دانلود و خرید کتاب رستگاری در تاریکی جوئل اوستین ترجمه فاطمه جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رستگاری در تاریکی اثر جوئل اوستین

کتاب رستگاری در تاریکی

معرفی کتاب رستگاری در تاریکی

کتاب رستگاری در تاریکی نوشته جوئل اوستین است و با ترجمه فاطمه جعفری در انتشارات الینا منتشر شده است.

درباره کتاب رستگاری در تاریکی

هنگامی‌که به معنای رستگاری و برکت می‌اندیشیم، بیشتراوقات آنچه به ذهن ما خطور می‌کند اتفاقات و رویدادهای خوبی است که برای ما پیش آمده است. شاید رئیس‌مان یک موقعیت جدید کاری را به ما پیشنهاد کند و با این ارتقا شغلی احساس خوشبختی کنیم. زمانی که فرزندمان متولد می‌شود به اینکه چطور با وجود یک کودک خوشبخت شده‌ایم می‌اندیشیم. یا ممکن است با یک بیماری دست و پنجه نرم کرده باشیم و با بهبودی و سلامتی احساس خوشبختی و رستگاری کنیم. نعمت‌ها و موهبت‌ها و زمان‌های خوب دست به دست هم می‌دهند. هنگامی که همه چیز مطابق میل ما پیش می‌رود، تقدیس و نگرش سپاسگزارانه بسیار راحت است. اما هنگامی‌که شرایط و موقعیت‌های سختی را پشت سر می‌گذاریم، آن وقت چه؟ شرکت در حال تعدیل نیرو و کم کردن هزینه‌ها بود و بیکار شدیم، به طور ناگهانی برخی از افراد روابط خود را با ما قطع کردند، و اینکه ما باید همه چیزرا از اول شروع کنیم. هنگامی‌که با مواردی روبه رو می‌شویم و تجربه می‌کنیم که دلیل آن را درک نمی‌کنیم و نمی‌فهمیم پس موهبت‌ها و نعمت‌ها کجا هستند؟

همه ما با لحظات و شرایط سخت و تاریک مانند بیماری، طلاق، کمبود و افرادی که قلب‌مان را می‌شکنند. این کتاب به شما کمک می‌کند موهبت‌ها را در سختی پیدا کنید، کمک می‌کند آرامش روانتان را در هر زمانی حفظ کنید. 

خواندن کتاب رستگاری در تاریکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست. خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. جول اوستین نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان