دانلود و خرید کتاب رهایی از افکار منفی جوئل اوستین ترجمه مریم امامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهایی از افکار منفی اثر جوئل اوستین

کتاب رهایی از افکار منفی

معرفی کتاب رهایی از افکار منفی

کتاب رهایی از افکار منفی نوشته جوئل اوستین است و با ترجمه مریم امامی در انتشارات ملینا منتشر شده است. این کتاب به شما اصول اندیشه بهتر، زندگی بهتر را یاد می‌دهد. 

درباره کتاب رهایی از افکار منفی

ذهن ما همانند یک کامپیوتر است. به هر صورتی که آن را برنامه‌ریزی کنیم به همان صورت عمل می‌کند. شاید قدرتمندترین، به‌روزترین و سریع‌ترین مدل کامپیوتری که تاکنون ساخته شده را با حداکثر مقدار حافظه قابل دسترس داشته باشید؛ اما اگر نرم‌افزاری اشتباه درون آن قرار دهید، آن طورکه طراحی شده است کار نمی‌کند. همۀ ما مجبور به مقابله با ویروس‌های رایانه‌ای هستیم. ویروس‌ها خیلی سریع درون کامپیوتر رشد کرده و شروع به آلوده کردن نرم‌افزار می‌کنند. پس از مدت کوتاهی، کامپیوتر کند می‌شود و کمی بعد از آن دیگر نمی‌توانید به پرونده‌های خود دسترسی پیدا کنید. هیچ یک از این مشکلات دلیل نقص یا ساخت ضعیف کامپیوتر نیست؛ چرا که سخت‌افزار کامپیوتر عالی است؛ بلکه علت آن این است که شخصی این نرم‌افزار را از نو برنامه‌ریزی کرده است، می‌شود گفت اوضاع درونش به هم ریخته است. در این حالت نرم افزار آلوده است.

ذهن شما نرم‌افزار است و این کتاب به شما کمک می‌کند نرم‌ازار وجودتان را پاک کنید و به بهترین شکل عمل کنید. 

خواندن کتاب رهایی از افکار منفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال زندگی‌ای شادند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست. خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. جول اوستین نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

کاربر 8429989
۱۴۰۲/۱۲/۱۲

عااااالیه من عاشقشم

ensieh-jf
۱۴۰۱/۰۷/۲۲

این کتاب چجور کتابیه؟؟؟

شیدا طایفه
۱۴۰۱/۰۹/۲۳

می شه به بی نهایت اضافه بشه؟

davud
۱۴۰۲/۰۴/۱۳

توصیه میکنم کتاب بر رهایی از افکار منفی اشاره میکند و اینکه در طول مسیر زندگی به حرفهای منفی دیگران اهمیت ندهیم و بر افکار مثبت توجه کنیم و همچنین توکل بر خدا و اعتماد به او هم چاشنی زندگی مان

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان