید و قبل از رفتن به سرکار همسر و فرزندانتان را ببوسید. سپس با هلیکوپتر به محل کارعالی‌تان پروازکنید، جایی که کارهای فوق‌العاده معنی‌داری را انجام می‌دهید که احتمالا ً روزی کره زمین را نجات خواهد داد.

اما اگر یک لحظه از این کار دست بردارید و واقعا ً در مورد آن فکرکنید، متوجه خواهید شد که توصیه‌های یک زندگی متعارف، یعنی تمام مؤلفه‌هایی که همیشه مثبت و شاد هستند، در حقیقت مشخصه‌ای است که شما فاقد آن هستید. درواقع آن‌ها کاستی‌های زندگی شما را شناسایی کرده و بر روی آن‌ها تاکید می‌کنند. شما بهترین راه‌های کسب درآمد را یاد می‌گیرید زیرا احساس می‌کنید که الان به اندازه کافی پول ندارید. در مقابل آینه می‌ایستید و می‌گویید زیبا هستید چون احساس می‌کنید که واقعا ً زیبا نیستید. از مشاوره‌های نحوه معاشرت و برقراری رابطه دوستی پیروی می‌کنید زیرا احساس می‌کنید که غیرقابل تحمل هستید. تمرینات تجسم فکری نادرستی را در مورد موفقیت انجام می‌دهید زیرا احساس می‌کنید که به اندازه کافی موفق نیستید. به طور کنایه‌آمیزی، این پافشاری‌ها بر روی خواسته‌های مثبت تنها به ما یادآوری می‌کند که چه شخصی نیستیم و چه مشخصه‌ای کم داریم و یا چه باید می‌شدیم ولی نتوانسته‌ایم باشیم. هر چه باشد، هیچ شخصی واقعا ً خوشحالی نیاز به ایستادن در مقابل آینه و گفتن اینکه خوشحال است را ندارد . او در حالت عادی هم خوشحال است.

در این اثر مارک منسون، شما با هنری ظریف به اسم بی‌خیالی آشنا می‌شوید. منظور از بی‌خیالی در این کتاب، اهمیت ندادن به هیچ‌چیز و هیچ‌کس نیست. شما با یادگرفتن هنر بی‌خیالی درواقع یادمی‌گیرد که چطور فقط به کارها و امورات ضروری اهمیت بدهید و وقت خود را صرف چیزهای بیهوده نکنید. ما آن‌قدر فرصت و قدرت و انرژی نداریم که به همه چیز اهمیت بدهیم. باید بی‌خیال خیلی چیزها بشویم تا بتوانیم تمام فکر و ذهن و انتخاب‌ها و تصمیم‌های خود را، روی گزینه‌ی محدود و مشخص، متمرکز کنیم.

بنابراین کتاب هنر ظریف بی‌خیالی درباره‌ بی‌خیالی نیست؛ بلکه اتفاقاً درباره‌ توجهِ بیش از حد به اهداف و ارزش‌های کلیدی و بی‌خیالی و بی‌توجهی نسبت به حاشیه‌های دیگر است.

خواندن کتاب هنر ظریف بی‌خیالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به‌تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم 

درباره مارک منسون

مارک منسون، نویسنده، وبلاگ‌نویس و کارآفرین آمریکایی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت مالی است، اما علاقه زیادی به روانشناسی دارد و در این زمینه مطالعات زیادی داشته است. او زمانی که کاملا ناشناس بود اولین کتابش را منتشر کرد و با اینکه کسی او را نمی‌شناخت، در کمتر از یکسال توانست ۱۵ هزار نسخه از آن را بفروشد. او همچنان وبلاگش را به روز نگه می‌دارد و یکی از پر مخاطب‌ترین وبلاگ‌های آمریکا را دارد.

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه