دانلود و خرید کتاب به کودک خود کمک کنیم ریاضیات بیاموزد دفتر امور بین دولتی و نمایندگی‌های وزارت آموزش وپرورش ایالات متحده امریکا ترجمه موسسه خط ممتد اندیشه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به کودک خود کمک کنیم ریاضیات بیاموزد اثر دفتر امور بین دولتی و نمایندگی‌های وزارت آموزش وپرورش ایالات متحده امریکا

کتاب به کودک خود کمک کنیم ریاضیات بیاموزد

معرفی کتاب به کودک خود کمک کنیم ریاضیات بیاموزد

کتاب به کودک خود کمک کنیم ریاضیات بیاموزد توسط دفتر امور بین دولتی و نمایندگی‌های وزارت آموزش وپرورش ایالات متحده امریکا نوشته شده و موسسه خط ممتد اندیشه آن را ترجمه کرده است. انتشارات همشهری این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب به کودک خود کمک کنیم ریاضیات بیاموزد

برای ساختن شخصیت و فردای فرزندانمان از امروز باید آغاز کرد، اما چگونه و از کجا؟ به کودک خود کمک کنیم با متنی ساده و روان نکات بسیار مفید و با ارزشی را در این زمینه به دست می‌دهد. این مجموعهٔ موفق و پرفروش بارها به زبان‌های مختلف در سراسر جهان به چاپ رسیده است.

این مجموعه داده‌های جذابی را برای والدین گرد آورده است تا در خانه به آموزش کودکان بپردازند. آموزش‌های این مجموعه کتاب‌ها کوتاه، بامزه و جالب است و به سادگی با لوازم موجود در خانه قابل اجراست و هر چیزی که در این کتاب پیدا کنید برایتان لذت‌بخش خواهد بود.

کتــاب به کودک خود کمک کنید تــا ریاضی بیاموزد، می‌کوشــد جدیدترین پژوهش‌هــا و داده‌هــای میدانی را به والدین ارائه و به آنها کمک کند تا در خانه، فرزندانشان را درفرایند یادگیری یاری رسانند و بدانند که چه انتظارهایی باید ازمدرسه‌های فرزندانشان داشته باشند. این کتــاب مجموعه‌ای‌ از فعالیت‌های پیشــنهادی برای خانواده‌هایی اســت که فرزندانشان در سنین مابین کودکستان و کلاس پنجم ابتدایی هســتند. در این فعالیت‌ها از وسایلی استفاده شده است که در هر خانه‌ای یافت می‌شود و همچنین از دل فعالیت‌های معمولی زندگی روزمره مانند خرید از یک خواروبارفروشــی و یا شستن لباس، تجربه‌های آموزنده‌ای بــرای کودکان فراهم ســازد. اینگونه فعالیت‌هــا به گونه‌ای طراحی شده است که در حین تفریح مهارت‌های ریاضی را در فرزندانتان تقویت کنید. 

خواندن کتاب به کودک خود کمک کنیم ریاضیات بیاموزد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمامی پدران و مادران مناسب است.

بخشی از کتاب به کودک خود کمک کنیم ریاضیات بیاموزد

چنــد جعبــه، قوطــی و بطــری را روی میز آشــپزخانه بگذارید. ممکن است از یک جعبه برشتوک، یک قوطی کنسرو و یا یک بطری مایع ظرفشویی استفاده کنید. کنار کودکتان بنشینید و عددهایی را که روی هرکدام از آن‌ها درج شــده است به او نشان دهید. (درفهرســت محتویــات و آدرس کارخانه و حتی گاه در اسم این محصول‌ها از عدد و رقم استفاده می‌شود. هرچند نباید به عددهای بزرگی مثل کد پستی اشاره کرد و یا باید در آنها هم فقط به یک رقم اشاره کرد ــ مثل ۳ و ۶ و ۸.


نظرات کاربران

یگانه هستم 🥰
۱۴۰۱/۰۱/۲۲

این عالی😆 من که خوشم اومد 😘

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۱۶۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۲۹,۴۰۰
تومان